روایت سیروس میمنت از حاشیه های فصل پنجم «جوکر» و ماجرای رنجش علی مسعودی

روایت سیروس میمنت از حاشیه های فصل پنجم «جوکر» و ماجرای رنجش علی مسعودی

فصل پنجم برنامه ریالیتی شو جوکر با حواشی بسیاری همراه بود که بخش زیادی از آن به رویارویی علی مسعودی با برخی دیگر از شرکت کنندگان این فصل از سریال جوکر بر می گشت. مسعودی در کنار سیروس میمنت، حامد آهنگی، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مهران غفوریان، امیرحسین صدیق و مجید واشقانی برگزار شد که در نهایت این سیروس میمنت بود که توانست برنده نهایی این دور از سریال جوکر باشد. اما علیرضا مسعودی حاشیه سازترین ستاره فصل پنجم جوکر بود که ظاهراً تنها یک شب پیش از ضبط برنامه و به خاطر شرکت نکردن سلبریتی دیگری که قرار بود در این فصل حاضر شود، بدون آمادگی به جوکر پنجم آمده بود.

ماجرای علی مسعودی در جوکر 5 از زبان سیروس میمنت

سیروس میمنت اما درگیری و رنجش علیرضا مسعودی و دیگر شرکت کنندگان در این فصل از سریال جوکر را رد کرده و همه چیز را برنامه ریزی شده توصیف کرده است. میمنت در این باره می گوید: « این برنامه گرفتار قضاوت‌های نابه جای شمار اندکی از بینندگان شد که هیچ اطلاعی از دوستی و روابط پشت دوربین شرکت کننده‌ها ندارند». او در مورد احسان علیخانی تهیه کننده سریال ریالیتی شو جوکر نیز گفته است: «من دوستی قدیمی با احسان علیخانی داشتم و ما حدود ۲۰ سال قبل زمانی که ایشان ۱۹ ـ ۱۸ ساله بودند با هم کار کرده بودیم. می‌دیدم که جوان خوش ذوقی است و همیشه کارهایش پربیننده می‌شود. علیخانی همیشه کارهای جدیدی انجام می دهد؛ از «عصر جدید» گرفته تا برنامه‌های رمضانی‌اش، کارهای پسندیده‌ای بودند. در نتیجه پیشنهاد حضور در «جوکر» را پذیرفتم چون می‌دانستم این کار هم کار خوبی خواهد شد».

ماجرای علی مسعودی در جوکر 5 از زبان سیروس میمنت

بازیگر سریال «نون خ» در مورد شوخی های جوکر نیز گفته است: «خیلی از شوخی‌ها بداهه بود و خیلی‌ها هم از قبل با نویسنده‌ها چک شده بود؛ البته نه اینکه نویسنده‌هاچیزی نوشته باشند بلکه شرکت کننده‌ها شوخی هایشان را با آن ها هماهنگ کرده‌ بودند. شرکت کننده‌ها بدون اینکه از هم باخبر باشند، به تنهایی در اتاق فکر با نویسنده ها مشورت کردند. نویسنده‌ها می‌پرسیدند چه چیزی آماده کرده‌ای و ما ایده‌هایمان را توضیح می‌دادیم، آن‌ها آرایشش می‌دادند و بهترش می‌کردند. ایده‌هایی را انتخاب می‌کردیم که اجرا کنیم. این ها مثل فیلم‌نامه نوشته شده نبود، بلکه در موقعیت شکل می گرفت. ممکن بود همه ایده‌ها عملی نشود چون ممکن بود موقعیت‌های جدیدی پیش بیاید و شرایط به سمتی برود که جذاب تر هم بشود».

ماجرای علی مسعودی در جوکر 5 از زبان سیروس میمنت

میمنت در مورد حاشیه های مربوط به علیرضا مسعودی در فصل پنجم جوکر نیز چنین می گوید: «فرض کنید یک تیم فوتبال قرار است در یک مسابقه شرکت کند؛ ناگهان یکی از اعضا، به دلیل مصدومیت از تیم خارج می‌شود و کسی به جایش وارد می‌شود که نه تمرینی داشته و نه با تیم هماهنگ است و این اشکلاتی را به وجود می‌آورد. در «جوکر» هم همین اتفاق برای تیم ما افتاد. اما بیننده ها ممکن است اشتباه برداشت کنند و ذهنیت‌هایی برایشان به وجود بیاید که اصلا درست نیست. چون همه این آدم‌ها با هم دوست و همکار هستند. کسی با کسی دشمنی ندارد. اگر شرکت کننده‌ای با آقای علی مسعودی تقابلی داشته، همه برای جذابیت برنامه بوده است. اگر کسی با کسی دشمنی داشته باشد که نیازی نیست جلوی دوربین نمایشش دهد. همه این‌ها هنرمند هستند و شعورشان می‌رسد جلوی دوربین چکار کنند. اما متاسفانه برخی از بینندگان این را درک نکردند. البته من کامنت‌های خوب زیادی دریافت کردم و آن‌هایی که برداشت بد داشتند، انگشت شمار بودند».

ماجرای علی مسعودی در جوکر 5 از زبان سیروس میمنت

وی در ادامه صحبت هایش در مورد حواشی مربوط به حضور مسعودی در جوکر پنج تصریح می کند: «حتی بعد از توضیحات آقایان آهنگی و علیمردانی، باز این سوءتفاهم برای برخی حل نشد. کامنت‌ها را دنبال کردم بعد از توضیحات بیشتر به آنها پریدند و گفتند که کار خودتان را کرده‌اید و الان دارید توجیه می‌کنید. این خیلی بد است. آن‌ها آنقدر برای شما احترام قائل بودند که برای شما لایو گذاشتند و توضیح دادند که اینچنین نیست. اما باز عده‌ای ایراد گرفتند غافل از اینکه همه این آدم ها جمع شده بودند که شما را خوشحال کنند و لحظات خوشی را برای شما به وجود بیاورند و شما قضاوت نادرست کردید. قضات آدم‌هایی که نمی شناسید و نمی‌دانید چندین سال است با هم رفیق اند کار درستی نیست. این افراد روی همین حساب که دوست هستند و تقابلشان جالب بوده، دعوت شده‌اند. شما چه می‌دانید عقبه این‌ها چیست؟».

سیروس میمنت در ادامه به دوستی خود و علی مسعودی اشاره کرده و می گوید: «به تعداد کمی از بیننده ها که متوجه شوخی بودن رفتار ما نشدند می‌گویم، عزیز جان اگر من با آقای علی مسعودی شوخی کردم یا او با من شوخی کرد، ربطی به سیروس میمنت کُرد یا علی مشهدی ندارد. ما دو دوست هستیم؛ ۳۰ سال است با هم رفیقیم و صمیمانه همدیگر را دوست داریم. ما این شوخی‌ها را با هم کردیم و به هیچکداممان هم برنخورده است. چرا این را به کُردها و مشهدی ها ربط می‌دهید؟ اگر ظرفیت دیدن برنامه کمدی را ندارید بهتر است بنشینید همان سریال‌های اشک و آه را ببینید! برای آن یک در میلیون مخاطب می‌گویم، اگر ظرفیتتان را بالا نمی‌برید، آگاهی تان را بالا ببرید. یاد بگیرید قضاوت نکنید. تو نه علی مسعودی را می‌شناسی نه سیروس میمنت را پس چرا قضاوت می‌کنی؟چقدر دردناک است هنرمندی که به نیت فراهم کردن اوقات خوش برای شما زحمت می‌کشد، فحش بشنود. این کار قشنگی نیست یا تلویزیون و برنامه های دیگر را نگاه نکنید یا آگاهی فرهنگی تان را بالا ببرید تا متوجه شوید چرا این اتفاق‌ها می‌افتد».

ماجرای علی مسعودی در جوکر 5 از زبان سیروس میمنت

میمنت در پایان صحبت هایش در مورد سریال نون خ گفت: «چرا «نون خ» پارسال ساخته نشد؟ اگر قرار بر این بود که هر سال فقط ساخته شود، کاری نداشت همه عوامل بودند و می‌شد ساخته شود. ولی آقای آقاخانی به شدت سختگیر است و تا فیلمنامه خوب دستش نباشد کار نمی‌کند. معتقد است اگر تا ۱۰ سال هم فیلمنامه خوبی نداشته باشیم، لزومی ندارد ادامه دهیم. سریال «نون خ» تنها سریالی است که دچار رکود ادامه دار شدن نشده و ان شاءالله بعد از این هم نخواهد شد. تا حالا که این اتفاق برای «نون خ» نیفتاده است. فصل دو بهتر از یک شد و فصل سه بهتر از دو».

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سیروس میمنت ؛ از بازیگری تا نامزدی ریاست جمهوری

آوازخوانی بهرام افشاری در پشت صحنه سریال «راز بقا» + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • سیاوش فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

    باسلام از نظر من سیروس میمنت رو نباید دعوت میکردن با این سن وسالش رفتار بچه گانه داشت وخیلی حسودانه رفتار میکرد فقط میخواست اون مبلغ بدستش برسه جای خجالت داره با این سن و سالش پشت سر علی مشهدی غیبت میکرد واقعآ این پول ها ارزش نداره البته برای سیروس میمنت ارزش داشت چون تا حال اینقدر پول رو یکجا ندیده بود . از شما خواهش میکنم دیگه از این افرادهایی که از خود راضی هستن دعوت نکنید . ممنون از تهیه کنندگان برنامه جوکر

    • بی نام فروردین ۲۹, ۱۴۰۱

      یادتون رفت سر بحث که فقیرین اقای مشهدی باز کرد بنظرم خوب کاری باهاش کردن لیاقتش بود

    • Vahid فروردین ۳۰, ۱۴۰۱

      موافقم

    • MAHYAR خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

      به نظر من سیروس میمنت خوب کاری کرد. سیروس میمنت عشق ما کرمانشاهی ها هستی

  • Ali021 اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    آقای میمنت فاز عصبی میخواست بگیره و دور بشه از فضای خنده و با کوچکترین صحبت علی مشهدی این بهانه رو بهش داد و با این تم اول شدش و آخرش هم گفت علی دوستم هست و بچه خوبیه?⭐????

  • MAHYAR خرداد ۲۲, ۱۴۰۱

    به نظر من سیروس میمنت خوب کاری کرد. سیروس میمنت عشق ما کرمانشاهی ها هستی