بررسی و مقایسه (۰ تا ۱۰۰) پابجی موبایل با پابجی نیو استیت

بررسی و مقایسه (۰ تا ۱۰۰) پابجی موبایل با پابجی نیو استیت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما جزو دوستداران بازی‌ بتل رویال هستید، حتماً می‌دانید که خرید یوسی پابجی می‌تواند چه تأثیری بر افزایش هیجان و لذت بازی داشته باشد. اما اگر جزو علاقه‌مندان مبتدی در زمینه بازی پابجی باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید تا باهم به مقایسه تفاوت‌های پابجی موبایل و پابجی نیو استیت، یوسی، انسی و راه‌های خرید یوسی و انسی پابجی بپردازیم. ازجمله بازی‌های محبوب بتل رویال می‌توان به بازی پابجی اشاره کرد که بین کاربران و دوست‌داران گیم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

اوایل سال میلادی استودیو krafton، نسخه جدید این بازی که پابجی نیو استیت نام دارد را معرفی کرد که حدود ۲۴ ساعت پس از معرفی، بیش از یک میلیون کاربر این نسخه از بازی را دانلود کردند. این مورد بیانگر، محبوبیت بازی پابجی نیو استیت بین کاربران است. درواقع با موفقیت باورنکردنی که پابجی موبایل در این سه سال گذشته کسب کرده بود؛ انتظار انتشار نسخه دوم این بازی وجود نداشت و انتشار آن، سورپرایز بزرگی برای دوستداران بازی محسوب می‌شد.

درصورتی‌که شما پابجی موبایل را بازی کرده باشید، فضای پابجی نیو استیت برای شما آشنا‌ خواهد بود. چراکه استودیو krafton چندین بار اعلام کرده که نمی‌خواهد از ویژگی‌های خاص این بازی فاصله بگیرد. در نیو استیت همچنان با همان داستان قبلی همراه خواهیم بود. یعنی همراه با ۹۹ نفر دیگر از یک هواپیما پریده و با جمع‌آوری و خرید یوسی پابجی موبایل و خرید اسلحه ‌و هر وسیله‌‌ای که برای‌ زنده ماندن نیاز باشد به بازی خواهیم پرداخت تا آخرین فرد زنده مانده یا ایستاده، ما باشیم. پس درواقع بازی همان بازی سابق است؛ اما تغییرات چشمگیری در محیط بازی فراهم شده که در ادامه به آن‌‌ها خواهیم پرداخت.

جمع‌آوری پول

در نسخه‌های اولیه پابجی، جمع‌آوری پول عملاً هیچ معنایی نداشته اما در نسخه‌های جدیدتر این بازی می‌توان به جمع‌آوری پول و خرید تجهیزات موردنیاز برای مبارزه با دشمنان خود بپردازید.

گرافیک

 باتوجه‌به اینکه پابجی موبایل از نظر گرافیکی و بصری کمی از دیگر بازی‌های موجود در بازار عقب مانده بود،  استودیو krafton  سعی کرده با استفاده از تکنولوژی global illumination  فاصله خود را با دیگر بازی‌ها کمتر کند. پس اگر پابجی موبایل را با پابجی نیو استیت مقایسه کنیم؛ باید گفت که در نسخه جدید شاهد گرافیک واقع‌گرایانه‌تری هستیم. همچنین موقعیت‌های مختلف بازی و حرکاتی که حین بازی انجام می‌شود بسیار نرم و روان‌تر بوده و با سرعت انجام می‌گیرند. درواقع گرافیک نسخه نیواستیت به دلیل پیشرفتی که داشته، بیشتر شبیه به بازی‌های کامپیوتری شده‌است. همین امر موجب کاهش باگ‌ها هنگام بازی و احساس بهتر گیمر در حین بازی می‌شود.

مکانیک

در نسخه نیو استیت می‌توانید به تغییر سلاح‌ها با افزودن قطعات جدید به آنها و بالابردن ظرفیت آنها پرداخته و با اطمینان کامل از سلاح خود به جنگ با دشمنان بروید.

تکنولوژی جدید

ازآنجایی‌که در بازی پابجی در سال۲۰۵۱ هستید؛ با وسایل و تکنولوژی‌های پیشرفته‌‌ای روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید با خرید یوسی پابجی در نسخه موبایل و انسی پابجی در نسخه نیواستیت این ابزار و وسایل پیشرفته را تهیه کرده و سطح کیفی بازی خود را ارتقا دهید. از جمله تغییراتی که در این زمینه در نسخه جدید صورت‌ گرفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود ماشین‌های الکتریکی
  • امکان استفاده از صندوق عقب
  • وجود گزینه Auto driver
  • در نسخه‌های قبلی اگر از ماشین در حال حرکت می‌پریدید، می‌توانستید به راه خود ادامه دهید. اما در نسخه جدید پریدن از ماشین در حال حرکت مساوی با مرگ است.

نقشه

نقشه از بخش‌های مهم بازی‌های بتل است که در پابجی نیو استیت چهار مدل از آن وجود دارد. در زیر به‌طور خلاصه به آنها می‌پردازیم:

  • Troi : در این نقشه شاهد مکان‌های شهری مثل مرکز خرید، کارخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، تالارهای شهر و… خواهیم بود. ابعاد این نقشه ۸×۸ کیلومتری است.
  • Erangel2051: این نقشه مانند همان نقشه پابجی موبایل است که فقط کمی محیط اطراف آن پیشرفته‌تر شده‌است.
  • Station : این نقشه که هنوز نسخه اصلی آن عرضه نشده و آنچه که در دست است نسخه بتای آن است؛ دارای صحنه‌های اکشن بسیاری است که ازاین‌جهت به بازی کالاف دیوتی شباهت پیدا کرده است.
  • Training Ground : این نقشه برای افراد مبتدی طراحی شده است که درآن گیمر شانس این را دارد که یک‌بار به‌طور تمرینی از همه مسئله و وسایل نقلیه استفاده کند.

پیش‌تر راجع به خرید یوسی پابچی و قابلیت جمع‌آوری پول در نسخه‌های جدید بازی پابجی اشاره شد. حال ممکن است این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که بازی پابجی رایگان است یا خیر؟ بازی پابجی رایگان است و شما می‌توانید از بازی‌کردن با آن لذت ببرید. اما سازندگان این بازی با قراردادن امکان خرید داخل بازی، یعنی همان خرید یوسی و انسی پابجی شرایط ارتقاء سریع‌تر بازیکنان را فراهم کرده‌اند. به این صورت که بازیکنان می‌توانند با خرید اقلام و امکانات داخل بازی موجب بالاتر رفتن کیفیت بازی و در نتیجه بیشتر شدن هیجان و لذت بازی شوند.

یوسی پابجی موبایل

یوسی همان پول داخل بازی است که گیمر‌ها با استفاده از آن در این بازی سلاح‌های جدید، اسکین‌های جدید، جعبه‌های مختلف و امکان رقابت ویژه و شرکت در مسابقات را خریداری می‌کنند.

انسی پابجی نیو استیت

انسی نیز مانند یوسی یک پول داخل بازی است و از آن برای خرید لباس، امکانات، وسایل نقلیه و… استفاده می‌شود. همچنین از انسی می‌توان برای خرید مجوز survival pass  و باز کردن قفل‌ها هم استفاده کرد. یوسی و انسی در پک و بسته‌های مختلف به فروش می‌رسد که هر بازیکن می‌تواند باتوجه‌به شرایط و مبلغ موردنیاز خود از بین این پک‌ها، یکی را انتخاب کند.

خرید یوسی و انسی پابجی

به دلیل تحریم و فیلتر بودن کشور ایران و نبود امکان خرید دلاری، برای خرید یوسی و انسی پابجی باید از سایت ‌خرید یوسی و انسی استفاده کنید. روش خرید یوسی پابجی با روش خرید انسی پابجی نیو استیت یکسان است، برای خرید آن‌ها باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا یک سایت معتبر که به فروش انسی و یوسی پابجی می‌پردازد را پیدا کنید.
  • از بین پک‌های مختلف پک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • حال باید نام، شماره‌تلفن، آیدی بازی و نام بازی را در کادر بالای صفحه که برای هرکدام مشخص شده وارد کنید (توجه داشته باشید که فقط با آیدی بازی خود می‌توانید به خرید یوسی پابجی وانسی پابجی بپردازید)
  • و در مرحله آخر باید مبلغ مشخص شده را پرداخت کنید.

کلام آخر

در مقاله فوق سعی ما بر این بود که به مقایسه پابجی موبایل و نیو استیت بپردازیم که از جمله این تفاوت‌ها، تفاوت ارز داخل بازی که یوسی و انسی نام داشتند بود. باتوجه‌ به مطالب فوق، متوجه این نکته شده‌اید که با اینکه بازی پابجی به‌طورکلی رایگان است؛ اما می‌توان با خرید یوسی و انسی به هیجان و لذت بازی افزود. حال اگر شما نیز جزو دوستداران بازی‌های بتل‌رویال به ویژه پابجی بوده و علاقه‌مند به دانستن اطلاعات بیشتر درباره یوسی و انسی هستید و یا قصد خرید یوسی پابجی ارزان از یک سایت خرید معتبر را دارید؛ می‌توانید به وب‌سایت diamond-land.ir مراجعه فرمایید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود