واکنش پرویز پرستویی به حواشی و جنجال ها پیرامون حضورش در آمریکا + ویدیو

واکنش پرویز پرستویی به حواشی و جنجال ها پیرامون حضورش در آمریکا + ویدیو

پرویز پرستویی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون در پیامی ویدیویی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد پیرامون حواشی حضورش در آمریکا توضیحاتی ارائه کرد.

در پی حضور پرویز پرستویی به همراه گوهر خیراندیش و زینب احمدزاده در لس انجلس آمریکا برای اکران فیلم قصه های هزار و یک روز انتقاداتی از سوی برخی حاضرین صورت گرفت و سوالاتی از این بازیگر شد که منجر به ایجاد تنش و درگیری لفظی در حاشیه این نشست شد.

توضیحات پرویز پرستویی درباره جنجال ها پیرامون سفرش به امریکا + ویدیو

توضیحات پرویز پرستویی درباره جنجال ها پیرامون سفرش به امریکا + ویدیو

حالا پرویز پرستویی در ویدیویی که از خود منتشر کرده می‌گوید قصه های هزار و یک روز ساخته حبیب احمدزاده منادی صلح بوده و او اصلا لازم ندیده جواب سوالاتی که مطرح شده را بدهد، زیرا با هدف دیگری در آنجا حاضر شده بود.

توضیحات پرویز پرستویی درباره جنجال ها پیرامون سفرش به امریکا + ویدیو

پرویز پرستویی در این ویدیو چنین گفت:

لازم دانستم توضیحی به شما عزیزان بدهم که این دو، سه روزه چه اتفاقی افتاده است. ما حدود دو هفته‌ای هست که با فیلمی تحت عنوان «قصه‌های هزار و یک روز» ساخته دکتر حبیب احمدزاده که در آن جز بحث صلح هیچ چیز دیگری نیست، کاملا مستند است و روایت کلیه فعالیت‌ها و کارهای بشردوستانه‌ای که در طول ۱۰ سال گذشته انجام شده است، به آمریکا آمده‌ایم. آن هم به دعوت گروه‌های صلح‌طلب آمریکایی که این فیلم را در شهرهای مختلف آمریکا نمایش دهیم و این اتفاق رخ داد.

اتفاقات خوبی هم رخ داد، خارجی‌ها آمدند دیدند، آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها آمدند دیدند و در مجموع اتفاقات خوبی بود و عکس‌العمل خوبی نشان دادند اما در دو مجلس اتفاقی که نباید افتاد و آن این که پنج، شش نفر با پرچم‌هایشان دم سینماها آمدند و مانع ورود مردم به سینما شدند. از مردم می‌خواستند که شما این فیلم را نبینید و وقتی با مخالفت آدم‌ها مواجه می‌شدند شروع به فحاشی می‌کردند و آن هم فحش‌های ناموسی، در حالی که آن‌ها با خانواده‌شان آن‌جا آمده بودند، آن‌ها فحش‌های ناموسی می‌دادند و هتاکی می‌کردند. حتی ما از آن‌ها دعوت می‌کردیم که شما هم بیایید فیلم را ببینید ولی آن‌قدر صدایشان بالا بود که صدای ما را نمی‌شنیدند و مدعی بودند که ما زبان هشتاد میلیون آدم هستیم. من می‌گویم کدام هشتاد میلیونی که ما شهروندش هستیم و از نزد آن‌ها می‌آییم.

حتی ماجرا اینجا هم تمام نمی‌شود، بلند می‌شوید می‌آیید یک شهر دیگر، با همان وضعیت، با همان تعداد آدم، همان پرچم، با همان فحاشی، با همان فحش‌های ناموسی وارد سینما می‌شوید. من حتی از این عزیزان خواستم صدایتان را پایین بیاورید تا با هم صحبت کنیم.

بعد شما سوالی از ما می‌کنید و جوابی می‌خواهید که نیازمند توضیح بسیار است. من نمی‌توانم آن سوال را تستی جواب بدهم و شاید هم اصلا لازم نیست که من جواب این سوال را بدهم. من با هدف دیگری آمده‌ام. من با هدف صلح آمده‌ام، من با این هدف آمده‌ام کهکنار هم بنشینیم و فیلمی را ببینیم که پیامش، پیام صلح است و می‌خواهد به تمام مردم نشان دهد که صلح چیز خوبی است و جنگ ویرانگر است و خب با این صحنه مواجه می‌شویم. حتی پلیس حضور پیدا می کند، پلیس حرف‌های بنده را می‌شنود، حرف‌های ایشان را هم می‌شوند و در واقع آن‌ها را محکوم می‌کند که شما حق ندارید به این شکل ورود کنید، از یک شهر دیگر دوباره بدو بدو، تعقیب کنید و آرامش این‌ها را بگیرید و نگذارید مردم به سینما بروند. خب شما می‌توانید نیایید. بعد چرا فحاشی واقعا؟ چرا هتاکی؟ چرا حرف‌هایی که شایسته یک آدم نیست؟ شمایی که می‌گویی در مهد آزادی و در مملکتی که آزادی بیان هست زندگی می‌کنی، آیا آزادی بیان فقط این است که شروع کنی آن‌چه را فحاشی و توهین به ناموس مردم است بر زبان بیاوری؟ من فکر نمی‌کنم این خوشایند هموطنان ما باشد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • ارژنگ اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

    این‌ها حقوق بگیر های سازمان مجاهدین خلق هستند. حرفه‌ای هستند و برای ایجاد آشوب آموزش دیدند . چقدر ساده ای پرویز …

  • ناشناس اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

    فیلمهای منتشرشده که چیز دیگری نشان میداد، آن فرد با احترام ازشما سوال پرسید ودر مقابل ،شما گوشی اون رو پرت کردی وبه بدترین وجه ممکن بااو برخورد کردی. نظرمن که کلا در موردشما آقای پرستویی تغییر کرد. ما شمارو دوست داشتیم ولی برخوردشما دوراز ادب بود

    • HH اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

      آقای “ناشناس” اصلا میدونی اون فرد کی بود و چرا پرستویی خوابوند زیر گوشش ؟
      ایرانی هستی دیگه ؟غیرتم داری دیگه ؟ عزت و اینا هم سرت میشه درسته ؟ اون فرد به عنوان یک ایرانی برای هویت ایرانی عزت و آبرو نگذاشته بوده. پرستویی هم خوب کاری کرد خوابوند زیر گوشش. قبل از اینکه کامنت بذاری یکمی تحقیق کنی بد نیست. اینترنت هم که خداروشکر این روزا همه دارن.

      • ناشناس اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

        پیامبر در راه ترویج اسلام هزاران بار بهش توهین شد و حتی زباله روی سرش ریختند، اما او با متانت و خوشرویی جوابشون رو داد. از پیغمبر خدا که بالاتر نداریم

  • حسین اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    پرویز خان دمت گرم، عوضی تر از این سام اون مسی هستش که دارن برای تحریم بیشتر ایران تلاش میکنند، اونوقت به حاج قاسم خدا بیامرزه که جونش رو برای ما داد میگن تروریست، خوب زدی، ممنون