عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از ادعاهای خواننده مشهور در مصاحبه جنجالی

عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از ادعاهای خواننده مشهور در مصاحبه جنجالی

مصاحبه ی جدید فائقه آتشین ملقب به گوگوش، خواننده زن مشهور پیش از انقلاب، که از زمان انتشارش سر و صدای زیادی به پا کرده، این بار واکنش محمود قربانی، همسر اول گوگوش را به دنبال داشته است.

شبکه من و تو چند روز قبل مصاحبه ای از گوگوش با هما سرشار منتشر کرد که تاکنون چهره های زیادی به آن واکنش نشان داده اند. اظهارات گوگوش در این مصاحبه درباره ی ازدواج اولش با محمود قربانی و پسرش از او، کامبیز قربانی، حالا داد همسر اول او را هم درآورده است.

گوگوش در این مصاحبه گفت ازدواجش با محمود قربانی از روی اجبار و بدون عشق، تنها برای رهایی از دست نامادری اش بود. او گفت محمود قربانی کمک زیادی به پیشرفت او در عرصه ی خوانندگی کرد اما شوهر خوبی نبود و او و پسرش به خاطر قربانی متحمل سختی و عذاب زیادی شدند. گوگوش قربانی را فردی زن باره و قمارباز عنوان کرد.

گوگوش همچنین درباره ی پسرش گفت که کامبیز هم او و هم خانواده ی خود را بسیار اذیت می کند. او گفت فکر می کند در زمینه ی مادری شکست خورده است.

گوگوش (متولد سال ۱۳۲۹) در سال ۴۶ زمانی که ۱۷ سال داشت، با محمود قربانی (متولد سال ۱۳۲۶)، گرداننده ی کاباره میامی، یکی از بزرگ ترین کاباره های خاورمیانه پیش از انقلاب، ازدواج کرد. این ازدواج در سال ۵۱ به پایان رسید اما ثمره ی آن پسری به نام کامبیز قربانی بود که در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد. کامبیز قربانی پس از انقلاب همراه پدرش از ایران رفت. او سال ها قبل با زنی به نام یاقوت رسولی ازدواج کرد و این زوج صاحب یک دختر به نام مایا و یک پسر به نام دارا شد. آن ها بعدها از یکدیگر جدا شدند. کامبیز قربانی مدتی در زمینه ی موسیقی فعالیت داشت.

مراسم عروسی گوگوش و محمود قربانی
کامبیز قربانی به همراه فرزندانش، مایا و دارا قربانی

حالا صحبت های گوگوش در مصاحبه ی اخیرش، عصبانیت محمود قربانی را به دنبال داشته و او در چندین پست اینستاگرامی به اظهارات او اعتراض کرده است.

قربانی از بدگویی های گوگوش از پسرش در برابر دوربین به شدت انتقاد کرد و گفت با آنکه مادری بی عاطفه بوده اما او و پسرش همیشه سعی کرده بودند احترامش را حفظ کنند. قربانی همچنین ادعاهای گوگوش درباره ی زن باره و قمار باز بودن او را رد کرد و با اشاره به حمایت هایی که از گوگوش کرده بود، او را قدرنشناس خواند. او از گوگوش به خاطر خراب کردن مردهای زندگی اش که به او کمک کرده بودند انتقاد کرد. قربانی صحبت های گوگوش در این مصاحبه را هماهنگ شده و دیکته شده دانست و او را به خودفروشی متهم کرد.

صحبت های گوگوش درباره ی ازدواجش با محمود قربانی

وقتی من با محمود قربانی ازدواج کردم راهی به جز انتخاب محمود نداشتم. من به هیچ عنوان نه عاشق محمود بودم نه عاشق محمود هستم. اگر محمود رو انتخاب کردم چون از زندگی اولم یعنی از زندگی خونوادگیم در کنار نامادریم خیلی رضایت نداشتم. و برای فرار از زندگی گذشته ام به اولین مردی که ازم خواستگاری کرد، یعنی محمود قربانی، جواب مثبت دادم و باهاش ازدواج کردم. محمود قربانی صاحب کاباره میامی نبود بلکه گرداننده کارباره بود. محمود قربانی خیلی زحمات زیادی هم برام کشید. اولین لطفی که در حقم کرد این بود که برام یه منیجر فرانسوی (مدیر برنامه) گرفت. و حتی منو با یکی از خواننده های امریکایی که میومد در میامی برنامه اجرا می کرد آشنا کرد و اون خواننده مشهور امریکایی اسپانسرم شد. محمود قربانی در واقع گرداننده خیلی خوبی بود و لطف زیادی هم برای مشهور شدن من در عرصه بین المللی کشید ولی هرگز شوهر خوبی نبود. من به خاطر محمود قربانی خیلی تو زندگیم عذاب و سختی کشیدم. همچنین بچه م خیلی اسیری زیادی کشید.

قربانی به خاطر این که من خیلی بیشتر در عرضه بین المللی بدرخشم، منو به همراه بچه م برد پاریس گذاشت. خب من هم اونجا مشغول اجرای برنامه بودم. و از طرفی خودش هم برگشته بود اومده بود به کارهای میامی برسه. و بنده خدا کامبیز هم تو این وسط اسیر بود و کسی نبود که ازش نگهداری کنه. همش روی صحنه این ور اون ور میرفت و پشت صحنه همش گریه میکرد. حواسم یه طرف به خوانندگی بود و اجرای برنامه ها، یه طرف به طفلک کامبیز. خلاصه دیگه نتونستم دووم بیارم تا این که محمود یه مدتی اومد پاریس. وقتی که با محمود دوباره برگشتیم ایران و دوباره رفتیم پاریس، محمود اونجا ما رو خیلی گرفتار کرد. همه پول هایی که دراورده بودیم و گذاشت پای قمار و زندگیمونو نابود کرد. تا این که من از آقای ارباب، شوهر جمیله، که صاحب یکی از کاباره های مشهور بود، یعنی شکوفه نو، درخواست کمک مالی کردم و اون هم از خداش بود که من ازش کمک بخوام. و بنده خدا تو یه روز از تهران اومد پاریس. اونجا به ما کمک کرد چرا که ما اونجا حتی پول نداشتیم پول هتلمون رو در پاریس پرداخت کنیم. چون محمود دار و ندارمون رو تو قمار تو پاریس باخته بود. و خب چمدون های ما رو در هتل گروگان گرفته بودن! خلاصه ارباب اومد و تمام بدهیای ما رو به هتل پرداخت کرد و ما رو برگردوند آورد به تهران. در تهران هم من می رفتم به کاباره براش برنامه اجرا میکردم.

محمود هم واقعا مرد زن بازی بود. محمود در طول زندگیم خیلی منو اذیت کرد. گاهی وقت ها به خاطر محمود بود که من خودزنی می کردم. و عصبی می شدم. و کارهایی میکردم که فکر می کردن اون موقع ها من اون کارها رو به خاطر مد انجام میدم. یکی ازون کارها کوتاه کردن موهام بود. وقتی من از حرص محمود رفتم موهامو کوتاه کردم و موهامو مردونه زدم که بهش می گفتن مدل گوگوشی، اون موقع می گفتن گوگوش وقتی از پاریس برگشته یک مدل موی خاص خودش رو رواج داده و مد کرده. و خیلی از خانوم ها در اون زمان مدل موهاشون رو به اسم مدلی به نام مدل گوگوشی میزدن و کوتاه میکردن. و یه تایمی هم انقدر دیگه درگیر زندگی و دردسرهای محمود قربانی بودم و خودزنی می کردم که ناخن هامو از ته میگرفتم و خیلی ها میگفتن این هم یه مدل ناخونه که مدل گوگوشی هست ولی خب اینها به خاطر مد و این طور چیزها نبود.اینها فقط یه نوع خودزنی بود و بلایی بود که محمود قربانی سرم می اورد تو زندگی و من اینجوری خودم رو خالی می کردم و در واقع ناخونامو کوتاه میکردم و با این کارها به نوعی خودمو تخلیه میکردم. ولی خب مدت ها بود من در زندگی با محمود قربانی عذاب می کشیدم و دچار مشکلات روحی و روانی شده بودم. و خب اولین اشتباهم در طول زندگی ازدواج با محمود قربانی بود. چون اون آدمی نبود که فکر می کردم. محمود قربانی یه مرد زن باز و قمار بازی بود که در واقع بلایی نموند که سر من و بچه م کامبیز نیاورد. زندگی با محمود قربانی بزرگترین اشتباه زندگیم بوده و هست.

وقتی من و محمود قربانی از هم جدا شدیم، من دیگه در کاباره میامی هیچ فعالیتی نداشتم. و پسرم کامبیز توی اون دوران خیلی بچه بود. حدودا سه چهار سالش بیشتر نبود و مونده بود زیر دست و پا. پدرش محمود که همیشه کار داشت و درگیر کارهای کاباره بود و خب من هم که درگیر کارهای خودم بودم. و خب مجلات و روزنامه ها هم کامبیز رو همه ش میبردن و ازش عکس می گرفتن و تو همون دوران کودکی باهاش مصاحبه میکردن و می گفتن دلت برای مامانت تنگ نشده، مامانت کجاست و بچه مو خیلی اذیت میکردن. طفلی بچه م خیلی عذاب کشید. من از این قضیه خیلی قلبم به درد اومد. چند سالی گذشت. من دیگه دیدم طفلی بچه م کامبیز خیلی عذاب میکشه و منم وقت ندارم بهش برسم. همین طور پدرش هم زیاد براش وقت نمیگذاشت. به فکر این افتادم که بالاخره باید برای این بچه کاری بکنم. خلاصه تصمیم گرفتم این بچه رو بفرستمش سوییس. و تقریبا کامبیز کلاس سوم ابتدایی رو که خوند، چهارم ابتدایی بود که فرستادمش سوییس و یه سال اونجا درس خوند و بعد برگشت. من و محمود هم که با هم ارتباط نداشتیم و در واقع از هم جدا شده بودیم و این بچه طفلی توی دوران کودکیش خیلی عذاب کشید.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش: از مردم عذرخواهی می‌کنم!

واکنش تند پولاد کیمیایی و پدرش به مصاحبه جنجالی گوگوش + ویدئو

ناگفته‌هایی از زندگی گوگوش بعد از ۲۱ سال؛ از ۴ ازدواج ناموفق تا اعتیاد به تریاک

دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • سارا لویی اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    مطلب خیلی خوبی بود

    • فرزاد ایران آسای اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱

      بی شک بی رقیب ترین هنرمند ایران هستید ..و عالی ..همسر سابق شما هم خوش زبان و مشتی …خوبه بخاطر آقا کامبیز رجوع کنید ..دنیا دوروزه

  • فرشته اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

    اگرمتاسفانه به شما یا خانم گوگوش و فرزندتان بد گذشته وباهم به مشکل خوردید هیچ نگرانی ندارد و قسمتهای خانوادگی این موضوع به خودتان ارتباط دارد و موضوع شخصی است اما همه شما برای ما عزیز هستید ویاداور خاطرات شیرین روزهای خوش گذشته هستیدمردم ایران و خانم گوگوش مثل خواهر وبرادرها که درد دل میکنند تا سبک شوند میمانند کدورتهارا دور بریزید تو رو خدا

  • اسماعیل اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱

    به نظر من شوهر اول خانم گوگوش آقای محمود قربانی یکی از خوشتیپ ترین و با کلاس ترین همسران خانم گوگوش بود. و با داشتن زنی مثل شما بعید میدونم قمارباز و زن باره بوده باشه…

