ترفندی تضمینی برای پی بردن به خیانت عشقتان و اعتراف گرفتن از او

ترفندی تضمینی برای پی بردن به خیانت عشقتان و اعتراف گرفتن از او

یکی از کاربران در تیک تاک ترفندی تضمینی را به اشتراک گذاشت تا بتوانید با کمک آن متوجه شوید آیا عشق، نامزد یا همسرتان به شما خیانت می کند یا خیر! حتی با این ترفند خیلی راحت می توانید کاری کنید او به خیانت خودش اعتراف کند. این یک تکنیک ۱۰۰ درصد تضمین شده است تا به خیانت مردان پی ببرید.  (و البته در مورد زنان هم صدق می کند)

توجه : ترفندهای این کاربر مربوط به برنامه اسنپ چت است اما شما می توانید این ترفند را برای همه شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره به کار ببرید. 

نمایش دادن فید پیام های شبکه‌های اجتماعی

این خانم که کنزی ماری کوران نام دارد ادعا می کند با استفاده از روش خود، توانسته متوجه شود که عشقش دو سال با زنان دیگر در اسنپ چت ارتباط برقرار می کند. برنامه او این بود که او را غافلگیرانه گیر بیاندازد. سپس از او بخواهد به فید اسنپ چت خود دسترسی داشته باشد. در واقع این ترفند مفید واقع شد!

او گفت : «همان طور که من توانستم متوجه شوم عشقم به من دو سال است که خیانت می کند، شما هم می توانید با استفاده از همین ترفند ۱۰۰ درصد تضمینی به خیانت مردان پی ببرید و متوجه شوید که همسرتان با کسی چت می کند یا نه.»

گرفتن رمز شبکه های اجتماعی

او یک شب هم با برنامه FaceTime با عشق خود تماس گرفت. البته قبلش مطمئن شده بود که او در خانه است، سرش شلوغ نیست و به اندزه کافی برای پاسخ دادن به او فرصت دارد. او به عشقش گفت که تلفنش را روی یک بالش بگذارد و دستانش را جلوی او جمع کند تا بتواند آنها را ببیند.

سپس ، از او رمز عبور اسنپ چت را درخواست کرد (کوران مشکوک بود که او از این برنامه برای خیانت استفاده می کند). او بهانه ای آورد و گفت که نمی تواند آن را به خاطر بیاورد.

فیلم گرفتن از چت های شبکه های اجتماعی

این کاربر در ویدیوی بعدی، یک ترفند دیگر برای تشخیص خیانت مردان را معرفی کرد: شما می توانید از عشق خود بخواهید فید اسنپ چت خود را ضبط کند. اگر مدرکی دال بر خیانت او وجود داشته باشد، همانجاست! عشق او وانمود کرد که یک فیلم ضبط شده برای او فرستاده است اما وقتی کوران فیلمی از او دریافت نکرد، اصرار داشت که این کار انجام نشده است. سپس مجبور شد عواقب این بدرفتاری خود را تحمل کند.

کوران در توضیح ویدیو نوشت: «او دقیقا درست زمانی که داشت می گفت آن را ارسال نکرده است در واقع داشت به خیانت خود اعتراف کرد زیرا به معنای واقعی کلمه راهی برای بیرون آمدن از این وضعیت پیدا نکرده بود.»

این ویدیوهای کوران نزدیک به ۴ میلیون بازدید داشت. و البته، واکنش ها کمی متفاوت بود.

یکی از کاربران گفت: «اگر مجبورید این کار را در روابط خود انجام دهید، وارد این رابطه ها نشوید. اگر آنها نمی توانند با شما صادق باشند، پس فقط راهتان را بکشید و بروید. رابطه را تمام کنید.»

کاربر دیگری در پاسخ نوشت: «من هم این کار را انجام دادم و عشقم به طور تصادفی قسمتی را که فراموش کرده بود برش دهد برای من فرستاد و من هم آنچه را که نیاز داشتم دیدم.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

یوتیوب روزیاتو: چطور از خیانت شریک عاطفی مان سر در بیاوریم؟

چگونه متوجه خیانت در رابطه شویم؟

۱۱ واقعیت علمی در مورد خیانت که همه زوجین باید از آن‌ها اطلاع داشته باشند

چرا بعضی مردان خیانتکار تمایلی به طلاق و ترک همسرشان ندارند؟

چگونه می توان خیانت را به ابزاری برای تقویت و استحکام رابطه عاطفی تبدیل کرد؟

منبع: yahoo
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • جواد خرداد ۶, ۱۴۰۱

    نمی‌دونستم کسی چت کردن با بقیه رو خیانت میدونه
    این خانم هم مطمئنا یا احمقه ( دو سال متوجه خیانت از روی رفتارش نشده ) یا اگه فقط چت بوده مشکل روانی داره که این رو خیانت میدونسته و بنظرم خیلی کار زستیه که به بهانه عشق و این چرت و پرت ها برید و رمز شبکه های اجتماعی بقیه رو بگیرید

    • Cares خرداد ۷, ۱۴۰۱

      آخه به تو چی بگم عقل کل چت با دوستان آشنایان اصلا عیب ندارد اما از نظر یک بی عقل جاهل یک پچه مثل تو که همه چی به بازی میکیرند درست است از نظر تو رابطه با نامحرم چه جنسی چه با زنگ یا چت در قرآن و همان طور که خداوند گفته حرام و گناه خیلی بزرگی است تو چطور مسلمانی هستی اصلأ تو مسلمان نیستی با امثال تو معلومه جرم جنایت فساد گسترش پیدا می‌کند بدبخت برو روزی یک صفحه قرآن بخوان شاید به راه راست هدایت شدی آمین

  • رابعی خرداد ۶, ۱۴۰۱

    واقعا خجالت آوره چنین چرندیاتی رو منتشر می کنید اسمش رو هم میگذارید ترفند. اون پرانتز زورکی پاراگراف اول رو هم نمیگذاشتید سنگین تر بود. مشخصه این مثلا ترفند هوشمندانه توسط یک زن روانی پارانویید نوشته شده. اگر رابطه زن و مرد اینقدر داغونه که برای مچ گیری از همدیگه باید چنین جاسوس بازی هایی در بیارند و توی حریم خصوصی هم سرک بکشند همون بهتر که رابطه شون رو بلافاصله قطع کنند. کاش چهارتا مطلب به درد بخور از روانشناسها و مشاوران زناشویی و آدمهای باسواد یاد دختر پسرهای جوون می دادید نه این کارهای صددرصد اشتباه خاله زنکی که یک احمقی توی تیک تاک به اشتراک گذاشته.

    • Cares خرداد ۷, ۱۴۰۱

      چی میگی جاهل آره اینها همه اشتباه تو درست میگی تو عقل کل هستی اصلا تمام روان‌شناسان و دانشمندان هیجی بلد نیستن تو باید بشی روانشناس دانشمندان تو برو همون خاله بازیتو کن بچه این مطالب به درد تو نمیخور برو بچه بازیتو کن

  • Cares خرداد ۷, ۱۴۰۱

    این ترفند تا حد زیادی جواب می‌دهند اما بعضی آدم ها آنقدر بی عقل هستند که می خواهند هم همسر خود داشته باشند هم با کی دیگری باشند مخصوصا که در ایران خیانت به همسر خیلی رایج راحت شده البته این فقط در باره مرد ها نیست و همین طور که نوشته شده در باره خانوم ها هم صدق میکند که آنها هم خیانت می‌کند بیشتر از مردان نباشد کمتر هم نیست ممنون که این ترفند ها را کذاشتید

  • احسان خرداد ۷, ۱۴۰۱

    به مجله اینترنتی زرد روزیاتو خوش آمدید.فک میکنم اگه بچه های سایت نارنجی میدونستن یه روز بازمانده های نارنجی فقط به فکر جذب مخاطب به هر روشی بودن هیچ وقت اسم بعضی ها توی سایت نارنجی به چشم نمیخورد.
    از کجا به کجا رسیدن ماشالله دوستان بازمانده…