پیامک کشف حجاب این بار برای مجری چادری صدا و سیما

پیامک کشف حجاب این بار برای مجری چادری صدا و سیما

پیامک کشف حجاب مربوط به طرح ناظر پلیس راهنمایی و رانندگی این بار یقه مژده لواسانی مجری محجبه تلویزیون را گرفت؛ آن هم در حالی که خانم مجری ادعا می‌کند با چادر و ساق دست در خودروی خود حاضر بوده است.

به رغم اعلام رفع ایرادات طرح ناظر از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که دی ماه خبر آن منتشر شد، بسیاری هنوز به این طرح اعتراض دارند و از اینکه در محل و زمانی که در پیامک ارسال‌شده نوشته شده حضور نداشته‌اند ابراز گلایه‌مندی می‌کنند.

پیامک کشف حجاب برای مجری چادری تلوزیون

حالا ماجرای مشابهی برای یکی از مجریان صدا و سیما رخ داد که البته این بار خانم مجری ادعا می‌کند زمان و مکان قیدشده در پیامک صحیح است اما او حجاب کامل داشته است. مژده لواسانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

استودیوی برنامه ما در محوطه نمایشگاه بین‌المللی هست و من هر شب همین ساعت ۲۱:۳۰ که در پیام آمده است از درب مجاور باشگاه انقلاب با ماشین خودم وارد نمایشگاه می‌شوم و طبیعتاً با همین پوشش؛ شالی که در عکس مشاهده می‌کنید! چادر! ساق دست! آماده اجرا! و خب دوست عزیزی که این حجاب را کشف حجاب دیده به نظرم یا با ما شوخی داشته یا باید به بینایی‌سنجی مراجعه کند. وقتی این پیامک برایم آمد هم خندیدم و هم بابت این همه بی‌دقتی که هر روز اتفاق می‌افتد و احتمالاً جریمه‌های زیادی هم در پی دارد تأسف خوردم.

پیامک کشف حجاب برای مجری چادری تلوزیون

مژده لواسانی در مصاحبه‌ای ضمن تأیید این مطلب گفت: «نکته جالب ماجرا اینجاست که ساعت و مکانی که در پیامک آمده درست است و من دقیقا آن لحظه در همان نقطه بودم اما حجاب من هیچ ایرادی نداشت؛ چرا که اولا من محجبه هستم و دوما حجابم دقیقا همان حجابی بود که آن شب با آن روی آنتن رفتم.» او اضافه کرد: «باید مشخص شود چه افرادی با چه نیتی این گونه پیامک‌های اشتباهی را برای افراد ارسال می‌کنند و حتما این موضوع را از ۱۹۷ پیگیری می‌کنم.»

پیامک کشف حجاب برای مجری چادری تلوزیون

سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا، در این خصوص گفت: «اولا پیامک‌ها به صورت دستی و از طریق افراد ارسال می‌شوند نه از طریق دوربین‌ها، دوما این فرد برای بررسی موضوع باید به ۱۹۷ شکایت کند. زمانی که به ۱۹۷ شکایتی را اعلام می‌کنید تشکیل پرونده می‌شود و موضوع تا وصول نتیجه پیگیری خواهد شد.»

پیامک کشف حجاب برای مجری چادری تلوزیون

هدف طرح ناظر چیست؟

ظاهراً پیامک‌ طرح ناظر قرار است برای رانندگانی ارسال شود که در خودرویشان کشف حجاب یا بدحجابی رخ داده باشد.نیروی انتظامی معتقد است که طرح ناظر، طرح مناسبی برای مقابله با کشف حجاب در خودرو است؛ چراکه شأن افراد حفظ می‌شود و دیگر شاهد برخورد میدانی و فیزیکی با افراد نخواهیم بود. با ماجراهای پیش‌آمده پیرامون این موضوع می‌توان این‌طور گفت که این طرح شاید در ایده خوب باشد اما در عمل در موارد بسیاری منجر به پیامک های اشتباهی برای شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید:

بعد از بهاره رهنما این بار نوبت مژده لواسانی شد؛ سوژه شدن اشعار خانم مجری

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود