آیا انتخاب بالش مناسب مهم است؟

آیا انتخاب بالش مناسب مهم است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بالش یکی از محصولاتی است که باید به درستی انتخاب شود، در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جدی به گردن وارد شود و همین امر خواب را مختل می کند. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر کالای خواب به درستی انتخاب نشود، می تواند باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن شود و همین امر خطر ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش می دهد. محصولات دیگری که در زمان خواب باید به آنها توجه داشته باشید انتخاب بالش طبی و تشک خوشخواب استاندارد است.

راهنمای خرید بالش و تشک طبی

بالش چه ویژگی باید داشته باشد؟

وقتی می خواهید برای خرید این محصول اقدام کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که یک محصول خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد. این موارد به شرح زیر هستند:

  • ارتفاع این محصول از سطح زمین نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد. در غیر اینصورت ممکن است به مهره های گردن آسیب وارد شود و همین امر خطر ابتلا به دیسک گردن را به میزان زیادی افزایش می دهد.
  • بالش نباید بیش از حد سفت یا نرم باشد. بلکه این محصول باید به اندازه کافی نرم باشد که سر درون آن قرار گیرد و به اندازه کافی سفت باشد که تکیه گاهی محکم برای گردن به وجود بیاورد.
  • این محصول باید طبق آناتومی گردن طراحی شده باشد تا بتواند تنش و فشار را از میان بافت ها و عضلات گردن خارج سازد و به حفظ آرامش کمک کند.

آیا بالش طبی برای کسانی است که دیسک گردن دارند؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، این محصول برای کسانی طراحی شده است که از مشکلاتی که در ناحیه گردن خود رنج می برند. این محصول به آنها کمک می کند تا بتوانند درد و تنش را به میزان زیادی کاهش دهند و به حفظ سلامت مهره های گردن کمک کنند.

این باور اشتباه در میان مردم وجود دارد که بالش طبی تنها برای کسانی مفید است که مشکلات گردن دارند. اما باید به شما بگوییم تمامی افراد می توانند از این محصول استفاده کنند. تجارب و بررسی های بالینی نشان می دهند کسانی که مشکلات گردن ندارند، اما از این محصول استفاده می کنند، در آینده کمتر در معرض ابتلا به مشکلات گردن قرار می گیرند. به همین دلیل توصیه می شود تمامی افرادی که به سلامتی خود اهمیت مید هند به این موضوع توجه داشته باشند.

راهنمای خرید بالش و تشک طبی

آیا بالش طبی به کاهش خر و پف کمک می کند؟

خر و پف یکی از مشکلات عمده برای بسیاری از افراد است و سبب می شود خودشان و کسانی که کنارشان هستند شب را به سختی بگذرانند. مطالعات به این موضوع اشاره می کنند یکی از دلایل اصلی خر و پف عدم قرار گیری سر در پوزیشن مناسب در هنگام خواب است. اما وقتی از این محصول استفاده می کنید، به طور نا خود آگاه سر در پوزیشن مناسب قرار می گیرد و این موضوع سبب می شود مشکلات تنفسی نظیر خر و پف به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

آیا این بالش دردهای جسمانی را از بین می برد؟

یکی از فواید استفاده از بالش طبی کاهش رفلاکس معده است. با توجه به این موضوع که سر در شرایط مناسبی قرار می گیرد، اسید معده به درون مری باز نمی گردد و این موضوع اهمیت زیادی دارد. از طرف دیگر، بررسی ها نشان داده اند استفادع مدام از این محصول می تواند به کاهش دردهای مفصلی مانند آرتروز و یا فیبرومالاژیا کمک نماید. همچنین، این محصول خطر ابتلا به سردردهای مزمن را کاهش می دهد و سبب می شود افراد خواب راحت و بدون دغدغه ای را تجربه کنند.

تشک خوشخواب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر می خواهید خواب راحتی را تجربه کنید، در کنار بالش مناسب، باید تشک خوشخواب مناسبی نیز داشته باشید. این تشک باید از مواد مناسب تهیه شده باشد تا به زودی بو نگیرد و یا پرز دار نشود. همچنین، این متریال باید ضد حساسیت باشند تا سبب بروز واکنش های پوستی نشوند. این محصول باید مطابق با آناتومی بدن طراحی شده باشد تا انحنای ستون فقرات در میان آن قرار گیرد و تنش و فشار از میان مفاصل خارج شود. اگر تشک خوشخواب به درستی انتخاب شود، مشکلات خواب نظیر کمر دردهای مزمن و یا دردهای جسمانی به میزان زیادی کاهش پیدا می کنند.

راهنمای خرید بالش و تشک طبی

بالش طبی را از کجا بخریم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی های یک بالش مناسب در اختیار شما قرار دهیم. این محصول می تواند از ستون فقرات محافظت نماید و خطر بروز دردهای گردن را کاهش می دهد. از طرف دیگر، درد ستون فقرات با استفاده از این محصول کاهش می یابد و مشکلاتی نظیر رفلاکس معده از بین می روند. برای تهیه این محصول حتما باید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید تا مطمن شوید از متریال های با کیفیت در ساخت این محصول استفاده شده است.

اگر می خواهید برای خرید انواع بالش و تشک خوشخواب اقدام کنید، می توانید به فروشگاه اینترنتی آکسون (axonmattress.ir) مراجعه کنید. این سایت محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در این سایت به چیزی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود