دریافت آنلاین خدمات پرستاری و مراقبتی در کرج

دریافت آنلاین خدمات پرستاری و مراقبتی در کرج

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مراقبت و نگهداری از سالمندان، کودکان و عزیز بیمار در خانه می تواند برای اعضای خانواده کمی سخت و چالش برانگیز باشد چرا که امروزه بیشتر اعضای خانواده شاغل هستند یا به مدرسه و دانشگاه می روند بنابراین نمی توانند به صورت تمام وقت و با تمام تمرکز از این عزیزان مراقبت کنند از طرفی تنها گذاشتن آن ها در خانه نه تنها برای کودکان، سالمندان و افراد بیمار کاری خطرناک است بلکه شما نیز دائما نگران سلامتی و امنیت آنها خواهید بود. در چنین شرایطی اگر ساکن کرج هستید می توانید از خدمات پرستاری و مراقبتی در کرج استفاده کنید. شاید مراجعه حضوری به مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند برای شما سخت و زمانگیر باشد در چنین شرایطی می توانید از پلتفرم هایی که سفارش خدمات پرستاری و مراقبتی را به صورت آنلاین ارائه می دهند استفاده کنید با استفاده از این پلتفرم های سلامت شما دسترسی سریع‌تری به خدمات بهداشتی و مراقبتی دارید.

آسانیسم؛ پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی در تهران و کرج است که می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن آن خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهید. در ادامه به شرح خدمات آسانیسم در کرج می پردازیم:

خدمات پرستاری در منزل کرج

اگر ساکن کرج هستید و در خانه عزیز سالمند، بیمار یا چند فرزند دارید که به دلیل مشغله کاری، انجام وظایف خانه یا ناتوانی جسمی و روحی نمی توانید به صورت تمام وقت و لحظه به لحظه از این افراد مراقبت و نگهداری کنید می توانید از خدمات پرستاری در منزل کرج ارائه شده در پلتفرم آسانیسم استفاده کنید.

شاید فکر کنید که اگر این عزیزان را به مهدکودک، بیمارستان یا خانه سالمندان ببرید برایشان بهتر است و مراقبت بیشتری از آن ها می‌شود اما راحتی و آرامشی که آنها در خانه و در کنار شما دارند در هیچ مرکز مجهزی نخواهند داشت. حتی برخی از سالمندان و بیماران بعد از انتقال به بیمارستان و خانه سالمندان دچار پریشانی، دلشکستگی و افسردگی می شوند و این شرایط بر سلامت جسمی و روحی آن ها به شدت تاثیر منفی دارد.

آسانیسم با همکاری با پرنسل با تجربه و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما و عزیز بیمار و سالمند شما در تمام مناطق کرج است کافی است از طریق تلفن، سایت و اپلیکیشن آسانیسم درخواست خود را ثبت کنید، پرسنل ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما برای مراقبت و نگهداری از عزیزان شما حاضر می شوند.

 

پرستار سالمند در منزل

سرویس پرستار سالمند کرج یکی از خدمات برجسته پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم، است.

اگر والدین سالمندی دارید که به دلیل کهولت سن یا بیماری نیاز دارد که از او مراقبت شود و شما به دلیل مشغله کاری یا دور بودن از عزیز سالمندتان نمی توانید مراقبت های لازم را به او ارائه دهید می توانید از سرویس پرستار سالمند در منزل کرج استفاده کنید. با استفاده از این سرویس نه تنها می توانید از سلامت جسمی و روانی والدینتان مراقبت کنید بلکه بدون هیچ نگرانی می توانید به کار های شخصی و اداری خود برسید. خدماتی که پرستار سالمند ارائه میدهد به نیاز شما و عزیز سالمندتان بستگی دارد اما به طور کلی برخی از خدمات پرستار سالمند شامل موارد زیر است:

  • کمک به انجام تحرک، ماساژ و جلوگیری از ایجاد زخم بستر
  • توجه به مصرف درست و به موقع دارو
  • کمک در انجام کارهای روزمره و شخصی (حمام و لباس پوشیدن و…)
  • تنظیم ساعت خواب
  • هم‌صحبتی با سالمند
  • توجه به رژیم غذایی سالمند
  • انجام تزریقات در صورت نیاز
  • چک کردن فشارخون، قند خون و …

انواع پرستار سالمند عبارتند از:

  • پرستار سالمند پوشکی
  • پرستار شبانه روزی سالمند
  • همدم سالمند
  • پرستار سالمند خانم
  • پرستار سالمند آقا

پرستار سالمند در کرج

آمبولانس خصوصی در کرج

اگر بیماری دارید که از شرایط جسمی بدی برخوردار است و نمی توانید با استفاده از امبولانس های معمولی یا وسایل نقله شخصی او را به مراکز درمانی یا هر مکان دیگری منتقل کنید می توانید از سرویس آمبولانس خصوصی بهره‌مند شوید. آمبولانس های خصوصی به تمام تجهیزات پزشکی مجهز هستند در نتیجه می توانند بیمار شما را در بهترین شرایط و بدون اینکه هیچ آسیبی به آن ها برسد جابه جا کنند.

مزایای آمبولانس خصوصی:

  • شما نه تنها در موارد اضطراری بلکه برای مراجعه به مراکز درمانی برای معاینه و جابه جایی بیمارتان از مکانی به مکان دیگر نیز می توانید از آمبولانس خصوصی استفاده کنید در صورتی که آمبولانس های عمومی تنها برای موارد ضروری در دسترس اند.
  • آمبولانس های عمومی فرد آسیب دیده را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل می کنند اما اگر بیمارستان خاصی را برای درمان انتخاب کرده اید استفاده از آمبولانس خصوصی می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.
  • اگر بیمار هستید یا آسیب دیده اید و نمی توانید به مراکز درمانی مراجعه کنید از طرفی کسی را هم ندارید که شما را به مراکز درمانی منتقل کند می توانید از سرویس آمبولانس خصوصی استفاده کنید.

آمبولانس خصوصی کرج

 

انواع آمبولانس خصوصی عبارت‌اند از:

  • آمبولانس خصوصی تیپ A
  • آمبولانس خصوصی تیپ B
  • آمبولانس خصوصی تیپ C
  • آمبولانس خصوصی حمل نوزاد
  • آمبولانس خصوصی حمل بیماران اعصاب و روان
  • آمبولانس خصوصی استقرار

    سامانه هوشمند خدمات پرستاری در منزل

    آسانیسم یک مرکز خدمات پرستاری موفق و معتبر در شهر تهران و کرج است و برای جلب رضایت شما عزیزان و ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی با کیفت با پرستاران و پزشکان متخصص، متعهد، آموزش‌دیده و حرفه ای زیادی همکاری می کند.

    تمامی پرسنل آسانیسم قبل از استخدام احراز هویت می شوند؛ بنابراین بدون هیچ دغدغه و نگرانی می‌ توانید مراقبت از کودک دلبند، والدین سالمند و عزیز بیمارتان را به ما بسپارید.

    آسانیسم به منظور افزایش کیفت خدمات رسانی بر عملکرد پرسنل خود در زمان ارائه خدمات به شما عزیزان  به صورت دوره ای نظارت دارد.

    کارشناسان آسانیسم همچنین به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روز های هفته پاسخگو و پشتیبان شما هستند؛ بنابراین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره و همچنین اعلام نارضایتی از کار پرسنل، تیم پشتیان آسانیسم پاسخگوی شما خواهد بود.

    بنابراین اگر در کرج و تهران زندگی می کنید و برای مراقبت از عزیزانتان نیاز به کمک دارید می توانید از خدمات پرستاری آسانیسم بهره مند شوید.

    شما می توانید برای درخواست پرستار، پزشک، آمبولانس خصوصی و … فرم ثبت سفارش موجود در سایت و اپلیکیشن آسانیسم را تکمیل کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۵۱۴۱۴۱ تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما جهت هماهنگی بیشتر و اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی سالمند، بیمار و کودکتان با شما تماس خواهند گرفت سپس با توجه به نیازتان سرویس‌دهی خواهند داشت.

بدون نظر

ورود