ماجرای دکمه سردست های گران قیمت علی دایی که از همسر جواهرسازش هدیه گرفت + ویدئو

ماجرای دکمه سردست های گران قیمت علی دایی که از همسر جواهرسازش هدیه گرفت + ویدئو

علی دایی، فوتبالیست سابق در سال ۹۷ در روز تولد خود دکمه سردست هایی جواهر نشان از همسر دوم خود، مونا فرخ آذری هدیه گرفت.

گفته شده این دکمه سردست ها از قیمت بسیار بالایی برخوردارند. علی دایی در مصاحبه ای در پاسخ به سؤالی درباره ی هدیه ی  همسرش گفت: «خانم من در کار طلا و جواهر است. هدیه ی خیلی گران قیمتی نبود. شاید خیلی قشنگ و متفاوت تر از کادوهای قبلی ایشون بود.»

ماجرای ازدواج اول و دوم علی دایی

علی دایی (متولد ۱۳۴۸ در اردبیل) تاکنون دو بار ازدواج کرده است که از آن ها دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد.

او ابتدا در سال ۸۱ زمانی که ۳۳ سال داشت با دختری به نام مریم از آشنایان دورشان، ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام دنیز شد. این ازدواج در نهایت به جدایی ختم شد و مریم به همراه دخترش به انگلیس رفت.

دنیز دایی، دختر علی دایی از ازدواج اولش، متولد دهه هشتاد است و پیش مادر خود در انگلیس زندگی می کند. او به طور جدی حرفه ی رقص را دنبال می کند.

دنیز هر از گاهی برای دیدار با پدر و خانواده ی پدری خود به ایران سفر می کند که تصاویر آن را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

دنیز دایی
دنیز دایی در کنار پدرش
دنیز دایی در کنار عمویش، محمد دایی

علی دایی برای دومین بار در سال ۸۴ در سن ۳۶ سالگی با یک طراح جواهرات به نام مونا فرخ آذری ازدواج کرد. گفته شده مراسم عروسی این زوج بسیار مجلل بود و هزینه ی زیادی صرف آن شد.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است، در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی است. او در یکی از مناطق شمالی تهران، گالری جواهراتی به نام «گالری نور» دارد.

مونا فرخ آذری
علی دایی و همسرش در گالری جواهرت نور

علی دایی در مصاحبه ای در خصوص نحوه ی آشنایی با همسر دومش و خصوصیات او گفته: «همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما است، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی و خودش بزرگ شده ی تهران است. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی دارد. او هشت سال از من کوچک تر و فرزند اول خانواده است. همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم.»

علی دایی همچنین درباره ی مهریه ی همسر دومش گفته: «از آنجا که خانواده ی همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردند که مهریه ی همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است.»

ثمره ی این ازدواج دختری به نام نورا دایی است که در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.

نورا دایی
دنیز و نورا دایی

علی دایی، فوتبالیست سابق، اکنون گرداننده ی چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر حوزه ی پوشاک ورزشی، در ساختمان‌ سازی نیز فعالیت دارد و برج‌ هایی را در شمال تهران ساخته‌ است. او از خیرین مدرسه ساز اردبیل هم به‌ شمار می‌ رود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود