سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قلعه گنج کرمان + ویدیو

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قلعه گنج کرمان + ویدیو

از یک طلافروشی در قلعه گنج کرمان در عرض ۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه سرقت شد. روز گذشته، ویدیوهایی وایرال شد که سرقت از طلافروشی در شهر قلعه گنج از توابع کرمان منتشر شد که وقوع سرقت در روز پنج شنبه ۱۹ خرداد حوالی ساعت ۶:۱۰ دقیقه عصر را نشان می داد.

طبق آنچه در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، سارقان مسلح لباس هایی به تن داشتند که بیشتر شبیه لباس نظامی است. آنها صورت های خود را هم پوشانده اند.

تصاویر دوربین های مداربسته مدت سرقت را ۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه نشان می دهد؛ یک سرقت ضربتی که بخش اعظمی از سرمایه طلافروش را بر باد فنا داد!

به گفته شاهدهای عینی، وقتی سارقان به این طلافروشی با اسلحه حمله کردند، ۴ کارمند طلافروشی و ۵ مشتری در مغازه حضور داشتند. البته، بر خلاف آنچه در فیلم های سینمایی می بینیم اسلحه نمایشی نبوده و سارقان تیراندازی کرده اند. هر چند در ویدیو لحظه تیراندازی ثبت نشده است اما در جریان این تیراندازی یک نفر زخمی شده که البته حالش خوب است. خوشبختانه این سرقت به طور کل تلفات یا مجروح در نتیجه تیراندازی نداشته است.

گویا یکی از سارقان با قنداق اسلحه به یکی از مشتریان داخل مغازه ضربه زد که وی آسیب جزیی دید و تیراندازی آنان نیز به کسی اصابت نکرده است.

در روز گذشته، ۲۰ خردادماه، امام جمعه قلعه گنج کرمان هم به این سرقت اشاره کرد و از نیروهای انتظامی خواست که سارقان را دستگیر کنند. ناگفته نماند که شهرستان قلعه‌گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نیروی انتظامی استان کرمان تایید کرد که طلافروشی متعلق به رییس اتاق اصناف شهرستان قلعه گنج بوده است.

سارقان مسلح بعد از سرقت با یک دستگاه خودروی پژو از صحنه جرم متواری شدند و مقادیر زیادی طلا و جواهرات را به سرقت بردند.

در حال حاضر، نیروهای پلیس پیگیر موضوع بوده و در تلاش برای شناسایی و بازداشت سارقان هستند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

سرقت بزرگ هالیوودی از صندوق های امانات بانک ملی تهران

دستگیری دختر ۱۳ ساله معتادی که سرکرده یک باند سرقت در مشهد است!

سرقت ۳۰۰ هزار دلاری از صحنه فیلمبرداری سریال مشهوری که درباره سارقی حرفه ای است!

ادعای یک زن: «موجودات فضایی مرا ربوده و سه تخمک را از رحمم به سرقت بردند»

بدون نظر

ورود