دومین تریلر سریال «خاندان اژدها» منتشر شد + ویدیو

دومین تریلر سریال «خاندان اژدها» منتشر شد + ویدیو

شبکه HBO دومین تیزر تریلر سریال خاندان اژدها (House Of The Dragon) که دنباله ای بسیار مورد انتظار از سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) است را منتشر کرده است. این کلیپ جدید که دارای تصاویر بیشتری نسبت به تیزر اول است، اشاره بیشتری به درگیری ها و پیچیدگی های موجود در بارگاه خاندان تارگرین دارد که رهبری آن را پدی کانسیداین در نقش شاه ویسریس تارگرین اول بر عهده دارد. مت اسمیت نیز نقش شاهزاده دیمون تارگرین را در سریال خاندان اژدها بازی می کند، سریالی که قرار است از ۲۱ آگوست سال جاری (۳۰ مرداد) از طریق سرویس استریمینگ HBO Max منتشر شود. داستان این سریال به ماجراهای ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت می پردازد و در مورد جنگ داخلی در میان خاندان تارگرین است، در حالی که شخصیت شاهزاده دیمون سعی دارد جای برادرش را روی تاج و تخت وستروس بگیرد.

دومین تریلر سریال خاندان اژدها House Of The Dragon منتشر شد

دومین تریلر سریال خاندان اژدها House Of The Dragon منتشر شد

اگر چه شخصیت دیمون در ابتدای این تریلر دیده می شود که یک تخم اژدها را حمل می کند، او تنها عضو خانواده نیست که برای رسیدن به تاج و تخت تلاش می کند. امی دوآکری بازیگر بریتانیایی نیز در ابتدای این کلیپ در نقش پرنسس رینیرا تارگرین بازی می کند که اولین فرزند شاه ویسریس است و او را به یکی دیگر از نامزدهای محتمل برای جانشینی پدرش تبدیل می کند. شاهزاده رینیرا که نقش نسخه جوانی اش را میلی آلکوک بازیگر استرالیایی بازی می کند در ابتدای تریلر دوم سریال خاندان اژدها در کنار دریا دیده می شود. سریال House Of The Dragon پیش درآمدی بر سریال بسیار محبوب و مشهور بازی تاج و تخت است که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ منتشر می شد. این سریال بر اساس سری داستان های فانتزی ترانه ای از یخ و آتش نوشته جرج آر آر مارتین ساخته شده ولی وی دخالتی در طراحی جزییات پایان بحث برانگیز این سریال نداشته است.

دومین تریلر سریال خاندان اژدها House Of The Dragon منتشر شد

مارتین در سریال خاندان اژدها نقش خالق مشترک را در کنار رایان کوندال دارد. کوندال در کنار میگل ساپوشنیک نقش شورانر سریال خاندان اژدها را دارند و ساپوشنیک نیز که برخی از بهترین اپیزودهای سریال بازی تاج و تخت را کارگردانی کرده بود، کارگردانی اپیزود ابتدایی و چندین اپیزود دیگر از سریال پیش درآمدی خاندان اژدها را نیز بر عهده خواهد داشت. در صورت پخش نشدن ویدیو تریلر سریال خاندان اژدها از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بودجه هر اپیزود از سریال «خاندان اژدها» چقدر است؟

تاریخ انتشار سریال «خاندان اژدها» به طور رسمی اعلام شد + اولین تصاویر از شخصیت ها

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود