شهریه نجومی باشگاهی که لوتار ماتئوس برای افتتاحش به تهران آمده بود

شهریه نجومی باشگاهی که لوتار ماتئوس برای افتتاحش به تهران آمده بود

همین چند روز پیش بود که حضور چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال در تهران خبرساز شد. لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا مهمانان ویژه افتتاحیه باشگاه بدنسازی متافیتنس در طبقه نهم مجتمع سام سنتر خیابان فرشته تهران بودند. در حاشیه همین مراسم بود که فیلمی از ماتئوس آلمانی منتشر شد که در آن به دنبال دوست قدیمی‌اش علی دایی می‌گشت.

اما داستان این باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری همین‌جا تمام نشد. امیرحسین اصلانیان، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس که در مراسم افتتاحیه حضور داشت می‌گوید آن شب به مهمانان اعلام شد هزینه یک سال تمرین در این باشگاه ۱۲۴ میلیون تومان است که حاضرین در مراسم می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی افتتاحیه نیز استفاده کنند.

شهریه ۱۲۴ میلیونی باشگاهی که ماتئوس برای افتتاحش آمده بود

از طرفی، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که اشتراک طلایی این باشگاه که به ورزشکار اجازه تمرین هر روزه و استفاده از امکانات باشگاه را می‌دهد، ماهانه نزدیک به ۲۷ میلیون تومان است.

با توجه به شهریه سنگینی که برای این باشگاه در نظر گرفته شده، این‌طور که پیداست هرکسی توان پا گذاشتن به این مجموعه ورزشی بزرگ تجهیزشده با امکانات روز دنیا را ندارد. موضوعی که از حضور مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه هم قابل حدس بود؛ چرا که حتما هزینه‌های دلاری هنگفتی صرف دعوت آنها به ایران شده است.

شهریه ۱۲۴ میلیونی باشگاهی که ماتئوس برای افتتاحش آمده بود

البته آن‌طور که به نظر می‌رسد این باشگاه از ابتدا هم برای خدمت‌رسانی به مدیران با حقوق‌های نجومی راه‌اندازی شده است. گفته می‌شود دکتر سپهر تاروردیان، مدیرعامل شرکت همایش سازان و باشگاه مدیران تاثیرگذار با تاسیس این مجموعه ورزشی مدرن و فوق تخصصی قصد ارائه خدمات فوق تخصصی ورزشی و پزشکی ورزشی به مدیران برتر کشور را دارد.

شهریه ۱۲۴ میلیونی باشگاهی که ماتئوس برای افتتاحش آمده بود

حمید استیلی و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که گویی از هیچ مراسمی، از تماشای تئاتر پژمان جمشیدی در هتل اسپیناس گرفته تا افتتاحیه همین مجتمع ورزشی سوپرلاکچری، غافل نیست، از مهمانان ویژه این مراسم بود که البته معلوم نیست به او هم مثل بقیه مهمانان خارجی پولی داده شده یا خیر.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • ارژنگ فروردین ۲۹, ۱۴۰۱

    بالاخره پزشکان با کارانه های دویست میلیونی ، مدیران وزارت نفت و اتاق های بازرگانی ، وارد کنندگان بزرگ و … هم باید یه جوری پولشان رو خرج کنند .

    • لیلی فروردین ۲۹, ۱۴۰۱

      حسادت علی دایی .تا دیروز چرا از این خبرا نبود.چقدر عقده این؟با پول معلوم نیست کجا آوردن می تونن شهرت پیدا کنن؟هیچ وقت نمی تونید جای علی دایی با پول بخرید.بیشتر از این خراب نکنید

  • علی فروردین ۳۰, ۱۴۰۱

    جمهوری اسلامی دیگه، مابرای فقراجنگ کردیم شهیددادیم بدبختی کشیدیم تحریم و…راتحمل کردیم که ثروتمندان حال کنند دم جمهوری اسلامی گرم به قشنگترین وجه من الوجوهی حکومت مردم برمردم رابه نمایش گذاشت کجایند شهیدهمتها

    • م.ب فروردین ۳۱, ۱۴۰۱

      نوش جونمون حقمونه، بازم مونده حالا حالا ها ما باید کار کنیم اونا بخورن