آخرین خبرها از دختر گم شده در جنگل عباس آباد / فقط یک دسته کلید پیدا شده + ویدیو

آخرین خبرها از دختر گم شده در جنگل عباس آباد / فقط یک دسته کلید پیدا شده + ویدیو

هفته گذشته خبر مفقودی مینا امیری دختر جوان مازندرانی به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و بازار شایعات و قضاوت‌ها در مورد علت مفقودی او بالا گرفت. پس از گذشت یک هفته و با وجود جست‌وجوی گسترده تیم‌های امدادی هلال احمر و اهالی روستا هنوز هیچ ردی از او پیدا نشده است.

مینا امیری دختر ۲۵ ساله روز دوشنبه ۲۲ فروردین به قصد پیاده‌ روی در جنگل های یالبندان بخش کلار عباس آباد مازنداران از خانه خارج شد و هرگز برنگشت. تاکنون تنها یک دسته کلید از او پیدا شده و جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.

آخرین خبرها از جستجو برای مینا امیری درخت گمشده در عباس آباد

سرپرست جمعیت هلال ‌احمر عباس‌آباد می‌گوید: «یک هفته پیش ساعت ۱۰ شب بود که خانواده‌ این دختر جوان با ما تماس گرفته، موضوع ناپدید شدن دخترشان را اعلام و درخواست کمک کردند. این دختر ساعت ۱۸ روز حادثه برای پیاده‌روی به جنگل یالبندان کلارآباد رفته که دوربین‌ها نیز فیلم ورود او به جنگل را ثبت کرده‌اند.

در این فیلم نکته مشکوکی وجود داشت که هنوز برای آن پاسخی پیدا نشده است. این دختر در طول مدتی که تصاویرش در دوربین مداربسته ضبط می‌شد، گاهی به عقب برمی‌گشته و رد شدن خودرویی را نگاه می‌کرده است. این‌که در آن لحظه و پس از آن چه اتفاقی افتاد، هنوز برای ما مشخص نیست.»

آخرین خبرها از جستجو برای مینا امیری درخت گمشده در عباس آباد

پس از تماس خانواده مینا امیری، ساعت ۲۳ همان شب تیم‌های امدادی هلال احمر، دهیاری، بخشداری و حتی مردم محلی جست‌وجو را آغاز کرده و تمام مسیرهایی که احتمال می‌رفت این دختر از آن گذر کرده باشد بررسی شد. در این راه حتی از سگ‌های زنده یاب استفاده شد، اما هنوز هیچ اثری از او پیدا نشده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر در خصوص استفاده از سگ‌های زنده یاب می‌گوید: «هلال‌احمر از این نوع سگ‌ها در زمانی که افراد زیر آوار گرفتار شده باشند، استفاده می‌کند. اما به جهت این‌که خانواده این دختر بسیار نگران و ناراحت بودند، ما به نظر آنها احترام گذاشته و استفاده از سگ‌های زنده‌یاب را در برنامه تجسس تیم‌های امدادی قرار دادیم.»

آخرین خبرها از جستجو برای مینا امیری درخت گمشده در عباس آباد

طی فرآیند جست‌وجو تاکنون کل منطقه یالبندان ازجمله منطقه ۱۰۰ هکتاری بررسی شد و تیم‌های امدادی به تجسس در جنگل، دامنه، دره، چاه‌ها و حتی طول رودخانه پرداختند اما هنوز هیچ سرنخی از این دختر جوان پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ربوده شدن یک زن ایرانی در کانادا؛ الناز حاج‌ تعمیری کیست؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود