جاستین بیبر می‌خواهد بوکسور شود و برای تام کروز و رئیس UFC هم کری می‌خواند!

جاستین بیبر می‌خواهد بوکسور شود و برای تام کروز و رئیس UFC هم کری می‌خواند!

جاستین بیبر تنها به حرفه خوانندگی خود اکتفا نمی کند. گویا این بار می‌خواهد بوکسور شود و جای “جیک پل ” را بگیرد. جیک پل رکورد ۵-۰ را به عنوان یک بوکسور حرفه ای به دست آورد. او اولین مبارزه خود را در سال ۲۰۲۰ با همکار یوتیوبر AnEsonGib انجام داد.

جاستین بیبر خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده چند ساز، در ۱ مارس ۱۹۹۴ در کانادا به دنیا آمده است. از این ستاره پاپ این طور حمایت شده که ردپای جیک پل را در رده های بوکس حرفه ای دنبال کند.

پل اولین بازی خود را در سال ۲۰۲۰ مقابل همکار یوتیوبر AnEsonGib انجام داد و با شکست دادن ستاره های سابق UFC، بن آسکرن و تایرون وودلی، رکورد ۵-۰ را به دست آورد.

در همین حال، بیبر در پشت صحنه فیلمی در مورد دیمیتری سالیتا، بوکسر حرفه‌ای اوکراینی، آموزش دیده است – و توسط گرگوری آلن هاوارد، فیلمنامه نویس مورد تمجید قرار گرفته است. هاوارد به وگاس اینسایدر گفت:

« آنچه من از جاستین بیبر دیده‌ام، او استعداد و مهارت بوکس را دارد و با دارا بودن یک پس‌زمینه سرگرمی با بوکس، توانایی تبدیل شدن به جیک پل بعدی را دارد.»

«من تمرینات جنگی جاستین را دیدم. او مهارتش را دارد. به شما نمی گویم که الان آماده است بیاید و قهرمان میان‌وزن جهان شود، اما کارش بد نیست. کار سخت در یک فیلم بوکس محور این است که مانند یک بوکسور حرکت و عمل کنید. جاستین بیبر ظاهراً توانست این کار را انجام دهد. در برخی از درس‌ها، واقعاً کارش را خوب انجام داد. یک کلیپ کوچک از او در یوتیوب یا جاهای دیگر وجود دارد. او به عنوان یک بوکسور بسیار معتبر است.»

کری خواندن جاستین بیبر برای تام کروز

بیبر قبلاً تام کروز، ستاره سینما، را به مبارزه در هشت ضلعی UFC دعوت کرد و در توییتی نوشت:

«می خواهم تام کروز را برای مبارزه در هشت ضلعی به چالش بکشم. تام اگر مبارزه نکنی، یعنی ترسیده‌ای و جان سالم به در نمی بری. حالا چه کسی حاضر است مبارزه کند؟ دانا وایت؟»

سپس، وایت، رئیس UFC ، اشاره کرد که آماده است با کروز مبارزه کند، بدون اینکه از بیبر به عنوان یک حریف بالقوه نام ببرد. وایت در سال ۲۰۱۹ به TMZ Sports گفت:

«من می‌خواهم چیز جالبی را به شما بگویم، بدیهی است که این موضوع مشخص شد – افراد زیادی در مورد مبارزه با کسی در UFC صحبت خواهند کرد و چیزهایی از این قبیل.»

«چه بازیکنان NFL، چه افراد مشهور یا هر چیز دیگری، این اتفاق بسیار می افتد. بنابراین، واضح است که من آن را مثل بقیه دیدم و توجه زیادی به آن نکردم. گرد و خاک زیادی بلند شد و حرفش همه جا بود.»

«نمی‌خواهم کسی را نام ببرم، اما فقط به شما می‌گویم که چند مرد واقعی با من تماس گرفتند و گفتند که واقعاً می‌خواهند این مبارزه را انجام دهند و معتقدند که تام کروز این مبارزه را انجام خواهد داد. و من به آنها گفتم، “خب، من این را به شما می گویم که اگر این درست باشد و همه کسانی که در این کار دخیل هستند واقعاً می خواهند این کار را انجام دهند، می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.»

«اجازه بدهید به شما این را بگویم که اگر این مبارزه را انجام ندهم واقعا حماقت کرده‌ام! این ساده‌ترین مبارزه‌ای است که می‌توانم در تاریخ حرفه‌ای خودم پیش ببرم.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

اعتراف در اینستاگرام؛ جاستین بیبر از مصرف مواد مخدر و افکار خود برای خودکشی می‌گوید

از جاستین بیبر تا باراک اوباما؛ سلبریتی‌هایی که بیشترین فالوور توییتر را از دست دادند

با «هیلی بالدوین»؛ مدل مشهور و عشق جدید «جاستین بیبر» بیشتر آشنا شوید

منبع: mirror
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • اند اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱

    بچه خوشگل بوکسور شده

  • صادق اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱

    تام کروز درسته پنجاه شصت سالشه اما هنوز داره خودش بدلکاری فیلم هاشو انجام میده مطمئنم میزنه دک و پوز این بچه خوشگل اووریتند رو پایین میاره اگه برگزار بشه مسابقه