آقای خواننده در رینگ بوکس؛ همایون شجریان حریفش را ناک اوت کرد! + ویدئو

آقای خواننده در رینگ بوکس؛ همایون شجریان حریفش را ناک اوت کرد! + ویدئو

ویدئویی از تمرینات بوکس همایون شجریان، خواننده سرشناس ایرانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در این ویدئو همایون شجریان حریف تمرینی خود را ناک اوت می کند.

همایون شجریان که علاقه ی زیادی به ورزش بوکس دارد، چند سالی است زیر نظر اکبر احدی، سرمربی سابق تیم ملی بوکس، به صورت حرفه ای به تمرین بوکس مشغول است. پیش تر نیز ویدئوهایی از تمرینات بوکس همایون شجریان منتشر شده بود.

اکبر احدی در سال ۹۹ در گفتگویی صحبت های جالبی درباره ی علاقه ی همایون شجریان به بوکس مطرح کرده بود.

احدی در اینباره گفته بود: «دو سال پیش یکی از دوستان مشترک من و همایون در باشگاهی که دارم تمرین می‌کرد. بعد از مدتی من از طریق این دوستم متوجه شدم که شجریان به شدت به بوکس علاقه دارد و خیلی دوست دارد یاد بگیرد. دقیقاً از دو سال پیش استارت تمرین را زد و حالا خیلی خوب تمرین می‌کند. افتخار می‌کنم که او با این همه شهرت و توانمندی در باشگاه من تمرین می‌کند؛ هر چه از علاقه همایون به بوکس بگویم کم گفته‌ام. هفته‌ای سه جلسه تمرین خیلی جدی و سنگین را دارد، فقط در مواقعی که برای کنسرت به خارج می‌رود، تمرین ندارد.»

او درباره ی پشتکار زیاد همایون شجریان در ورزش بوکس گفته بود: «زمانی که ما در باشگاه تمرین نداریم او در خانه فیلم‌های مبارزه بوکسور‌های مطرح دنیا را تماشا می‌کند و بعد از آن دو ساعت تمرین می‌کند و فیلم تمریناتش را برای من می‌فرستد؛ یعنی همین رفتار همایون باعث شده در این دو سال پیشرفت خوبی کند. باور کنید بعد از موسیقی بیشترین وقتش را صرف بوکس می‌کند. علاقه زیادی به نوع و سبک مبارزات تایسون دارد و فیلم همه مبارزات تایسون را نگاه می‌کند و مثل او تمرین می‌کند. من نگرانم، چون با این همه علاقه فکر می‌کنم یک روز به جای اجرای کنسرت باید شاهد مبارزه همایون روی رینگ مسابقات حرفه‌ای باشیم. (باخنده)»

احدی درباره ی علت علاقه ی همایون شجریان به عنوان یک هنرمند به رشته ورزشی بوکس گفته بود: «باور کنید مسابقات حرفه‌ای را خیلی با دقت تجزیه و تحلیل می‌کند. شجریان علاوه بر روحیه نرم و لطیف خیلی بیش فعال است، واقعاً انرژی خیلی زیادی دارد؛ او به همین دلیل دوست دارد آن انرژی زیاد را در بوکس تخلیه کند. البته این را بگویم، پتانسیلی که من از شجریان دیدم در هر رشته‌ای که فعالیت کند، موفق می‌شود. سرعت، قدرت و انفجار بسیار زیادی در تمرینات دارد؛ واقعاً او آقازاده است، ژن خوب یعنی همایون شجریان، واقعاً همایون یک انسان توانمند است. البته افراد دیگری مثل هومن سیدی، بازیگر سینما کنار ما هستند. کار آن‌ها بازیگری است و هیچ ربطی به بوکس ندارد، ولی عاشق بوکس هستند. شجریان هر روز متفاوت‌تر می‌شود و طی این دو سال خیلی عجیب پیشرفت کرده و این‌که می‌گویم او ژن خوب دارد برای همین است. واقعاً همایون یک فرد باهوش و با پتانسیل بسیار بالاست. حالا دیگر با پیشرفتی که کرده من خیلی کم می‌توانم بعد از دو سال از نوع تمریناتش ایراد بگیرم.»

اکبر احدی همچنین درباره ی حمایت همایون شجریان از ورزش بوکس ایران گفته بود: «شاید دوست نداشته باشد که بگویم، اما کار خوب را باید گفت. همایون به بچه‌های بوکس لطف دارد. او حامی بوکسور‌هایی است که برای حضور در بوکس حرفه‌ای، مشکل مالی دارند تا به آرزویشان برسند. هزینه اعزام آن‌ها را همایون کامل می‌دهد.»

جالب آنکه همایون شجریان که سابقه ی شرکت در مسابقات فوتبال هنرمندان را هم دارد، چند سال قبل پژمان جمشیدی در گفتگویی درباره ی استعداد فوتبالی او گفته بود: «اگر همایون شجریان را ده سال پیش که سنش برای فوتبال مناسب بود دیده بودم حتماً کمک می‌کردم تا وارد عرصه فوتبال شود، او استعداد خوبی در این زمینه دارد.»

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است و علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی و نوازندگی چند ساز سنتی نیز تسلط دارد. او که از کودکی به موسیقی علاقمند بود فراگیری موسیقی را از همان سنین پایین آغاز کرد. از سال ۷۰ پدر خود محمدرضا شجریان را در کنسرت هایش همراهی کرد و اولین آلبوم مستقل وی به نام «نسیم وصل» در سال ۸۲ منتشر شد. او از آن زمان چند آلبوم مستقل و مشترک دیگر منتشر کرده و خوانندگی برای چند فیلم، سریال و تئاتر را هم تجربه کرده است.

همایون شجریان در سال ۷۴ با گیتا خوانساری ازدواج کرد، خواهر کوچک تر کتایون خوانساری که همسر دوم مرحوم محمدرضا شجریان بود. حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین، متولد سال ۸۶ است.

با این حال از سال ۹۶ شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج و ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی، بازیگر مشهور مطرح بوده است که تاکنون از سوی آن ها تأیید نشده است.

همایون شجریان و گیتا خوانساری
همایون شجریان و دخترش یاسمین شجریان
همایون شجریان در کنار دخترش یاسمین شجریان و سحر دولتشاهی در سلیمانیه عراق

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی چیست؟

پست جنجالی سحر دولتشاهی به مناسبت تولد همایون شجریان

مطالب مرتبط
۷ نظر

ورود

  • .. خرداد ۵, ۱۴۰۱

    اولا که اون حریفش نبوده و اون فقط میت نگه داشته و زدن کسی که میت نگه میدارع تا تو ضربه بزنی کار درستی نیست و یه جورایی ناجوانمردانس حالا شاید هم اتفاقی بوده اما وقتی اسمش رو پاک اوت بذارید که طرف هم دستکش بوکس دستش کرده باشه و بحث بحث مبارزه ی واقعی باشه

  • طاهر داور خرداد ۶, ۱۴۰۱

    سلام خدمت همه عزیزان چرا الکی باز حاشیه درست میکنید و مردم را گول می‌زنید این یک تمرین الکی و کاذب بود و با این حرکت استاد پشه هم نا ک اوت نمی‌شود مثل اینکه استاد هم از فضای مجازی خوشش اومده چقدر مردم خوبی داریم واقعا

  • طاهر داور خرداد ۶, ۱۴۰۱

    ضمنا کلا ۳بازیکن حرفه ای داریم و ایشان تا به حال به هیچ کسی کمک نکرده اند

  • A خرداد ۶, ۱۴۰۱

    آقای همایون شجریان متخصص اوت کردن هستن حتی تو عشق هم عشق اولشون که ازدواج نتوانستن بکنن بخاطر مخالفت پدر دختر بااینکه فامیل بودن وهمسر اول خودشونم نات اوت کردن وما خوردیم زمین ولی عشق اول رابردن بهشت الزهرا نتوانست دیگه بلند شه که دختر دوست باباش بود شیراز یک موقع زندگی میکرد الان تهران مثل اینکه

  • A خرداد ۶, ۱۴۰۱

    ایشون تو اخلاق وتحویل ادما فکر میکنن با یک مدرک دکتر شدن دست شاه ایران از پشت بستن ودیگه محل به دوست وفامیل نمیگذارن قدیمی کلاس میگذارن که زن وبچه دارن ولی سخر جونشون ایراد نداره یک زمان باباش خشک بود حالا خودش والا فرح دیبا بودم من اینقدر مثل خود همایون شجریان خشک وبی روح برخورد نمیکردم مخصوصا باکسی که قرار بود یک زمان همسر وشریک زندگیم بشود دوست خانوادگی بودیم با هم بازم جاش روسرم بود

  • A خرداد ۶, ۱۴۰۱

    هم بهش زنگ میزدم حالشو میپرسیدم هم میبردمش پیشم هم چند شماره بهش میدام که اگه کاری چیزی داشت بهم بگه مثل یک خواهر وبرادر یا همان دختر خاله یادمه یادخترفامیل به چشم غریبه بهش نگاه نمیکردم حتی شاید در حد که فکر بد نکنه کسی بغلش میکردم ازش دلجویی میکردم سعی میکردم کمکش کنم چون اینطوری درد خودمم کم میشد

  • A خرداد ۶, ۱۴۰۱

    مثلا اگه چندتا خانه داشتم مثلا یکیشو میدام به ایشون که دوستم بودراحت باشه هروقت میتوانستم زنگ میزدم یاسر میزدم کاری داشت واسش انجام بدم دلیل نداره چون عزیزی ازدست دادیم ازهم غافل شویم من دکتر موسقی باید این فکر کنم این خانم یک زمان عشقم بود دوستش داشتم رو ازدواج وشریک ازدواج نشد حالا مثلا باید دوستش باشم وبرادری یاخواهری کنیم بهم وشریک تا میتوانیم دردمان راباهم کم کنیم نه از هم فرار کنیم از ترس وابستگی باید به فکر اون دنیا هم باشیم ممکنه چشم تو چشم باشیم مثلا اقای همایون شجریان نیایدخودش قایم کنه باید بدانه بااونی که خودشو قایم میکنه چشم تو چشم میشه چی جواب میده مهم نیست این دنیا باشه یا نه ولی اون دنیا باید به سوال خدا جواب بده چرا به کسی که واقعا دوستت داشت بی‌اعتنا شدی وفرار کردی شماره ات هم بهش ندادی دلجویی از هم نکردین تو خوشی ونا خوشی باهم نبودین ازدواج نشد باید ترکش میکردی یک نسبت فامیلی نمیتوانستی بدی شکر خدا باباهاون با هم دوست بودن رفت وامد خانوادگی داشتین چی عوض شد