حرف‌های تلخ بهاره افشاری درباره مرگ حسن جوهرچی

حرف‌های تلخ بهاره افشاری درباره مرگ حسن جوهرچی

بیش از پنج سال از مرگ حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌گذرد و حالا بهاره افشاری، هم‌بازی او در سریال او یک فرشته بود، حرف‌های تازه‌ای از روزهای پایانی زندگی این بازیگر مطرح کرده است.

همزمان با بازپخش او یک فرشته بود از شبکه آی فیلم، بهاره افشاری، بازیگر این سریال در استوری اینستاگرام خود واکنش نشان داد و گفت فکر نمی‌کرده روزی برسد که قاد به دیدن حتی یک سکانس از کار محبوبش نباشد. او نوشت:

من هنوز رفتن حسن عزیزم رو باور ندارم، فکر نمی‌کردم روزی برسه که حتی یک سکانس از کار محبوبم رو نتونم ببینم.

بعد از این همه مدت نمی‌تونم سریال رو ببینم چون ۱۰ روز قبل از فوت به رسم رفاقت چندین ساله‌ام و خبردار بودن از مریض احوال بودنش زنگ زدم که حالش رو بپرسم. گفت حال خوبی ندارم و تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی‌ام رو نمی‌بینم!

گفت بیا منو ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه‌هاش گفت. از رابطه عاشقانه‌اش و از کارهایی که دوست داشته انجام بده و نشده که بشه. از تنهایی عمیق آدمیزاد گفت. گفت: زود بیا من ۱۰ روز دیگه نمی‌مونما! لعنت به لحنی که هیچ وقت نذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا ۱۰ روز بعد فوت کرد و من موندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.

گفتنی است حسن جوهرچی صبح روز ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۵ پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی به علت ایست قلبی در ۴۸ سالگی درگذشت. او در سال ۱۳۷۳ با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده به شهرت رسید.

بهاره افشاری، بازیگر ۳۷ ساله که در زمینه طراحی لباس نیز فعالیت دارد، اگرچه از سال ۱۳۸۱ وارد عرصه بازیگری شد، اما بازی در سریال او یک فرشته بود در سال ۱۳۸۴ به نقطه عطف دوران حرفه‌ای او تبدیل شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود