روایت تلخ بهنوش بختیاری از شبی که می‌خواست خودکشی کند + ویدیو

روایت تلخ بهنوش بختیاری از شبی که می‌خواست خودکشی کند + ویدیو

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای که اخیرا با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی انجام داد، روایت شبی را تعریف کرد که قصد داشت با خوردن قرص خودکشی کند.

بهنوش بختیاری که به زودی ۴۷ ساله می‌شود در گفت و گو با تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس در حالی که سعی داشت بغضش را کنترل کند از شبی گفت که به خاطر هجمه‌های بسیار از سوی مردم و همکارانش می‌خواست با خوردن ۳۰ قرص زاناکس خودکشی کند.

بهنوش بختیاری از شبی می‌ گوید که قصد خودکشی داشت + ویدیو

این بازیگر این‌طور گفت:

«تاریخ نشان داده هر کسی که می‌میرد عزیز و نازنین می‌شود و همه به یاد خوبی‌هایش می‌افتند. من در این مدت شاید بیش از ۱۰ بار آرزوی مرگ کرده‌ام. من، آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی اوقات با خود می‌گویم اگر فقط یک مورد از اتفاقاتی که برای من افتاد، برای یکی از آدم‌های سوسول دور و برم می‌افتاد دوام نمی‌آوردند. من شاهد هجوم‌های ۸۰ میلیونی آدم‌ها علیه خودم بوده‌ام. شاید اگر به شما یا هر کس دیگری، در یک جمع چهار نفره، یک نفر بد نگاه کند طاقت نیاورید ولی من بارها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بوده‌ام. حمله‌هایی نابخردانه و ناجوانمردانه. چند وقت پیش شبی خیلی بد داشتم و با وجود تمام قدرتم و تمام کتاب‌هایی که دور و برم جمع کرده‌ام و تمام ویس‌های انگیزشی با عبارت‌های تاکیدی، یک مرتبه، یک جعبه زاناکس برداشتم و ۳۰ قرص کف دستم خالی کردم و به خودم گفتم تمامش کن. این قدر حالم بد بود. اما نمی‌دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حالت عوض می‌شود و قطعا فردا روز بهتری است.»

بهنوش بختیاری پیش از این در سال ۱۳۹۲ اولین تجربه کارگردانی‌اش را با «فصل انگور» که پیرامون موضوع خودکشی بود پشت سر گذاشت؛ فیلم مستندی که معضل خودکشی را در ایران بررسی می‌کند و در آن کارگردان به سراغ افرادی می‌رود که پیش از این اقدام به خودکشی کرده اما نجات یافته‌اند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف جنجالی مهناز افشار: ۲ بار میخواستم خودکشی کنم

بالا گرفتن انتقادات از «کلاس آموزش طنازی» بهنوش بختیاری

بدون نظر

ورود