  • جابر اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱

    از اظهارات خانم گوگوش خوشم نیامد.همه ملت ایران متوجه شدن قبل از انقلاب چه خبر بوده.حالا شما لطف کردین از دوکاباره نام بردین.کابارها مکانی برای نابودی دختر اصیل ایرانی بود.گوگوش از دختران خوش شانس بود که آقای قربانی عقدش کرد.هزاران دختر ایرانی دین وایمان وآبرویشان را در کابارها گرفتن.دلیل انقلاب ملت ایران مخالفت با همین کثافتکاری های کاباره چی ها بود.در هر خیابان چندین فروشگاه انواع مشروبات الکلی بود جوانان اون دوران مشروب خودرا تهیه دختر مد نظر زیبارو را می دزدیدن می بردن کاباره.مردان مسن وهوسباز از کشورهای دیگر میامدن ایران فقط برای یک شب عشق وحال در کابارهای تهران.شیراز.و…قبل از انقلاب فصل زیبای گردشگری درایران بود روزانه دهها فرونده هواپیما حامل مردان حوسباز خارجی برای عشق وحال با دختر زیبای ایرانی وارد فرودگاههای ایران می شدن…خیلی جالب است زا افشاگری خانم گوگوش نان ما هم تخته شد چون ما در حال تبلیغ مثبت از دوران پهلوی بودیم شما با این مصاحبه های بد باعث شدید ملت ایران بفهمند قبل از انقلاب کشور ایران چگونه بوده.متاسفم دیگه کسی حرف من وآقای زیباکلام رو قبول نداره.

    • آرمان خرداد ۲۵, ۱۴۰۱

      تصور می‌کنم که شما یک مأمور پوششی جمهوری اسلامی هستی!
      قبل از انقلاب جامعه ایران جامعه‌ای بود که در آن تمام آزادی های فردی و اجتماعی وجود داشت و مردم این امکان را داشتند تا به هر شیوه و روشی که می‌خواهند زندگی کنند. مانند امروز نبود که یک عده متقلب و کلاهبردار در لباس دین همه شئونات زندگی مردم را کنترل کنند و به چپاول ثروت مملکت دست بزنند.

  • اشنا اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱

    سرزمین شهیدان جای طرح کردن نام ونطرات افرادفاسدوکاباره چی زمان شاه نبست متاسفم ازمسیولین که به شمارسانه چی هااجازه نشراین قبیل موضوعات رامی دهد

    • ماهرخ اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱

      ….ایرانو نمی خواستن ….همش به فکر متمدن بودن ورفتن به خارج بودن ….حال‌ام به آرزوشون رسیدن….دیگه مشکلات خانوادگیشون به خودشون مربوطه….

  • 7shinpartsa اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    دروغ های گوگوش شاخداره.من خودم زندگینامه محمود قربانی خواندم قربانی بخاطر گوگوش مجبور شد برادر شاه بنام شاپور حمیدررضاراکتک سختی بزند ودندانش راهم بشکند وعلتش اینه که شاهپور روبه قربانی می‌کنه ومیگه مرتیکه زنتو قایم کردی نخوریمش که قربانی بامشت بجان طرف نیافته و بعد پنهان میشود و بخاطر رهایی به پول آن‌زمان یک میلیون تومان به تیمسار ریس شهربانی رشوه میده تازه چند وقتی زندان وکاباره میامی بسته میشه وورشکست میشه بنظرم خیلی مردی قربانی

  • هادی اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    مایه تاسف که محمود قربانی میخاد نظر بده یک انسان رمال که قبل انقلاب کثیف ترین کارها رو کرده حالا برای کوبیدن گوگوش که ازش خوشتون نمیاد استفاده میکنید!!! تاسف تاسف برین بیصداقتی رسانه شما خاک بر سر قربانی