واکنش سلبریتی ها به گرانی ها؛ از بغض امین حیایی تا شوخی بیجای بازیگر پایتخت + ویدیو

واکنش سلبریتی ها به گرانی ها؛ از بغض امین حیایی تا شوخی بیجای بازیگر پایتخت + ویدیو

این روزها گرانی ها و وضعیت دشوار معیشت به جایی رسیده که سلبریتی‌ ها را هم مجبور به واکنش کرده است. در این بین امین حیایی بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون در ویدیویی که مربوط به چهار سال پیش است و به تازگی دست به دست می‌شود با بغض و خشم، ناراحتی خود از گرانی ها و وضعیت معیشت مردم را اعلام می‌کند.

مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از امین حیایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «این صحبت‌های امین جان حیایی عزیز برای چهار سال پیش است. اگر از همان چهار سال پیش، وجدان یک سری از این مسئولین که به فکر مردم بودند بیدار می‌شد، خدا وکیلی وضعیت ۵۰ درصد بهتر بود. موافقید یا نه؟ دم آن مسئولینی هم که به فکر مردم مهربان ایران‌زمین هستند و جلوی رانت و فساد و گرانی و… ایستادند گرم و در پناه حق باشند.»

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

امین حیایی در این ویدیو این‌طور می‌گوید: «نمی‌دانم چه اتفاقی دارد در این مملکت می‌افتد. فقط می‌دانم رو به تباهی است و همه‌مان نابود می‌شویم. چرا آینده بچه‌های ما باید این‌طور باشد؟! چرا من باید این قدر نگران آینده بچه‌ام باشم و از خودم بپرسم پس‌فردا ایرانی وجود خواهد داشت که فرزند من بخواهد در آن زندگی کند؟ و آیا برش دارم و از این مملکت ببرمش؟ خودم از این مملکت بروم؟ من نمی‌توانم خانواده‌ام را، بستگانم را رها کنم و بروم. من الان گرین‌کارت آمریکا دارم اما نمی‌توانم بروم. من دلبسته این مملکت و مردم هستم.»

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی
امین حیایی و پسرش دارا حیایی

امین حیایی در ادامه می‌گوید: «با همه دشمنی‌هایی که با این مردم می‌شود، ما مردم ایران یکدیگر را دوست داریم و پشت هم می‌ایستیم. امیدوارم زودتر بفهمند و جبران کنند. باور کنید روز قیامت هست، آن روز می‌آید و شما باید جوابگو باشید. آن روز نمی‌توانید طاقت بیاورید.»

داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز کودک و نوجوان که با نام عموپورنگ شناخته می‌شود نیز با انتشار ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «برعکس ما که آرزو می‌کریم زود بزرگ بشیم، بچه‌های امروز اصلا دلشون نمی‌خواد بزرگ بشن، چون فهمیدن چه خبره.» در این ویدیو عموپورنگ که در نقش یک کودک روی یک موتور نشسته به این سوال که آیا دوست دارد بزرگ شود این‌طور جواب می‌دهد: «نه، اصلا. بزرگ بشم که نتونم خونه بخرم؟ نتونم ماکارونی بخرم؟ نتونم گوشت بخرم؟ بچه‌هام گرسنه بمونن؟ حسرت به دل بمونم؟»

اما در این میان بازیگرانی نیز هستند که گویی رنج مردم از گرانی‌ ها چندان اهمیتی برایشان ندارد و با این موضوع شوخی می‌کنند. هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت به تازگی توییتی منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران شبکه‌ های اجتماعی خوش نیامده است. این بازیگر در واکنش به گران شدن ماکارونی نوشت: «ماکارونی بهانه‌اس. می‌خوان حواس‌ها رو از سس خرسی پرت کنن :))» جمله‌ای که خشم بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

واکنش متفاوت بازیگران به گرانی ها ؛ بغض امین حیایی و شوخی نامربوط هومن حاجی عبداللهی

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۹ نظر

ورود

  • سید محمد رضا حسینی اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۱

    کمی صبر سحر نزدیک است

    • فقط خدا به دادمون برسع اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

      دارن پول بچه یتیمی که جا برای خواب نداره رو میخورن
      پول اون پدری که تموم هفته رو کار میکنه نا بتونه یک مرغ بخره ببره خونه
      خدااااااا
      این پول از گلوشون پایین نمیره فقط خرج درد ودوا و بیمارستانشون میشه

    • نرگس اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

      اندکی صبر سحر نزدیک است
      قربون بزرگیت برم خدا تورو به جان زهرا ظهور آقامونو نزدیک کن دیگه نایی نمونده

  • یه ایرانی خاک پرست اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۱

    کاش مشکل ما ایرانی ها فقط ماکارونی بود ما ایرانی ها باید یکماه کار کنیم که بتونیم فقط اجاره خونه بدیم شکم هم از نظر بالایی ها باید کوفت و درد خورد

    • بدبخت اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

      شگمها پر ..کسی که مستاجر و پول پیش نداره و بیکاره .توی محله خیلی بد با دو تا بچه کوچیک زندگی میکنه و همیشع به خاطر بی پولی و بدبختی با زنش دعواش میشه . دوتا بچه کوچیگ که پول دکتر بردن ندارم ..کرایع خونه سع ماه سه ماه عقب میفته .هنوز جابه جا نشده صاحبخونه جواب میکنه که پول لباس ندارم که بخرم ..شما ها کجایید .درد و دل بفهمید ..دلمون زخمه .چی میگید شما شما شما

  • مسعود اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    سلام .بهیچوجه هومن حاج عبدالهی را نمیتوان یک هنرمند نامید بهیچوجه چون اصلا ارتباط بامخاطب را بلدنیست وبماند که خیلی سرد وبی روخ است مگرکارگردانی به وی بقبولاند که نقشش چیست.حرف زدنش روهم هزاربار چک کردیم البته گروهی که پرت وبدون موضوع ایرادمیکند.ان شاءالله که اصلاح گردد.

  • حسین گرجی دنگلانی اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    دلسوزمردم وجودنداره فقط حرفه

  • حسین گرجی دنگلانی اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    امین حیایی خیلی مردی،دمت گرم.اقای عبدالهی مردم ایران حق مسخره کردن رانداری،فرضیانی،دردجوانان،گفتی،دمت گرم

  • z اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    برنج گرون شد دلمون خوش بود ماکارانی هست .ماکارانی گرون شد دلمون خوش بود نون هست …..جواب بچه هامون چی بدیم….اللهم عجل لولیک الفرج

  • الهام کُرد اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۱

    واقعا دراین مورد بامردم شوخی نکنید لطفا…
    اقای حیایی درست میگن به اون روز قیامت فکر کنیدو مردم رودرک کنید …به اینده این بچه ها واقعافکر کردین که بااین کاراتون چه اینده ای قراره بچه ها و…داشته باشن؟..
    واقعا دلمون خوشه به چی واقعا من که یه نوجوونم اصلا امید به زندگی ندارم واقعا میترسم که درآینده قرار چه بلایی سرمون بیاد!…

  • اصغر داودی اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    سلام.اقا هومن خجالت بکش اصلا شوخی خوبی نبود

  • محمد عباسی اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    من متعصفم برای مسولین ما در این کشور باز پدر باید شرمنده همسرو فرزندانش بشه واقعا زشته ما ثروت مند ترین کشوریم واقعا خفت دارع خیلی زشته ادعای اسلام هم میکنی یهودی ازما بهتر برین خجالت بکشین ????????

  • یک دوست... اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    وقتی در فواره آب در بالا ترین نقطه میرسه باز برمیگرده سر جای اولش…… این رسم دنیاس….. از این همه سختی و….. مشخصه که ان شاءالله آخرشه، نگران نباشین، توکل به خدا همه چی درست میشه مشکلات برا همه هست…. بهترین کار اینه که پشت هم وایستیم خدا هم کسایی رو که به هم محبت میکنه رو دوست داره و بهشون کمک میکنه هرچند گنه کار باشند.
    همه ی این ها مشکلاتی هست که مثل هوا ما رو احاطه کرده و هر آن بیشتر و بیشتر مچاله مون میکنه…. گاهی دلم از فرط غصه و سختی و ناتوانی به نرکیدن میرسه اما ایمان و یقین دارم ان شاءالله ظهور نزدیکه….. حواسمون باشه که از کسایی نباشیم که مشکلات و….. از ظهور غافل و خدا ی ناکرده نا امید بشیم و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

  • آیلین اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    ببخشید ولی اینجور ها هم نیست آخه شما ها از کجا میدونید که این بازیگر چقدر پول میگیره آخه الان آنقدر گرونی‌ شده که دارن کارت یارانه ی نون درست میکنن

  • یاس اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۱

    کاش روزی بیاد همه چیز جابجا بشه شما بی دردا بیاین جای اون کارگر بیچاره ای که این روزا هیچ پناهی ندارد ،اون وقت ببینم وجودش داری این جوری بگی ،بخندی

  • ناصر اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    هشت سال همینا بل حمایت از روحانی پدر مملکت رو در آوردن ، تو اون هشت سال یک کلام از اینا نشنیدیم ، حالا خدا رو شکر رئیسی اینا رو شفا داد و زبون باز کردند بچه هامون ، شماها خواهشا خفه شید اگه مرد هستید برید این سینمای مبتذل و پوچ و عوضی رو درست کنید که خودتونو تو این بخش به اصطلاح هنرمند میدونید و ادعا تو ….خر پاره میکنه ، شماها یک مشت آدمای پرادعای خودشیفته غربپرستید واقعا حال بهم زنید ?

  • بدبخت اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

    داریم از بین میریم همه .کمرمون شکسته .از اجاره بها خرج خونه .خرج دوتا بچه .بیکار ..با گرونی هرروز با خانمم دعوام میشه شرمنده بچه هاممم الهی شرمنده خدا بشید ..خدا همه چیزو به ما بخشیده ولی شما از نعمتهای خدا برای ما هیچی نمیگدارید بد ترین و تلخ ترین روزهای عمرم و دارم میکشم .نمیدانم به کجا پناه ببرم .بچه گشنه ..صاحبخانه جواب .بی پول .بیکار .ی جوون بیست و شش ساله .چرا چرا چرا

  • عرفان اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱

    واقعا آلن آخرالزمان است فقط اگر امام مهدی (عج) حضور کنه اوضاع ما خوب میشه برای حضورش صلوات

  • محمود تیر ۶, ۱۴۰۱

    سلام خدمت دوستان. چند دقیقه پیش اتفاقی به ذهنم اومد برم واکنش بازیگرها به مسائل کشور ببینم که اومدم نسبت به گرونی. همه اینا رو میدونیم واقعا مسئله اصلی الان اقتصاد و گرونیه. مگه یه فرد یا جوان الان چی میخواد؟ کار. اینکه بتونه کار کنه درآمدی داشته باشه ولو حداقلی. درسته برا خیلیها سخته اما یه انگیزه و امیدی باید باشه که جوون بتونه کار کنه. مسئولین باید و وظیفشون اینه که شرایط رو آماده کنن برا کار افراد. یعنی آدم بتونه راحت کار کنه تا خدا هم کمک کنه برکت بده و درآمد هم زیاد بشه. موضوع اصلی اینه. گرونی، اجاره، بیکاری همش واقعا سخته اما عجیبه. خب بخش مهمش به مسئولین برمیگرده. اونایی که کار نکردن، بی عرضه بودن، خیانت کردن، دزدیدن، مردم رو فریب دادن. اینا که خود بخود بوجود نمیاد اگه درست و بافکر کار میکردن الان کشور خیلی جلوتر بود و شاید خیلی مشکلات نداشتیم. واقعا گند زدن بویژه چند سال گذشته تا بخواد درست بشه کار داره. بازم احسنت به عزیزانی که امید میدن، فکر کنم شرایط داره عوض میشه بهتر بشه. چه بگیم توکل به خدا. البته کارایی هم دولت انجام داده که جای امید داره. مثلا اون جوونی که چیزی میسازه، اون شرکت دانش بنیان که به نفع کشور کار میکنه، اون محصول، اون کار و.. اینا هم خوبه جای شکر داره. ان شاءالله زیادتربشه. بنده خودم هم دارم کار میکنم درآمد زیادی ندارم فعلا اما خب حرف اینجاس که باید شرایط کار برا فرد مهیا بشه تا با انگیزه کار کنه و درآمدش بهتر بشه. اونایی که به این مسائل مهم کشور کاری ندارن مثل بعضی هنرمندا و بازیگرا خب وضعشون خوبه لابد غمی ندارن. اما نباید حرف کنایه آمیز و توهین آمیز بزنن، اینا تو همین مملکت به این درآمد رسیدن چطور حالا مثل اون آقای سلبریتی به مردم توهین میکنه. واقعا آدم نیستن؟ وجدان ندارن؟بعضی مثل بعضی سلبریتی ها که درآمد آنچنانی دارن چند نفرشون تا حالا اومدن جمع بشن با مسئولین بشینن و به مردم کمک کنن. مثلا بگن میخوان فلان شغل رو راه بندازن برای جوونا. نمیشه این کارو کرد؟ چند بار تا حالا این کارها رو کردن که خبرش اومده باشه؟ . بعضی مسولین زودتر باید عوض بشن واقعا ضعیف عمل میکنن بعد سالها هنوز مسئولیت دارن، افراد قویتر و بابرنامه باید بیان تا تغییر حاصل بشه. بعضی جاها نسبت به بعضی شهرها کار فکر کنم بهتره یعنی کار هست، اطراف خود ما هست که افرادی این مشاغل رو به دیگران معرفی میکنن.اطلاع دارم بعضییشون حقوق خوبی هم دارن با بیمه.اینم یه راه حلی هستش. البته بعضی متاسفانه اهل کار نیستن. ان شاءالله شرایط بهتر میشه به حق حضرت زهرا.