با ۳ تا از بهترین برند های صندلی کامپیوتر آشنا شوید! (بهترین برند ها برای خرید صندلی کامپیوتر)

با ۳ تا از بهترین برند های صندلی کامپیوتر آشنا شوید! (بهترین برند ها برای خرید صندلی کامپیوتر)

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه در هر حوزه ای برند های مختلفی وجود دارند که بهترین محصولات آن حوزه را تولید میکنند! به طور مثال در زمینه موبایل اگر بخواهیم از برند های برتر نام ببریم همیشه یاد برند هایی مثل اپل، سامسونگ و…. می‌افتیم، طبیعتا هم ترجیح میدهیم برای خرید هر محصولی همیشه از بهترین برند های سازنده آن دسته از محصولات خرید کنیم و این در مورد همه زمینه ها کاملا صادق است، صندلی های کامپیوتر نیز از این مورد مستثنا نیستند! اگر قصد دارید تا برای منزلتان یا دفتر کار و… صندلی کامپیوتر بخرید در این مطلب به معرفی بهترین برند های صندلی کامپیوتر پرداخته ایم که میتواند برای شما بسیار مفید باشد پس همراه ما باشید!

۱- برند نیلپر، بهترین و با کیفیت ترین!

صندلی کامپیوتر نیلپر

ممکن است اسم برند نیلپر را به عنوان یکی از حرفه ای ترین برند های تولید کننده انواع صندلی کامپیوتر شنیده باشید! البته لازم به ذکر است که برند نیلپر در زمینه تولید سایر محصولات اداری مثل مبلمان اداری، صندلی انتظار و… هم فعال میباشد، برند نیلپر همواره متخصصین تراز اول را برای طراحی و تولید محصولات خود استخدام کرده و به همین دلیل است که کلیه صندلی کامپیوتر های ساخته شده توسط این شرکت تمامی استاندارد های لازم که در ادامه به آن ها میپردازیم را دارا میباشند!

یکی از ویژگی های بسیار خوب صندلی های ساخت برند نیلپر، ارگونومیک بودن آن ها میباشد! به این معنا که در طراحی آن اصولی بکار رفته شده که صندلی مورد نظر قسمت های مختلف بدن انسان همچون ستون فقرات، گردن و…. را پوشش دهد تا فرد مورد نظر بتواند ساعت های طولانی بدون احساس خستگی یا کمر درد یا گردن درد، بر روی صندلی کامپیوتر مورد نظر بنشیند و به انجام کار های خود بپردازد.

همچنین کلیه صندلی کامپیوتر های برند نیلپر دارای ۳ سال ضمانت و خدمات پس از فروش حرفه ای هستند! البته لازم به ذکر است که کیفیت محصولات تولید شده توسط برند نیلپر آنقدر عالی میباشد که شما میتوانید تا سالیان سال بدون آنکه صندلی مورد نظر آسیبی ببیند از آن استفاده کنید!

مزیت های صندلی های کامپیوتر برند نیلپر :

  • طراحی کاملا ارگونومی و بر اساس آناتومی بدن انسان
  • طراحی مدرن و زیبا محصولات و رنگ بندی متنوع
  • عدم تعریق در هنگام نشستن طولانی مدت به دلیل استفاده از پارچه یا چرم “تنفسی” در نشیمنگاه یا پشتی صندلی
  • ۳ سال گارانتی و ضمانت سلامت محصول
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی و حرفه ای
  • تولید درصد قابل توجهی از قطعات صندلی های کامپیوتر در داخل کشور
  • قابلیت تحمل وزن بالا ( مناسب برای همه افراد )

۲- برند راحتیران، ارگونومیک ترین و محبوب!

صندلی کامپیوتر راحتیران

اگر یادتان باشد درباره اینکه صندلی های کامپیوتر ساخت برند نیلپر بسیار ارگونومیک میباشند صحبت کردیم اما صندلی های کامپیوتر برند راحتیران را میتوان یکی از ارگونومیک ترین صندلی های کامپیوتر دانست، برند راحتیران یکی از اولین برند ها در ایران است که موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ارگونومی شده است! همچنین به دلیل کیفیت خوب و متریال عالی استفاده شده در صندلی های کامپیوتر تولید شده توسط برند راحتیران، محصولات این برند در بسیاری از اداره ها و مراکز دولتی و بانک ها و…. استفاده میشوند.

برند راحیتران نیز یکی از برند هایی است که برای خرید صندلی کامپیوتر میتواند جزو یکی از گزینه های شما باشد، البته شاید بتوان گفت یکی از معایب برند راحتیران طراحی ضعیف محصولات میباشد، طراحی صندلی های کامپیوتر، امروزه به سمت مدرن بودن و سادگی پیش میرود اما ظاهر برخی مدل های صندلی کامپیوتر های راحتیران همچنان کمی قدیمی هستند.

البته لازم به ذکر است که یکی از بزرگ ترین مزیت های برند راحتیران به نسبت برند نیلپر، قیمت های مناسب صندلی کامپیوتر های این برند میباشد، راحتیران ضمن اینکه محصولات بسیار با کیفیتی را تولید میکند، قیمت مناسبی را هم برای محصولات مختلف خود در نظر گرفته است، پس اگر برای خرید صندلی کامپیوتر بودجه زیادی در اختیار ندارید برند راحتیران میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد!

مزیت های صندلی های کامپیوتر برند راحتیران :

  • طراحی بسیار حرفه ای و ارگونومی تمامی محصولات!
  • عدم تعریق در هنگام نشستن طولانی مدت به دلیل استفاده از پارچه یا چرم “تنفسی” در محصولات
  • ۲.۵ سال گارانتی و ضمانت سلامت محصول
  • ۱۰ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه ای
  • قیمت مناسب با وجود کیفیت عالی

۳- برند لیو، بهترین در زمینه طراحی!

صندلی کامپیوتر لیو

خلاق ترین و حرفه ای ترین برند تولید کننده انواع صندلی های کامپیوتر، لیو میباشد، به عبارت دیگر یکی از بزرگ ترین مزیت های صندلی های کامپیوتر تولید شده توسط برند لیو طراحی های فوق العاده آن ها است، برند لیو با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی روز دنیا، کلیه محصولات خود را با ظاهری کاملا زیبا و حرفه ای طراحی و تولید میکند!

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراحی و شکل صندلی کامپیوتر خیلی اهمیت میدهید یا اگر به دنبال صندلی های کامپیوتر با ظاهری مدرن و ایده آل هستید صندلی های تولید شده توسط برند لیو میتواند به یکی از انتخاب های اصلی شما تبدیل شود، البته لازم به ذکر است که یکی از معایب برند لیو قیمت های بالای محصولات تولیدی توسط این شرکت به نسبت سایر شرکت های تولید کننده میباشد، به طور مثال برخی مدل های صندلی کامپیوتر لیو با اینکه امکانات جانبی خاصی ندارند اما هم قیمت با برخی از مدل های حرفه ای برند های نیلپر و راحتیران میباشند!

مزیت های صندلی های کامپیوتر برند لیو :

  • طراحی حرفه ای و زیبا محصولات
  • ظرافت بالا در ساخت بخش به بخش محصولات
  • طراحی های خلاقانه، مثل الهام از طبیعت
  • گارانتی ۳ ساله
  • پشتیبانی خوب و خدمات پس از فروش عالی

چرا خرید صندلی کامپیوتر از بهترین برند ها؟

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که واقعا چرا باید با پرداخت هزینه بیشتر، از برند های برتر خرید خودتان را انجام دهید؟ این در حالی است که ده ها برند دیگر در سطح بازار پیدا میشوند که با قیمت های بسیار پایین تری صندلی کامپیوتر های خود را ارائه میدهند! قطعا این برای شما مهم و حائز اهمیت است که اولا بتوانید در هنگامی که بر روی صندلی کامپیوتر نشسته اید احساس خوبی داشته باشید و بتوانید با خیال راحت به انجام فعالیت های مختلف بپردازید و دوما قطعا میخواهید در قبال هزینه ای که پرداخت میکنید بتوانید تا چندین سال به خوبی از صندلی استفاده کنید بدون آنکه صندلی کامپیوتر مورد نظر خراب شود!

همه این موارد فقط در صورتی میسر میشود که صندلی کامپیوتر مد نظر شما بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده باشد تا هم مقاومت و پایداری خوبی داشته باشد و هم راحتی لازم را برای شما فراهم کند! یک صندلی کامپیوتر ایده آل باید پنج ویژگی اصلی داشته باشد تا به عنوان یک صندلی استاندارد شناخته شود! این موارد در مراحل ساخت صندلی های کامپیوتر توسط برند های برتر رعایت شده و به همین خاطر است که همیشه تاکید میشود که صندلی کامپیوتر خودتان را از بهترین برند های معرفی شده خریداری کنید، در ادامه به صورت خلاصه به توضیح این پنج مورد میپردازیم.

پنج فاکتور اساسی یک صندلی کامپیوتر استاندارد!

خرید صندلی کامپیوتر حرفه ای

ارگونومیک بودن : به زبان ساده یعنی صندلی مورد نظر متناسب با آناتومی بدن انسان ساخته شده باشد تا نقاط مهم بدن مثل گودی کمر یا گردن و… را پوشش دهد و باعث شود شما حتی پس از ساعت های طولانی نشستن بر روی صندلی کامپیوتر مورد نظر احساس کمر درد یا گردن درد نداشته باشید!

پارچه یا چرم تنفسی : برای قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی باید از نوع خاصی از پارچه استفاده شود، این نوع پارچه هوا را از میان ساختار خود عبور میدهد و باعث میشود شما حتی پس از چندین ساعت نشستن بر روی صندلی مورد نظر احساس نکنید که نشیمنگاه یا پشتی صندلی گرم شده یا عرق کرده است.

بدنه مقاوم : صندلی های کامپیوتر غیر استاندارد معمولا به دلیل اینکه بدنه آن ها مقاوم نیست بعد از چند سال استفاده دچار شکستگی یا لق زدگی میشوند، یک صندلی کامپیوتر استاندارد باید بدنه مقاومی داشته باشد تا فشار وزن افراد را تحمل کند، همچنین نوع طراحی صندلی در این مورد که فشار به کدام قسمت از بدنه صندلی وارد شود نیز تاثیر گذار است!

داشتن حداقل قابلیت ها : یک صندلی کامپیوتر حرفه ای جهت اینکه به شما انتخاب عمل بیشتری دهد باید حداقل ۲ قابلیت اساسی را در اختیار شما بگذارد، قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت تنظیم زاویه پشتی، این دو قابلیت به شما اجازه میدهند تا متناسب با شرایطی که راحت تر هستید صندلی مورد نظر را تنظیم نمایید!

گارانتی و خدمات پس از فروش : گارانتی و خدمات پس از فروش یک برند باید واقعا خوب باشد، نه اینکه صرفا به شما یک برگه گارانتی بدهند اما هنگام ایجاد مشکل، کوچکترین کاری برای حل مشکل صندلی شما انجام ندهد! سه برندی که در بالا به معرفی آن ها پرداختیم همگی جزو بهترین برند ها در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی هستند!

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند های صندلی کامپیوتر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید دارید حتما جهت اینکه بهترین محصول را پیدا کنید به سراغ این سه برند بروید، ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

یک نظر

ورود

  • احمد رضا خرداد ۱۸, ۱۴۰۱

    نیلپر واقعا خوبه… ولی بقیشون فکر میکنن سر گردنس