سریال تاریخی Chief of War ؛ پروژه تلویزیونی جدید جیسون موموآ بعد از سریال See

سریال تاریخی Chief of War ؛ پروژه تلویزیونی جدید جیسون موموآ بعد از سریال See

جیسون موموآ قرار است در یک سریال درام جدید از سرویس اپل نقش اول را بازی کند که Chief of War نام دارد. این سریال که به طور مشترک توسط موموآ و توماس پائا سیبت خلق خواهد شد به اتحاد و استعمار هاوایی خواهد پرداخت و داستان را از دیدگاه مردم بومی منطقه روایت خواهد کرد. داگ یونگ نقش ورانر این سریال جدید اپل را داشته و همراه با موموآ، سیبت، فرانسیس لارنس، پیتر چرنین، جنو تاپینگ و اریک هولمبرگ نقش تهیه کننده اجرایی این سریال درام تاریخی را نیز بر عهده خواهد داشت. به گزارش مجله Variety، موموآ در این سریال جدید اپل نقش اول را بر عهده خواهد داشت اگر چه هنوز جزییاتی در مورد این نقش فاش نشده است.

سریال جدید جیسون موموآ به نام Chief of War

با این وجود انتظار می رود جیسون موموآ که خود زاده هاوایی است در این سریال نقش یکی از مردم بومی این منطقه را ایفا کند. این دومین همکاری سریالی موموآ با سرویس اپل خواهد بود. با تمرکز بر تاریخ هاوایی، سریال Chief of War می تواند یک پروژه شخصی برای موموآ باشد که پیش از این از پلتفرمش برای اعتراض علیه پروژه های ساخت و ساز در هاوایی استفاده کرده است. موموآ که به خاطر ایفای نقش آکوامن در دنیای ابرقهرمانی و کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت شناخته می شود، از سال ۲۰۱۹ در سریال علمی تخیلی دیگری از سرویس اپل به نام See نقش بابا واس را بازی کرده که سریال محبوب و نسبتاً پربیننده ای بوده است.

سریال جدید جیسون موموآ به نام Chief of War

در حالی که سریال Chief of War تازه ترین نقش موموآ به عنوان بازیگر است، اولین تجربه نویسندگی او برای یک سریال تلویزیونی را نیز رقم خواهد زد در حالی که وی پیش از این در نوشتن سناریو فیلم تریلر Road to Paloma در سال ۲۰۱۴ نیز مشارکت داشته است. در شرایطی که ساخت فصل اول سریال Chief of War با هشت اپیزود تایید شده است، مذاکرات با جاستین چون (Blue Bayou) برای کارگردانی دو اپیزود اول آغاز شده است. یکی دیگر از پروژه هایی که اخیراً حضور موموآ در آن تایید شده Fast & Furious 10 است و ساخت فصل سوم سریال See نیز تایید شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • جواد فروردین ۱۷, ۱۴۰۱

    کسی میدونه ادامه سریال see اومده یا نه

    • زهرا سهرابی فروردین ۱۸, ۱۴۰۱

      نه نیومده مسخرشو دراوردن خب موموا اول فیلم دیدن رو تموم کن بعد برو سراغ فیلمای دیگ