گرانی ها صدای غول برره را هم درآورد! + ویدئو

گرانی ها صدای غول برره را هم درآورد! + ویدئو

احمد ایراندوست که بیشتر به واسطه ی نقشش در سریال محبوب و خاطره انگیز «شب های برره» یعنی غول برره شناخته می شود، به شیوه ی خودش به گرانی ها اعتراض کرد.

طی روزهای اخیر قیمت برخی اقلام خوراکی از جمله گوجه فرنگی با افزایشی شدید رو به رو شده تا حدی که به نظر می رسد خوردن غذاهای ساده و فقیرانه ای همچون املت را هم رفته رفته دیگر باید فراموش کرد.

حالا احمد ایراندوست در یکی از پست های جدید اینستاگرامی خود به یک میوه فروشی رفته و پس از پرسیدن قیمت چند قلم میوه و سبزی از افزایش قیمت شدید آن ها ابراز تعجب می کند و در آخر با خطاب قرار دادن رئیس جمهور، از او می خواهد در حل مشکل گرانی تعجیل کند.

ایراندوست همچنین در پستی طنز آمیز این نکته را یادآور شده که حالا حتی مبلغ فطریه نیز از مبلغ یارانه بیشتر است.

اغلب پست های اینستاگرام ایراندوست به موضوعات اجتماعی و اقتصادی ایران اختصاص دارد.

او در ایام نوروز هم در ویدئوی مشابهی به یک آجیل فروشی سر زده و از گرانی عجیب و غریب آجیل گفته بود و یک بار هم در ویدئوی دیگری پای صحبت های یک کودک کار نشسته بود. جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه در مشهد، تصویب طرح صیانت و قتل های ناموسی در ایران از جمله موضوعاتی است که او در پست های اخیرش اعتراض خود را به آن ها ابراز کرده است.

ایراندوست البته در میان پرداختن به معضلات کشور شوخ طبعی را فراموش نمی کند و هر از گاهی با پستی طنز سعی می کند لبخندی به لب مخاطبان صفحه ی خود آورد؛ مانند جدیدترین پست اینستاگرامی اش که در آن با انتشاری عکسی از یکی زنان دربار قاجار شباهت چهره ی خود به او را دستمایه ی شوخی قرار داده است.

بیوگرافی احمد ایراندوست

احمد ایراندوست متولد سال ۱۳۴۹ در آبادان است.

پدرش شهاب ایراندوست از کشتی گیران هم‌دوره ی غلامرضا تختی بوده‌ است.

به گفته ی خودش قبلاً قهرمان بوکس بوده اما در سال ۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

او که ۲ متر و ۱۰ سانتیمتر قد دارد، سال ها به عنوان بادیگارد فعالیت داشته است. به گفته ی خودش، از طریق شرکت بادیگارد دوبی به آمریکا رفته و حدود ۱۳ سال در آمریکا ساکن بود. او گفته در هالیوود محافظ چهره هایی همچون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هیوستون بوده و برای هر ساعت ۱۰۰ دلار و بیشتر دستمزد می‌ گرفته.

ایراندوست اولین بار در سال ۶۸ بازیگری را تجربه کرد، با این حال از دوران نوجوانی با هم مدرسه ای های خود تئاتر کار می‏ کرد.

به دلیل توانایی اش در کار تقلید صدا، مدتی نیز در برنامه ی رادیویی «صبح جمعه با شما» با مرحوم فرهنگ مهرپرور همکاری داشت و سپس در سال ۷۵ در سریال «بازگشت پرستوها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در نقش یک افسر عراقی ظاهر شد.

احمد ایراندوست در سال ۸۴ با بازی در سریال «شب های برره» به شهرت رسید. در زمان تولید این سریال ایراندوست از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری نیز با توجه به جثه ی ایراندوست نقش غول برره را برای او در نظر گرفت.

پس از این تجربه او در چند فیلم و سریال دیگر هم حضور پیدا کرد، از جمله سریال های تلویزیونی مختارنامه، مسافران، در چشم باد و خنده بازار و فیلم های سینمایی اخراجی  های یک و دو، ۵۰ کیلو آلبالو و ساکن طبقه وسط.

احمد ایراندوست ازدواج کرده و یک دختر دارد.

احمد ایراندوست در کنار همسر و دخترش
احمد ایراندوست و دخترش

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • من فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    این کشور برای پزشکان و سرمایه دارها و کارمندان هست . قرار نیست بقیه مردم بتوانند زندگی کنند.