حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو و قیمت نجومی بلیت ها + ویدیو

حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو و قیمت نجومی بلیت ها + ویدیو

شب گذشته کنسرت دیگری از تتلو در ترکیه برگزار شد که در آن وی از سحر قریشی خواستگاری کرده و او را همسر خود اعلام کرد. در کنسرتی که ۱۲ اردیبهشت در ترکیه برگزار شد امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو، همسر و مادر خود را به حاضران معرفی کرد. خواهر تتلو نیز در لایوی اینستاگرامی از عمه شدن خود خبر داده که به بچه دار شدن تتلو و سحر قریشی اشاره دارد. کنسرت جدید تتلو در ترکیه پیش از این قرار بود در نوروز برگزار شود اما ظاهراً به دلیل به فروش نرفتن کافی بلیت ها لغو شده بود. افزایش قیمت لیر ترکیه در صرافی ها یکی از اتفاقات جالب همزمان با اجرای این کنسرت بود که باعث شد برخی علت افزایش قیمت لیر را به این کنسرت مرتبط کنند. برخی رسانه ها مدعی شده اند که هر بلیت این کنسرت به قیمت ۵۰۰ دلار به فروش رسیده است که بسیار عجیب به نظر می رسد.

حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو در ترکیه و قیمت نجومی بلیت ها

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نیز در توئیتر خود در این مورد نوشته است:

قیمت بلیت ها از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار. بیش از نیمی از سالن بلیت ۵۰۰ دلاری خریده اند.

سالن ۳۵۵۵ نفر ظرفیت دارد (سالن ICC) و با دلار ۲۸ هزار تومانی، بیش از ۴۰ میلیارد تومان (تنها برای خرید بلیت کنسرت) ارز از ایران خارج شده است!

 

قیمت نجومی بلیت کنسرت تتلو در ترکیه

با این وجود می توان انتظار شرکت کنندگان برای حضور سحر قریشی در کنسرت جدید تتلو در ترکیه را یکی از عوامل ریخت و پاش برای این کنسرت و تلاش برای حضور در آن دانست. در ویدیوهایی منتشر شده از کنسرت تتلو در ترکیه دیده می شود که وی همسر و مادرش را با حاضران معرفی کرده و در ادامه از سروصدا و جیغ زدن آن ها پس از معرفی همسر و مادرش شاکی می شود و آن را بی احترامی می داند. سحر قریشی در این کنسرت نیز همچنان حجاب خود را حفظ کرده است با توجه به این که ظاهراً قصد بازگشت به ایران و احتمالاً تداوم حرفه بازیگری خود را دارد.

حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو در ترکیه

پیش از این تتلو عکسی از سحر قریشی در کانال یوتیوبش منتشر کرد و درباره ی حجاب او نوشت بود:

از نظر من حجاب حاج خانم قبلا که تو سینمای ایران بود کمی مشکل داشت !! من اینجوری میپسندم !! حجاب یا باید باشه یا نباشه دیگه !!! اینکه یه دستمال سر میبندن یا یه کلاه میذارن و همه ی موهاشون باز بیرونه به نظرم مناسب نیست و تکلیفش نامعلومه باز !! پس یا باید کاملا باشه یا نباشه !! حالا این حجاب داشتن یا نداشتن هم باز یه چیز شخصیه !! مثلا من دوست دارم همسرم حجاب داشته باشه شاید خیلیا دوست نداشته باشن و اونا هم حق دارن آزاد باشن !! منم قبل از عکاسی از حاج خانم سوال کردم ! درسته که من دوست دارم همسرم با حجاب باشه امّا من مهم نیستم !

شما و راحتیتون مهمین و هدف ایمنی و خوشحالی و راحتی شماست !! شما خودتون دوست دارین حجاب داشته باشین یا نه ؟ اگه دوست ندارین ، روسریتونو بردارین !! من خودم پشتتون هستم ! تو کلیپای خودمم میتونید بی حجاب بازی کنید !! ایشون خودشون دوست داشتن حجابشون تکمیل تر باشه و نظر اصلی با خودشون بود !! عرض کردم که این مسئله کاملا شخصیه و حجاب ایشون به من یا هیچ شخص دیگه ای ربطی نداره !! ایشون خودشون صاحب نظرن و صاحب اختیار.

حضور سحر قریشی در کنسرت تتلو در ترکیه

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ماه با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد. این ویدئو قریشی را در ویلای تتلو در ترکیه نشان می داد و صدای تتلو نیز از پشت دوربین شنیده می شد. امیر تتلو نیز طی ماه های گذشته در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود.

پس از اقدام سحر قریشی به علنی کردن رابطه اش با امیر تتلو، محمدحسین فرحبخش که تهیه کنندگی بسیاری از آثاری که قریشی در آن ها نقش آفرینی کرده را برعهده داشته، در مصاحبه ای درباره ی سفر وی به ترکیه گفت قریشی چند ماه قبل به او گفته بود که می خواهد ازدواج کند و تا جایی که او می داند فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی جدید سحر قریشی در ویلای تتلو + ویدئو

تصاویر جدید سحر قریشی و نظر تتلو درباره حجاب او

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۱ نظر

ورود

  • حسین اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    حتما خوشبخت میشن، با کارهایی که می‌کنه این تتلو مخصوصا،

  • آها اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    آخی حجاب که تنها با مو پوشیدن که نیس آستینا شو ببین تا شونه بالا کشیده با کلی خال کوبی اینم شد حجاب ??????

  • رها اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    اخی حجاب که تنها به پوشیدن مو که نمیشه آستینا شو ببین تا شونه بالا کشیده اینم شد حجاب

    • فاطمه.م اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱

      سلام.بنظرمن سحروهمه بازیگران وسلبریتیهای ایران بخاطراینکه همیشه جلوی دیدن وزیر ذره بینن نمیتونن مثل مردم عادی باشن وباهرکسی که دوستدارن باشن.برای همین همیشه کمبودمحبت دارن. وایناهم باید یجورایی ارضاع محبتی بشن سحرهم بخاطرشکستهایی که توی زندگیش داشته احتیاج داره تابهش محبت بشه وخیلی چیزهای دیگه اونم ی زن احساس داره دل داره. شایدازنظرماانتخابش اشتباه بوده ولی امیدوارم خودش اشتباه نکرده باشه وهیچوقت پشیمون نشه وتوسط تتلوترد نشه چون شکست بده مخصوصامه حالا که رسانه ایی هم شده. هرشروع ی پایان داره اماامیدوارم بعدصدسال زندگی مرگ اوناروازهم جداکنه. امیدوارم تازنده هستن باهم باشن.تتلوتوروخداسحروعذیت نکن اون باهزارامیدوآرزوکشوروشهروخونوادشو ول کرده تاباتوباشه.دختری که باهزارامیدوآرزو میره خونه بخت خیلی گناهداره که عذیتش کنی وبهش پشت کنی اونام عزیزپدرومادرخودشونن ارزش دارن. امیدوارم هیچکسی شکست عشقی نخوره انشاالله

      • سحر قریچی اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

        ممنون که دفاع کردی ❤??????آه خدای من بالاخره یکی از ما هم دفاع کرد ……..???????????????????????????????????????????????????????????????

      • سعید اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

        آره واقعا اونام انسانن وحق انتخاب دارن کاش همه مثل شمابودن وفکرمیکردن?????

  • رضا. ح اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

    سلام بااینکه ازشون خوشم نمیاد ولی باحرفاتون کاملاموافقم.

  • ... اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۱

    بابا شماها چقد ساده این
    همه ی این کارا و رفتاراشون برنامه ریزی شده اس فقط برا جمع کردن فالوور و پول درآوردن هستش
    یه مدت باهمن بعدم یه بهونه میارن و جدا میشن
    به همین راحتی… اونا ککشون هم نمیگزه اونوقت شما غصه ی اینو میخورین که خوشبخت میشن یا ن ?

  • مهسا اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    اونایی که گول این بازی ها رو میخورن از هر احمقی احمق تره
    اینهمه احمق تو فضای مجازی مردمو گول زدن دیگه بس نیست؟ دست از حماقت بردارید

  • @Mani_16799 اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    به نظر من تتلو واسه این سحر قریشی رو تأیید خودش کرده که بقیه تتو هاشو روی اون انجام بده و این سحر قریشی هستش که داره تتلو رو با این کارش عصبانی میکنه…

  • محمد اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

    آبادان مشهوره به مد وقبل تهران اولین مد وارد ابادان میشد اما توهمین آبادان یک خواننده زمان شاه مثل تتلو البته به مقدار کم فحاشی کرد پسرهای ابادان خشتک شلوارش را بریدند تا یادش بمونه جلو خانواده فحاشی نکنه اما حالا تتلو جلو زن وفرزند مردم فحش رکیک میده کسی ککش نمیگزه عجب غیرتی