پاداش های سرسام آور کریستیانو رونالدو پس از هت تریک کردن مقابل نوریچ سیتی

پاداش های سرسام آور کریستیانو رونالدو پس از هت تریک کردن مقابل نوریچ سیتی

کریستیانو رونالدو ۸۵۰,۰۰۰ پوند پاداش اضافی به خاطر هت تریکش در برد نزدیک سه بر دو منچستر یونایتد برابر نوریچ سیتی دریافت خواهد کرد. به ادعای روزنامه سان، رونالدو بندی در قرارداد خود دارد که بعد از زدن ۲۱ گل برای منچستر یونایتد فعال می شود. در واقع در قرارداد رونالدو با منچستر یونایتد آمده است که اگر این بازیکن بیش از ۲۰ گل در طول فصل برای تیمش به ثمر برساند، ۷۵۰,۰۰۰ پوند پاداش دریافت کرده و برای هر هت تریک نیز ۱۰۰,۰۰۰ پوند دریافت خواهد کرد. اکنون رونالدو به ازای هر گلی که در ادامه فصل برای تیمش به ثمر برساند یکصد هزار پوند اضافه به عنوان پاداش دریافت می کند.

پاداش سرسام آور کریستیانو رونالدو از هت تریک برای منچستر یونایتد

یونایتدها همچنین در این فصل یک میلیون پوند پاداش به بهترین گلزن شان در این فصل خواهند داد و به نظر می رسد که رونالدو به احتمال فراوان این جایزه را نیز بدست خواهد آورد زیرا در حالی که او ۲۱ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده، نزدیک ترین تعقیب کننده او برونو فرناندز است که تنها ۱۲ گل به ثمر رسانده است. همچنین در صورتی که رونالدو به رکورد ۳۰ گل برای منچستر یونایتد برسد، در مجموع ۲.۷۵ میلیون پوند دیگر نیز دریافت خواهد کرد. اگر چه رونالدو بعد از بازگشت به اولدترافورد در تابستان گذشته با انتقادهایی روبرو بوده است اما نقش مهمی در تیمش داشته و اوست که امیدهای منچستر برای رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول را زنده نگه داشته است. رونالدو در بازی ماه گذشته برابر تاتنهام نیز موفق به زدن سه گل شد و این کار را دیروز در اولدترافورد برابر نوریچ سیتی نیز تکرار کرد.

پاداش سرسام آور کریستیانو رونالدو از هت تریک برای منچستر یونایتد

در دقیقه هفتم بازی برابر نوریچ بود که رونالدو گل اول خود و تیمش را به ثمر رساند و در ادامه با ضربه سر، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. نوریچ به کمک کیران داول و تیمو پوکی موفق شد دو گل به ثمر رسانده و بازی را مساوی کند اما رونالدو با یک ضربه آزاد دیدنی گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و سه امتیاز مهم این بازی را به حساب منچستر یونایتد واریز کرد. با این برد، تیم منچستر یونایتد به رتبه پنجم جدول صعود کرد و سه امتیاز با تیم چهارم که تاتنهام است فاصله دارد. منچستر یونایتد اکنون دو بازی مهم خارج از خانه خواهد داشت که مقابل لیورپول و آرسنال بوده که می توانند جایگاه این تیم در پایان فصل را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید:

نمایش گاراژ ۱۸ میلیون پوندی کریستیانو رونالدو در مستند زندگی جورجینا رودریگز

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود