تازه ترین ویدیو از حضور حسین عبدالباقی مالک متروپل آبادان در داخل ساختمان + ویدیو

تازه ترین ویدیو از حضور حسین عبدالباقی مالک متروپل آبادان در داخل ساختمان + ویدیو

در تازه ترین ویدیویی که از ریزش ساختمان متروپل منتشر شده، ماجرا از زاویه دوربین دفتر حسین عبدالباقی به تصویر کشیده می شود و شخصی دیده می شود که گفته می شود خود عبدالباقی است.  با این وجود گمانه زنی ها در مورد مرگ مالک ساختمان متروپل همچنان ادامه دارد.

در روزهای اخیر بحث ریزش ساختمان متروپل آبادان و بیش از ۱۹ نفری که در این حادثه جانشان را از دست داده اند تحت الشعاع خبر زنده بودن یا نبودن مالک این ساختمان ، حسین عبدالباقی قرار گرفته بود. در اولین روز پس از ریزش ساختمان متروپل، خبر رسید که مالک و مهندس ناظر این پروژه دستگیر شده اند اما روز بعد اعلام شد که حسین عبدالباقی در زمان ریزش ساختمان متروپل در محل بوده و او نیز از قربانیان حادثه بوده است. بعدتر جنازه ای از خرابه های متروپل بیرون کشیده شد که صورت آن قابل شناسایی نبود اما گفته می شود که مدارک شناسایی عبدالباقی در جیب های او بوده و برادران دیگر عبدالباقی نیز با حضور در پزشک قانونی، هویت برادرشان را تایید کردند. به گفته مقامات دادستانی، آزمایش دی ان ای نیز هویت جسد عبدالباقی را تایید کرده است.

صادق جعفری چگنی، دادستان اهواز در مورد تایید هویت جسد عبدالباقی گفته بود:

هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان از طریق بررسی ژنتیک (DNA) توسط پزشکی قانونی نیز تایید شد. پیش از این نیز جسد توسط خانواده متوفی شناسایی و اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان از طریق انگشت‌ نگاری، هویت وی را تایید کرده بود اما با توجه به اینکه آزمایش DNA یک از معتبرترین روش‌های تشحیص هویت افراد است، جسد برای آزمایش ژنتیک به پزشکی قانونی تحویل و نتیجه آزمایش امروز اعلام شد.

اما همچنان شایعات و گمانه زنی ها در مورد زنده بودن حسین عبدالباقی همچنان ادامه داشته و هنوز کسانی هستند که می گویند مالک ساختمان متروپل زنده است و حتی ویدیوهایی دال بر زنده بودن او منتشر شده اند. یکی از کسانی که از همان ابتدا اصرار داشت حسین عبدالباقی در هنگام ریزش ساختمان متروپل در داخل ساختمان نبوده، فردی به نام سعید حافظی است که از او با عنوان روزنامه نگار آبادانی و سردبیر رادیو گوشه کنار یاد می شود. حافظی مدعی است که بر اساس خبرهای موثق رسیده به دست او، عبدالباقی در حال خروج از ساختمان متروپل دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

علت ریزش ساختمان متروپل آبادان چه بود؟ حسین عبدالباقی کیست؟

آیا حسین عبدالباقی زنده است؟ + ویدئو شناسایی جسد و لحظه ریزش ساختمان متروپل

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود