روایت زندگی شارون استون : از دو ازدواج نافرجام تا دو نامزدی ناموفق و ۹ سقط جنین

روایت زندگی شارون استون : از دو ازدواج نافرجام تا دو نامزدی ناموفق و ۹ سقط جنین

شارون استون، بازیگر ۶۴ ساله فیلم Basic Instinct ، در طول دوران زندگی اش بر دو طلاق، دو نامزدی ناموفق و ۹ سقط جنین غلبه کرده و اکنون مادر سه پسر خوانده است.

شارون استون در کتاب خاطرات جدید خود به نام The Beauty of Living Twice شرح می دهد که چگونه او در طول سال ها نه بار سقط جنین داشته است. او با صراحت در مورد «ضایعه عمیقی» که در طول مبارزات باروری متحمل شد، گفت و اینکه چگونه تجربه دلشکستگی هایش به تصمیم او برای فرزندخواندگی کمک کرده است.

شارون استون پس از چندین رابطه ناموفق و نبرد طولانی مدت حضانت با همسر سابقش فیل برونشتاین، ستاره هالیوود، اکنون برای سه پسرخوانده خود، روآن، ۲۲ ساله، لرد، ۱۶ ساله و کوین، ۱۵ ساله، یک مادر مجرد شده است.

سفر به سمت مادری برای ستاره فیلم Total Recall که اخیراً فاش کرد در سن ۱۸ سالگی مخفیانه سقط جنین داشته است، یک ماجراجویی پیچیده بوده است.

استون پس از آن متوجه شد که در طول ازدواجش با برونشتاین به دلیل یک بیماری خودایمنی و اندومتریوز برای باردار شدن دچار مشکل می شود.

سپس این زوج اولین فرزندش، روآن، را به فرزندی پذیرفتند، البته قبل از اینکه طلاقشان در سال ۲۰۰۴ منجر به درگیری ۱۳ ساله برای حضانت شود.

در آن زمان، استون خانواده خود را بیشتر گسترش داد و دو پسر دیگر به نام‌های لِرد و کوین را به فرزندی پذیرفت.

شارون استون و سقط جنین مخفیانه در نوجوانی قبل از شهرت

ستاره گلوریا در دوران جوانی خود فاش کرده بود که توسط پدر مرحومش مورد آزار و اذیت وحشتناکی قرار گرفته و آن زمان او را بخشیده است.

استون که در مک‌دونالدز به عنوان پیشخدمت کار می‌کرد، پس از باردار شدن از «اولین دوست پسر جدی‌اش» سقط جنین کرد. دوست پسرش او را به اوهایو فرستاد زیرا به دلیل داشتن سن پایین، برای او در ایالت پنسیلوانیا سقط جنین انجام نمی دادند.

استون پس از عمل سقط، روزها در اتاقش ماند و خونریزی کرد زیرا بیش از حد می‌ترسید که به کسی بگوید. وقتی بالاخره از اتاق بیرون می آمد، قبل از اینکه مستقیماً به مدرسه برود، ملحفه ها و لباس های خون آلود خود را می سوزاند.

ازدواج ها و روابط عاشقانه ناموفق شارون استون

استون طی سال‌ها پس از چندین ازدواج‌ و نامزدی‌ ناموفق در طول زندگی حرفه‌ای خود، تیتر اخبار بسیاری شده است.

شارون استون و مایکل گرینبرگ

او در سال ۱۹۸۴، با مایکل گرینبرگ تهیه کننده تلویزیونی در مجموعه فیلم The Vegas Strip War آشنا شد. این زوج در نهایت در سال ۱۹۸۷ از هم جدا شدند و طلاق آنها در سال ۱۹۹۰ نهایی شد.

شارون استون و ویلیام مک دونالد

شارون پس از آن یک رابطه کوتاه با کمدین «گاری شاندلینگ» داشت. سپس، بعد از ملاقات در صحنه فیلم، اسلیور، در سال ۱۹۹۳، با تهیه‌کننده ویلیام مک‌دونالد رابطه برقرار کرد.

