هدیه ۸۰ میلیونی معاون وزیر راه به دو دختر و حواشی آن + ویدیو

هدیه ۸۰ میلیونی معاون وزیر راه به دو دختر و حواشی آن + ویدیو

سفر اخیر سید فرزاد نجات نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان شیروان استان خراسان شمالی حواشی زیادی در پی داشت. نجات نیا که به ناهار مرغ و ماست ایراد گرفته بود، به دو دختری که ابتدای سفر به او خوش‌آمد گفته بودند معادل ۸۰ میلیون تومان هدیه داد.

جنجال معاون وزیر راه در سفر به خراسان شمالی + ویدیو

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در مراسمی با حضور فرزاد نجات‌نیا خطاب به او گفت که نسبت به ناهار مرغ و ماست مزاح کردید که ما آن را به عنوان شوخی برداشت کردیم اما از هدیه به دو دختر که به استقبال شما آمده بودند مبنی بر سفر کربلا همراه با خانواده که حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت ناراحت شدم. منبع این پول از کجا تامین شده است؟ اگر از جیب شخصی است ما برایتان کف می‌زنیم و تشکر می‌کنیم اما اگر دولتی است این حق را نداریم.

پاسخ نجات نیا به حواشی سفرش به خراسان شمالی

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به حواشی منتشر شده در فضای مجازی گفت: «در یکی از این مراسم‌ دو نونهال به حضار خیرمقدم گفتند که من هم این عزیزان را با خانواده به سفر عتبات عالیات دعوت کردم، البته نه با بودجه دولتی بلکه از محل بانیان خیر. این موضوع را نیز از پشت تریبون رسما اعلام کردم. آنچه در افکار عمومی مطرح شد خارج از دایره انصاف بود. برای روشن‌گری و اطلاعاتی که به افکار عمومی می‌دهیم باید مطالب را بادقت ارائه کنیم. ماجرای اشاره به مرغ و ماست ناهار هم این بوده که در ماشین به طبع سرد این غذاها اشاره کردیم.»

دستور وزیر راه برای پیگیری اعتراض امام جمعه شیروان

به دنبال اعتراض امام جمعه شیروان به این اقدام آقای معاون، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد. علی جعفری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود.

جنجال معاون وزیر راه در سفر به خراسان شمالی + ویدیو

تذکر مراجع نظارتی در خصوص حضور نجات نیا در وزارت راه

پس از این حواشی، انتقادات و اعتراضات به برخی از نزدیکان رستم قاسمی بالا گرفته است و صلاحیت بسیاری از افراد نزدیک به او برای پست گرفتن در وزارت راه و شهرسازی رد شده است. منصوب شدن قاسم مکارم، ابوالفضل نوروزی و برخی دیگر از افراد توسط رستم قاسمی، اعتراض پی در پی نمایندگان مجلس را به دنبال داشته است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • ارژنگ فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    این …معاون وزیر راهه یا معاون کمیته امداد که از محل بانیان خیر ! سفر کربلا بذل و بخشش می‌کنه ؟
    اصلأ این همه هزینه برای استقبال و خوش آمد گویی برای این مشنگ ها چه لزومی داره ؟

  • ناشناس فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    فرق می کنه به کی رای بدیم;)

    • مرتضی بینایی فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

      خجالت آوره قضاوت کردن جناب نجات نیا، از طرف مردم همیشه قاضی ما… بنظر میرسه جریانی سیاسی درصدد تخریب یا دولت مردمی و یا آقای نجات نیا باشه برای تصاحب صندلیش، وگرنه آقای نجات نیا مردی شریف، بسیجی، قاری و حافظ قرآن هست باسابقه اجرایی و دست در کلی کار خیر داره. اون کسیو ب سفر ترکیه نفرستاد بلکه به سفر عتبات فرستاد و همین یعنی ی قدمی برداشت در راه شناخت دین و شک ندارم حضرت آقا میپسندند. همونجور ک فرمودند کاررا ب جوانان بسپارید. اما انگار ی عده پیر و قدیمی نمیخوان.. خیلی ناراحتم برای آقای نجات نیا. اما چون میدونم از معدود ادمای پاک هست ک من دیدم، پس میدونم قدرت خدای اون ب مراتب از دسیسه گران بالاتره.

  • حسین فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    وقتی یک بچه را به واسته رابطه فامیلی با رزومه مداحی و عضویت در شورای شهر دهدشت در بویراحمد میگذارید معاون وزیر نتیجه بهتر از این ها نمیشود!!