ویدیو تبلیغاتی جدید لیونل مسی برای کمپانی آدیداس؛ واقعی یا ساختگی؟ + ویدیو

ویدیو تبلیغاتی جدید لیونل مسی برای کمپانی آدیداس؛ واقعی یا ساختگی؟ + ویدیو

بعد از اینکه ویدیویی جدید در حساب اینستاگرامی لیونل مسی منتشر شده، جنجالی بین طرفداران و منتقدان از این ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن براه افتاده است. در این ویدیو دیده می شود که لیونل مسی از فاصله ای نسبتاً دور سه توپ پیاپی را از مسافت های متفاوت به درون یک سطل زباله می اندازد. ستاره ۳۴ ساله سابق بارسلونا در حال تبلیغ کفش های ورزشی جدید خود به نام Diamond Edge از برند آدیداس بود و در بخش شرح این پست اینستاگرامی نیز نوشته است «احساس خوبی دارد». در این ویدیو کوتاه، مسی سه توپ پیاپی را با پای چپ خود به داخل سطل آشغالی که در فاصله ای دور از او قرار داده شده می اندازد. او در ادامه به دوربین لبخند زده و انگشتش را به نشانه تایید بالا می گیرد.

شاهکار جدید لیونل مسی در ویدیو تبلیغاتی آدیداس

اما حتی طرفداران لیونل مسی نیز واقعی بودن این کلیپ را با تردید نگاه می کنند، ویدیویی که در آن مسی بار دیگر تکنیک بی نقص و فرازمینی خود را به رخ می کشد. برخی کاربران توییتری مدعی شده اند که این ویدیو کاملاً واقعی است و هیچ دلیل و نشانه ای مبنی بر فیک بودن آن وجود ندارد. یکی از این کاربران گفته است:«تنها چیزهای خوب» و دیگری گفته است: «این پسر خود فوتبال است». برخی دیگر نیز حیرت خود را از تکنیک و توانایی های فوتبالی ستاره سابق بارسلونا نشان داده و او را «فرازمینی»، «بزرگ ترین ِبزرگ ترین های تاریخ» و «بهترین کسی که تاکنون این کار را انجام داده» نامیده اند. اما برخی نیز بوده اند که این ویدیو را واقعی نمی دانند. یکی از این کاربران نوشته است: «او فوق العاده است اما این ویدیو فیک است».

شاهکار جدید لیونل مسی در ویدیو تبلیغاتی آدیداس

کاربرانی دیگری هم بوده اند که با این قضاوت موافق بوده و اصرار دارند که این ویدیو به وضوح فیک است زیرا این کار در واقع تبلیغی برای کمپانی آلمانی آدیداس بوده و به همین خاطر ساختگی است. کاربر دیگری نیز می گوید این ویدیو تدوین شده و دیگری نیز آن را به اندازه کار مشابه بکهام فیک دانسته است. این موضوه به ویدیویی وایرال از دیوید بکهام اشاره دارد که سه توپ فوتبال را در ساحل سانتا مونیکا در لس آنجلس با ضربات پای خود به درون سه سطل زباله در فاصله های متفاوت می اندازد. این ویدیو که کمی بیشتر از یک دقیقه طول دارد در سال ۲۰۱۱ و برای کمپانی پپسی ضبط شده و در حساب توییتری این کمپانی منتشر شد. در آن زمان نیز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی واقعی بودن این ویدیو را به چالش کشیده بودند.

همچنین این ویدیو بسیاری را به یاد چالش مشهور ضربه به تیرک دروازه رونالدینیو می اندازد که این ستاره سابق فوتبال برزیل برای کمپانی نایک انجام دده بود. این ویدیو اولین ویدیویی بود که به رکورد یک میلیون بازدید در یوتیوب می رسید. لیونل مسی که تاکنون هفت بار برنده توپ طلای جهان شده از سال ۲۰۰۶ با کمپانی آدیداس همکاری می کند. در سال ۲۰۱۷ بود که مسی بزرگ ترین قرارداد تبلیغاتی را امضا کرده و به یک قرارداد مادام العمر رسید که هر ساله درآمدی ۹ میلیون پوند را برای وی در پی خواهد داشت. آدیداس همچنین مسی را چهره برند خود عنونا کرده و هفت سال پیش مسی به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که یک برند فرعی کفش ورزشی ذیل برند آدیداس راه اندازی می کرد که adidas Messi نام داشت.

بیشتر بخوانید:

پس از پیروزی بحث برانگیز لیونل مسی، توپ طلا ۴ تغییر اساسی پیدا خواهد کرد

تکنیکی ترین بازیکن تاریخ فوتبال فوتبال کدام است؟ مارادونا، لیونل مسی یا رونالدینیو؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • حسین اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    هم پرتاب مسی وهم دیوید بکهام واقعیه ولی در پرتاب های متوالی . البته واقعی بودن از بابت این میگم که در چندین لحظه فیلم گرفتن و باهم تر کیب کردن، همین تکنیک رو در پرتاب مسی استفاده کردند

  • آردا اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    همیشه گفته ام و هزارلا دیگر هم میگویم ،سه نابغه،سه اسطوره ی تکرارنشدنی تاریخ دنیای فوتبال ،مسی ،رونالدینهو وبکهام ،بازهم میشه گفت رونالدینهو ازبین این سه پادشاه پادشاهان بود.