مک دونالد به ازدواج خود با نائومی باکا به خاطر استون پایان داد و این زوج در همان سال نامزد کردند. با این حال، آنها در سال ۱۹۹۴ از هم جدا شدند و استون مشهور حلقه نامزدی را از طریق پست FexEx پس داد.

شارون استون و باب واگنر

رابطه های عاشقانه زودگذر شارون

هنرپیشه Last Action Hero در سال ۱۹۹۴ دوباره عشق خود را پیدا کرد زیرا بار دیگر با همکار خود در صحنه فیلمبرداری وارد رابطه شد. پس از شروع یک رابطه عاشقانه با دستیار اول کارگردان باب واگنر، آنها در همان سال نامزد کردند.

در نهایت، هیچ چیز در مسیر درست پیش نرفت. استون با روزنامه نگار فیل برونشتاین که به عنوان سردبیر اجرایی The San Francisco Examiner و San Francisco Chronicle کار می کند، رابطه خود را ادامه داد.

این زوج در سال ۱۹۹۸ ازدواج کردند و دو سال بعد پسرشان، روان جوزف برونشتاین را به فرزندخواندگی پذیرفتند. با این حال، این رابطه با درخواست طلاق برونشتاین در سال ۲۰۰۳ تیره شد.

برونشتاین در سال ۲۰۰۸ با حکم قاضی مبنی بر اینکه کودک باید در سانفرانسیسکو بماند، سرپرستی اولیه روآن را به عهده گرفت.

رای دادگاه برای این بازیگر ویرانگر بود. استون از آن زمان تاکنون یک توافقنامه محرمانه در مورد نبرد حضانت امضا کرده است.

شارون استون و دوایت یواکام

ستاره فیلم کازینو همچنین با دوایت یواکام خواننده کانتری، بری جوزفسون مدیر فیلم، مارتین میکا مدل، دیوید دلویز بازیگر و آنجلو بوفا، غول املاک و مستغلات، در ارتباط بوده است.

در سال ۲۰۱۸، استون اظهار داشت که دیگر وارد رابطه نمی شود مگر اینکه یک “شریک واقعی” باشد.

شارون استون و مارتین میکا، مدل آرژانتینی

شارون استون و سقط جنین های پیاپی در دوران ازدواج

او پس از از دست دادن نوزاد ۵ ماه و نیم ماهه خود در دوران بارداری، “۳۶ ساعت زایمان” را به تنهایی پشت سر گذاشت.

شارون در طول ازدواج خود با فیل برونشتاین، چندین بار دچار سقط جنین شد که باعث شد این زوج به دنبال فرزندخواندگی باشند.

شارون استون و فیل برونشتاین

آنها در سال ۲۰۰۰، پسر خود، روآن، را به فرزندخواندگی پذیرفتند و پس از طلاق در سال ۲۰۰۴، درگیر یک نبرد طولانی برای حضانت فرزندشان شدند. در آن زمان، استون حضانت فرزندخوانده سه ساله خود را از دست داد.

پس از “بازی بسیار طولانی و بسیار دشوار شطرنج حضانت” که ۱۳ سال طول کشید – روآن ۲۲ ساله اکنون با مادرش زندگی می کند.

استون در سال ۲۰۰۵ دومین پسرش لرد وون ۱۶ ساله خود را به فرزندی پذیرفت و در سال ۲۰۰۶ سومین پسرش، کوین کلی استون، ۱۵ ساله را به خانواده اضافه کرد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

انتقاد شارون استون از اسطوره کردن مریل استریپ: بازیگرهای خوب دیگری هم داریم!

کارگردان «غریزه اصلی» ادعای شارون استون درباره سکانس جنجالی فیلمش را رد کرد

افشاگری شارون استون درباره اختلاف دستمزد باورنکردنی او و مایکل داگلاس در فیلم «غریزه اصلی»

زنان بالای ۵۰ سال هالیوود که هیچ جراحی زیبایی نکرده اند

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود