روایت همسر نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی این مستندساز و مجری مشهور

روایت همسر نادر طالب زاده از ترور بیولوژیکی این مستندساز و مجری مشهور

مرگ نادر طالب زاده ، مجری و مستندساز تلویزیونی از همان ابتدا ادعاهایی مبنی بر شهادت و ترور بیولوژیک او را از طرف برخی برانگیخت. ترور بیولوژیک اصطلاحی بود که اولین بار خود طالب زاده در سال ۱۳۹۵ مدعی شد که هدف آن قرار گرفته است.

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

پس از درگذشت نادر طالب زاده، محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و با شهید خواندن این مجری تلویزیونی نوشت: «نادر جان تو ثابت کردی که جهاد در عرصه جنگ نرم چه بسا دشوارتر و مظلومانه‌تر از جنگیدن در میادین آتش و خون است… شهادت مبارک و گوارایت.»

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

صحبت‌های سعید قاسمی در مراسم وداع با پیکر نادر طالب زاده

در مراسم وداع با پیکر نادر طالب زاده نیز سعید قاسمی فعال اصولگرا او را حاج قاسم جبهه رسانه توصیف کرد و گفت: «شاید کسی بگوید شهید کجا بود؟ حاج نادر مریض بود و در بیمارستان درگذشت. اما از نظر من آقا نادر شهید است. او ترور بیولوژیک شد و ما برای این مدعا هزاران دلیل داریم که اکنون مجال باز کردن همه آنها نیست.» او همچنین بیماری کرونا را توطئه غرب برای پولدار کردن خود دانست.

قاسمی همچنین گفت: «با شهادت حاج نادر، خیال صهیونیست‌ها راحت شد، آنها کار خود را کردند و به اهدافشان رسیدند، چراکه ترور بیولوژیکشان جواب داد. اما این را بدانید که شهادت حاج نادر و حاج قاسم کاتالیزوری برای نابودی منافقین در داخل و نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.»

قاسمی اضافه کرد: «آقا نادر دائم‌الوضو بود و این را همه رفقایش می‌دانستند. به‌نحوی که بی‌وضو دست به دوربین نمی‌برد‌.او همچنین اعتقاد ویژه‌ای به ظهور داشت. همین ده روز پیش که به من زنگ زد، گفت: حاجی حواست باشه ما در مراحل ظهور هستیم. در آخرالزمان هستیم. باید کارهای ویژه‌ای انجام دهیم»

او گفت: «ما پنج اربعین با نادر به کربلا رفتیم. افراد بسیاری از اروپا، آمریکا، لبنان و… قربان صدقه او می‌رفتند. نادر ویژگی‌هایی داشت که مشخص می‌کرد چرا باید او را بزنند. کسی که شاگرد اول دانشگاه کلمبیا، شاگرد حضرت روح الله(ره) و حضرت آقا بود را باید هم می‌زدند. آقا نادر همه مال و اموالش را در راه انقلاب خرج کرد. اموال پدرش همگی به ناحق مصادره شد اما او دم نزد. او اهل سازشکاری نبود، ولو برای یک لحظه. دلگرم کردن دوستان و شاگردانش به استمرار مسیر، خصلت دیگری بود که حاج نادر از آن بهره برده بود.»

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

قاسمی با بیان اینکه حاج نادر فرماندهی لشکر سایبری ما را بر عهده داشت و امروز در همه کشورهای دنیا شاگرد دارد گفت: «حاج نادر باید شهید می‌شد. من از نادر به عنوان حاج قاسم جبهه رسانه یاد می‌کنم. برادرش مرحوم حاج ناصر که او نیز دوازده-سیزده سال پیش در آمریکا شهید شد، به همین ترتیب و با ترور بیولوژیک به شهادت رسید. دکتر ناصر اردوبادی در سیاتل آمریکا خیریه‌ای دایر کرد و در آنجا مشغول رسیدگی به بهداشت و درمان محرومین و مستمندان شد. وقتی حاج ناصر این خیریه را زد، همه توجهات به او جلب شد. همه می‌خواستند بدانند که این خیریه با چه سازوکاری کار می‌کند. او عرفان شرق و متدهای درمان سنتی مخصوصا طب سوزنی را فرا گرفته بود و در آمریکا غوغایی به پا کرده بود. ناگهان همه جذب او شدند و حاج ناصر به یک پدیده بدل شد. در همین زمان بود که آمریکایی‌ها گفتند باید این بساط را جمع کنیم و همین کار را هم کردند.»

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

روایت همسر نادر طالب زاده از ترور بیولوژیک او

در بخش دیگری از این مراسم، زینب مهنا همسر نادر طالب زاده درباره او گفت: «نادر با تشکیل کنفرانس‌های ضدصهیونیستی نام ایران را در محافل بین‌المللی ارتقا داد. او این کار را بسیار هوشمندانه انجام داد زیرا از متفکران غربی علیه خودشان استفاده می‌کرد.»

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

همسر نادر طالب زاده همچنین گفت: «موضوعاتی که در برنامه‌هایش مطرح می‌کرد به شکلی بود که مهمانان غربی با او تماس می‌گرفتند و اصرار می‌کردند که بتوانند در برنامه‌اش حضور پیدا کنند. به همین دلیل هم ترور بیولوژیک شد. وقتی در ابتدا موفق به ترور بیولوژیک او نشدند، نام او را به عنوان تروریست ویژه و همرسته با عماد مغنیه و مصطفی بدرالدین اعلام کردند. هیچ هنرمندی در جهان اسلام چنین جایگاهی در لیست تروریست‌ها پیدا نکرد‌‌.»

همه روایت ها پیرامون ترور بیولوژیکی نادر طالب زاده

ادعای یک روحانی درباره مرگ طالب زاده به دست یهودی‌ها

پس از این ادعاها، یک روحانی نیز در تلویزیون مدعی شد که یهودی‌ها نادر طالب زاده را به شهادت رسانده‌اند. او مرگ طالب زاده را کار استمراری یهودی‌ها دانست و گفت: «هر کسی که به این‌ها پرداخته و خواسته به حقایق مربوط به آنها دامن بزند، به نحوی سعی‌ کرده‌اند او را از سر راه بردارند.»

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • بیخیال اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    ماشالا کارخونه شهیدسازی درست کردیبم که ملت از توهم کم نیارن یه موقع!

  • حسین اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    حیف بود، چقدر آدم درست حسابی و قوی بود

  • رامین اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    این سعید قاسمی واقعاً کرکر خنده است.

  • حالا شما چرا دردت گرفت ؟ اول برو یکم در مورد سابقه حاج نادر و فعالیت هاش سرچ کن بعد در موردش نظر بده اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲

    الحق که ژنرال جنگ نرم بود . چندسال قبل از شیوع کرونا یه مستند عالی در مورد آلوده بودن آب اشامیدنی در مکه به ویروس کرونا ساخته بود روحش شاد..

  • عبداله خرداد ۱۲, ۱۴۰۲

    نادر اسمش روشه . واقعا نادر بود .همه که نباید با گلوله و…. شهید بشن .کارهای رسانه ای مرحوم خاص بود و در جهت عزت کشورش و آگاهی بخشی از دیدگاه‌های اساتید دانشگاهی و متفکرین برای روشنگری استفاده می‌کرد نقاط ضعف خودمان را هم معمولا تذکر میدادمخصوصا به مسئولان تذکر های علمی میداد که با مطالعه باشید تا درقبال دیگران حداقل توانایی کشور را زیر سؤال نبرید و… خدا پیروانش را زیاد کناد