بازیگران زن مشهور ایرانی که همسرانی میلیاردر دارند

بازیگران زن مشهور ایرانی که همسرانی میلیاردر دارند

در این مطلب مروری بر بازیگران زن مطرح ایرانی خواهیم داشت که مردان تاجر و متمول را برای زندگی مشترک خود انتخاب کرده اند.

بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما در سال ۹۴ پس از نزدیک به ۲۰ سال زندگی مشترک از پیمان قاسمخانی، فیلمنامه نویس مشهور جدا شد.

رهنما سپس در سال ۹۶ زمانی که ۴۴ سال داشت، با امیرخسرو عباسی، مدیر شرکت پارس پخش کهن ازدواج کرد که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس را برعهده دارد.

آشنایی آن ها به زمانی برمی گردد که رهنما مدل تبلیغاتی این برند شده بود.

امیر خسرو عباسی که قبلاً نیز یک بار ازدواج کرده بود، از ازدواج قبلی خود دختر نوجوانی به نام انیس دارد که با مادر خود زندگی می کند.

با این حال مدتی است شایعاتی درباره ی جدایی رهنما و عباسی مطرح شده که تاکنون از سوی آن ها تأیید نشده است.

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان

نیوشا ضیغمی در سال ۸۹ زمانی که ۳۰ سال داشت، با آرش پولادخان ازدواج کرد که در کار نقره است و یک گالری نقره به نام «گالری نقره پولادخان» در خیابان پاسداران تهران دارد.

آرش پولادخان سرمایه گذار یکی از فیلم های نیوشا ضیغمی به نام «پرتقال خونی» بود و این آشنایی به ازدواج ختم شد.

ضیغمی درباره ی آشنایی اش با پولادخان گفته: «واقعاً اگر بگویند که دو تا آدم چه طور با هم آشنا می شوند، من می توانم بگویم که این آشنایی ما در هیچ معادله ای نمی گنجد و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و برایم جالب بود. انگار از قبل قرار بود این اتفاق بیفتد. آشنایی ما قبل از از پرتقال خونی بود. یعنی ایشان را دیدم نه اینکه با هم در تماس باشیم. یکی از دوستان ما در اصفهان که سر فیلمبرداری بودیم کارهای تولید آن پروژه را انجام می دادند و آرش دوست ایشان بودند و به نوعی به واسطه کار سینما به هم معرفی شدیم ولی خیلی سریع ایشان به پروژه پرتقال خونی پیوستند و خیلی زود به ازدواج منتهی شد. در واقع آرش سرمایه گذار شد که به قول خودش به من نزدیک شود و شد!»

به گفته ی نیوشا ضیغمی، مهریه ی او تنها یک سکه است.

این زوج در سال ۹۷ صاحب دختری به نام لنا شدند.

شیلا خداداد و فرزین سرکارات

شیلا خداداد در سال ۸۹ زمانی که ۳۰ سال داشت با فرزین سرکارات، متخصص جراحی دهان، فک و صورت ازدواج کرد.

گفته می شود خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از او سؤال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده بود، و اینگونه شد که خداداد و سرکارات با یکدیگر آشنا شدند.

این زوج ۲ فرزند به نام سامیار (متولد سال ۹۲) و ساتین (متولد سال ۹۶) دارند. فرزند اول این زوج در آمریکا به دنیا آمده است.

فریبا نادری و مهرداد طباطبایی

فریبا نادری ابتدا در سال ۸۵ زمانی که ۲۲ سال داشت با مسعود رسام، کارگردان و تهیه کننده ی مطرح ازدواج کرد که ۲۷ سال از او بزرگ تر بود. مسعود رسام در سال ۸۸ در سن ۵۲ سالگی بر اثر سرطان در گذشت.

نادری سپس در سال ۹۶ زمانی که ۳۳ سال داشت با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد که از فعالان حوزه مواد غذایی است. این زوج یک رستوران هم دارند.

مهرداد طباطبایی هم پیش از آن یک بار ازدواج کرده بود.

فریبا نادری در سال ۹۹ در برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره ی ماجرای ازدواجش با مهرداد طباطبایی گفته بود: «آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود. شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.»

مهرداد طباطبایی هم در مصاحبه ای گفته تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از فیلم های او را ندیده بود.

او در اینباره گفته: «واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلم هایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلم های خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.»

این زوج در سال ۹۶ صاحب دختری به نام یارا شدند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رامین خرداد ۳, ۱۴۰۱

    خوش به حال بچه‌هاشون. دریک خانواده ثروتمند و کشورهای پیشرفته به دنیا میان و کل زندگیشون در آرامش و رفاه هستند.