همه چیز درباره سریال «راز بقا» اثر جدید سعید آقاخانی

همه چیز درباره سریال «راز بقا» اثر جدید سعید آقاخانی

سعید آقاخانی پس از تجربه ی موفق اخیر خود یعنی مجموعه «نون خ» که از پربیننده ترین آثار تلویزیون در سال های اخیر بود، با سریالی جدید، این بار اما در شبکه نمایش خانگی به عرصه ی سریال سازی بازگشته است.

این سریال جدید که «راز بقا» نام دارد و پخش آن از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، اولین تجربه ی سریال سازی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.

سریال راز بقا مضمونی اجتماعی دارد و همچون آثار قبلی سعید آقاخانی در ژانر کمدی است.

فیلمنامه ی این سریال اثر امیر وفایی است، نویسنده ی هر سه فصل سریال «نون خ» که همکاری اش با سعید آقاخانی در این مجموعه تلویزیونی نتیجه ی موفقیت آمیزی داشت.

سریال راز بقا درباره ی دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

سعید آقاخانی در این سریال مانند برخی ساخته های قبلی خود، هم در پشت دوربین در مقام کارگردان حضور دارد و هم در مقابل دوربین به عنوان بازیگر. او در این سریال ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حالا بعد از فوت او هوای پسرش را دارد.

تعدادی از بازیگران مجموعه ی محبوب «نون خ» هم در این سریال حضور دارند. سیروس میمنت، هدیه بازوند و کاظم نوربخش از جمله ی این بازیگران هستند.

یکی دیگر از نکات جالب سریال راز بقا، حضور احسان روزبهانی، قهرمان بوکس ایران در میان بازیگران این مجموعه است.

فهرست بازیگران اصلی سریال راز بقا عبارت است از: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی و کاظم نوربخش.

فیلمبرداری سریال راز بقا به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال ۱۴۰۰ در سکوت خبری آغاز شد و تا اوایل سال ۱۴۰۱ ادامه یافت.

سریال راز بقا در ۱۶ قسمت تهیه شده است.

این سریال هر دوشنبه ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

سریال راز بقا یک صفحه ی رسمی هم در اینستاگرام دارد که از طریق این لینک در دسترس است.

از دیگر سریال های قبلی سعید آقاخانی، کارگردان راز بقا، می توان به مجموعه های تلویزیونی شب عید، بیمار استاندارد، روزهای بد به در، خروس، دزد و پلیس، نقطه سر خط، راه دررو، خوش نشین ها، زن بابا و عید امسال اشاره کرد.

امیر وفایی، نویسنده سریال راز بقا هم علاوه بر مجموعه «نون خ» سابقه ی نویسندگی سریال های شوخی کردم، عطسه، در حاشیه یک و دو، دیوار به دیوار و شب عید را در کارنامه ی حرفه ای خود دارد.

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال راز بقا

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود