گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور در سریال «زیرخاکی» : یک بار مُردم و زنده شدم! + ویدئو

گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور در سریال «زیرخاکی» : یک بار مُردم و زنده شدم! + ویدئو

گیتی قاسمی ، بازیگر نقش کشور در سریال «زیرخاکی» و نقش علم تاج در سریال «نیسان آبی» که مهمان برنامه تلویزیونی «فرمول یک» با اجرای علی ضیا بود، از ماجرای تصادف خود با یک نیسان‌ آبی و مرگ موقتش پس از این اتفاق گفت.

گیتی قاسمی در اینباره گفت:

«در نوجوانی یک روز در راه دبیرستان مان بودم. داشتم از کنار خیابان می‌ رفتم که یک نیسان‌ آبی از پشت به من زد و از رویم رد شد. من را به بیمارستان بردند اما در راه بیمارستان در مینی بوسی که جنازه‌ ام کفش بود همه‌ چیز را از کنار صندلی راننده می‌ دیدم. روحم از بدنم جدا شده بود. خودم، مدیر و معلم های مدرسه ام که در مینی بوس بودند و همه چیز را می دیدم. حتی بعداً به هر کدامشان گفتم کجا نشسته بودند و اینکه داشتند گریه می کردند یا از کیفشان دستمال درآورده بودند. یک هفته در کما بودم. بعد از بیرون آمدن از کما هم دچار فراموشی مطلق شدم و حتی مادرم را به یاد نمی‌ آوردم، ولی به مرور حافظه ام برگشت. البته حالا هم احساس می کنم حافظه ی کوتاه مدتم را از دست داده ام، به خاطر همین اگر کسی ناراحتم کند بعد از یک مدت یادم نمی آید چه کار کرده بود. وقتی به هوش آمدم و چشمم را باز کردم نمی دانستم چه شده. آن زمان هم که مرا به بیمارستان رسانده بودند و جنازه ی خودم را از بالا، از کنار مهتابی سقف بیمارستان می‌ دیدم، تنها دغدغه ام این بود که چرا دکترها دارند لباس هایم را پاره می کنند چون من آن مانتو شلوار را خیلی دوست داشتم و متوجه نبودم چه اتفاقی افتاده. بعداً کم کم به من گفتند ماجرا از چه قرار بوده. سه ماه در بیمارستان بستری بودم.»

بیوگرافی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی متولد سال ۱۳۵۵ در شهر ملایر در استان همدان و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

فعالیت بازیگری خود را از سال ۷۶ در تئاتر آغاز کرد.

در سال ۸۶ با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.

سپس در همان سال در سریال «پیامک از دیار باقی» به کارگردانی سیروس مقدم نقش آفرینی کرد.

در سال ۹۱ با فیلم «جا به جا» به کارگردانی علی توکل نیا وارد سینما شد.

او با سریال های زیرخاکی و نیسان آبی به شهرت رسید.

از جمله آثار مشهور گیتی قاسمی می توان به سریال های تلویزیونی رستگاران، جراحت، پایتخت یک، چک برگشتی و کامیون و فیلم های سینمایی ویلایی ها، سد معبر، جان دار و متری شیش و نیم اشاره کرد.

گیتی قاسمی در سال ۹۵ برای بازی خود در فیلم «ویلایی ها» به کارگردانی منیر قیدی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

او شبکه نمایش خانگی را با سریال های سال های دور از خانه، سیاوش و نیسان آبی تجربه کرده است.

پدر گیتی قاسمی از جانبازان و اسرای آزاد شده ی جنگ تحمیلی است.

گیتی قاسمی درباره ی بازی اش در فیلم «ویلایی ها» که درباره ی جنگ ایران و عراق است، گفته: «بازی من در این فیلم در واقع ادای دین به مادرم بودم. من بیش از ۲۰ سال پیش در شهر اندیمشک با خانواده ام زندگی می کردم. این فیلم در واقع به نوعی زندگی مادر من بود چون پدرم در آن دوران اسیر شده بود و چون نامش در لیست هلال احمر نبود، چندین سال مفقود الاثر بود.»

گیتی قاسمی از همسر سابق خود، سروش حاتمی آذر، نوازنده و آهنگساز حوزه ی کودک، پسری به نام مهیار دارد که متولد سال ۸۱ است. مهیار حاتمی آذر فعالیت هایی در زمینه ی موسیقی و خوانندگی دارد.

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی

بیوگرافی گیتی قاسمی
گیتی قاسمی و پسرش مهیار حاتمی آذر
بیوگرافی گیتی قاسمی
مهیار حاتمی آذر پسر گیتی قاسمی
بیوگرافی گیتی قاسمی
مهیار حاتمی آذر در کنار پدرش سروش حاتمی آذر همسر سابق گیتی قاسمی و برادر ناتنی خود آیدین حاتمی آذر

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود