سلاخی گربه‌ها در شانگهای چین به خاطر ابتلای صاحبانشان به کووید-۱۹ + ویدیو

سلاخی گربه‌ها در شانگهای چین به خاطر ابتلای صاحبانشان به کووید-۱۹ + ویدیو

در شرایط قرنطینه چین فرقی بین صغیر و کبیر، انسان و حیوان، نیست؛ به هیچ کس رحم نمی شود و مقامات بهداشتی و امنیتی با شدیدترین و بی رحمانه ترین قوانین ممکن درصدد کنترل شیوع هستند. یک ویدئوی جدید که البته آزاردهنده و منزجرکننده نیز هست نشان می‌دهد پلیس‌های شانگهای در شرایط قرنطینه وحشیانه کووید، ده‌ها گربه زنده را در کیسه‌هایی جمع آوری می‌کنند تا سلاخی شوند.

 

کلیپ ویدیویی ناراحت کننده ۹ کیسه زباله بزرگ را نشان می دهد که در کنار جاده قرار گرفته اند، زیرا گربه های زنده داخل آن در حال حرکت و میومیو کردن هستند.

این ویدئوی نگران‌کننده در توییتر با این عنوان به اشتراک گذاشته شد:

«۲۶ میلیون نفر در شانگهای قرنطینه هستند. مردم از بالکن خود دست به خودکشی می زنند و حیوانات خانگی افرادی که تست #کووید مثبت می گیرند جمع آوری می شوند تا در #شانگهای / #چین کشته و سلاخی شوند. این خود شیطان است!»

اتفاقِ پیش آمده در حالی است که اوایل این هفته، یک سگ خانگی از نژاد کورگی در حال کتک خوردن توسط یک کارمند مراقبت های بهداشتی پس از مثبت شدن آزمایش کووید صاحبش فیلمبرداری شد.

۲۶ میلیون ساکن شانگهای بیش از پنج هفته است که در قرنطینه بسیار سختگیرانه قرار گرفته اند و مقامات چینی آن را به عنوان راهی برای کنترل موارد کووید در شهر توجیه می کنند.

پرجمعیت‌ترین شهر چین روز شنبه رکورد تعداد موارد مثبت را گزارش کرد و سایر مناطق در سراسر چین کنترل‌ها را تشدید کردند زیرا این کشور رویکرد خود را برای مقابله با کووید صفر حفظ کرد.

شانگهای با بیش از ۲۰,۰۰۰ مورد ابتلا به کووید در روز در طی حداقل ۱۰ روز در حال مبارزه برای مهار شیوع است.

زندگی در وحشت کووید

اکثر ساکنان شهر در خانه‌های خود گیر افتاده‌اند. فیلم‌های وحشتناکی منتشر می شود که نشان می دهد شهروندان عادی از ناامیدی فریاد می‌زنند. زیرا بیش از یک هفته است از ترک خانه‌هایشان منع شده‌اند.

بر اساس قوانین سختگیرانه کووید چین، هر کسی که مثبت شود – حتی اگر بدون علامت یا دارای عفونت خفیف باشد – باید از افراد غیر آلوده جدا شود.

در اوایل این هفته ، فیلم‌های وحشتناکی از پلیس منتشر شد. ویدیوها نشان داد پلیس در حال بیرون کشیدن مردی از آپارتمانش در شانگهای با لباس‌های گان هستند.

در ویدئویی که از ساختمانی در مجاورت فیلم گرفته شده است، مردی به سمت بالکن می رود تا فرار کند. اما به نظر برسد با نوعی شوکر یا تفنگ بی حس کننده او را پایین می آورند.

سیاست بی‌رحمانه کووید صفر شهر را تا حد زیادی تکان داده و باعث ایجاد وحشت گسترده، اضطراب و خشم در میان ساکنان وحشت زده شده است.

در ویدئویی تکان دهنده که در شبکه های اجتماعی چین منتشر شد، خریداران گرسنه به یک سوپرمارکت در شانگهای یورش بردند.

ویدیویی دیگر تصاویر دلخراش کودکان را نشان می دهد که بلند فریاد می زنند زیرا از والدین خود جدا شده و در قفس نگهداری می شوند.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز ساختمان‌ها پرواز می‌کنند و به ساکنان می‌گویند که:

«میل خود به آزادی را کنترل کنید».

رئیس جمهور ، شی جین پینگ، روز چهارشنبه گفت:

«کار پیشگیری و کنترل را نمی توان آرام و متوقف کرد.»

همین گفته نشان می دهد این شهر راهی طولانی در پیش دارد و به این زودی محدودیت ها لغو نمی شود.

دیپلمات های بیش از ۳۰ کشور در نامه ای به وزارت خارجه چین خواستار پایان فوری این سیاست وحشیانه قرنطینه چین شدند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

گرداندن ناقضان قرنطینه کرونایی در شهری در چین + ویدیو

سخت ترین و بیرحمانه ترین قرنطینه کرونا در جهان در شهر ۱۳ میلیونی چین

قرنطینه شهر ۲۰۰ هزار نفری چین به خاطر یک بیمار کرونایی

دولت چین به حیوانات خانگی افراد مبتلا به کرونا نیز رحم نمی کند

۶ نفع عمده ای که چین از شیوع کرونا برد

منبع: thesun
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رحیم فروردین ۳۰, ۱۴۰۱

    لعنت به این چینی های وحشی.