هدایای طعنه آمیز جناب خان به سید جواد هاشمی با کنایه به ماجرای لخت شدن + ویدیو

هدایای طعنه آمیز جناب خان به سید جواد هاشمی با کنایه به ماجرای لخت شدن + ویدیو

جناب خان، شخصیت عروسکی محبوب برنامه خندوانه شب گذشته به سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون که مهمان این برنامه بود مایو و حوله هدیه داد.

هدیه جناب خان به سید جواد هاشمی در واکنش به صحنه لخت شدن این بازیگر در سریال زخم کاری است که در زمان پخش حاشیه ساز شده بود. سید جواد هاشمی که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های جنگی و مذهبی شناخته شده است در یکی از سکانس های سریال زخم کاری در کنار استخر لخت دیده می‌شود. پس از انتشار این تصاویر با توجه به سابقه کاری این بازیگر، بسیاری نمایش چنین تصویری از او را در شأن او ندانستند.

جناب خان پس از اعطای هدایای خود به سید جواد هاشمی گفت: «این‌ها را داشته باش تا اگر بار دیگر با مهدویان کار کردی برایت شر درست نشود.»

هاشمی در پی بالا گرفتن حواشی حول این سکانس گفته بود کار اشتباه و غیرشرعی انجام نداده و اگر به عقب برگردد باز هم پیشنهاد بازی در آن سکانس را قبول خواهد کرد. او توقعی که به خاطر نقش‌های قبلی اش از او ایجاد شده را نادرست دانسته بود.

سید جواد هاشمی با اشاره به زیاد از حد بودن جنجال‌های ایجاد شده پیرامون این موضوع گفته بود: «مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می‌شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن‌ها را نشان می‌دهند. اگر لخت شدن اشکال دارد پس در هیئت‌های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می‌کند. من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده‌ام، نه در مورد این ماجرا، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم. هر حرکتی که می‌کنم و هر حرفی که می‌زنم حاشیه ساز می‌شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می‌کنند. شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده‌اند.»

در پی این اتفاق شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویری هاشمی پس از پخش این سکانس قوت گرفته بود که بعدا تکذیب شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود