جنجال های اخیر شایان مصلح؛ از سفر خارجی لاکچری تا اظهارنظر حاشیه ساز در کلاب هاوس

جنجال های اخیر شایان مصلح؛ از سفر خارجی لاکچری تا اظهارنظر حاشیه ساز در کلاب هاوس

شایان مصلح بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که حالا در گل گهر سیرجان توپ می‌زند، چند روز پیش با انتشار عکس‌ هایش در خارج از کشور خبرساز شد و حالا با صحبت هایی که در کلاب هاوس انجام داده است.

یک هفته پیش، شایان مصلح چندین عکس از سفر تفریحی اش به کشور مالدیو در اینستاگرام منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و با واکنش های منفی بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی رو به رو شد که عمدتا دستمزد بالای بازیکنان فوتبال را متناسب با کیفیت وضعیت اقتصادی کشور ندانسته و یا از عدم همدردی سلبریتی ها با مردم در این شرایط بد اقتصادی شکایت داشته اند.

شایان مصلح و حواشی کوچک و بزرگ تنها در یک هفته

شایان مصلح و حواشی کوچک و بزرگ تنها در یک هفته

شایان مصلح و حواشی کوچک و بزرگ تنها در یک هفته

شایان مصلح عکس های تعطیلات لاکچری اش در خارج از کشور را با نقل قولی از امام صادق (ع) همراه کرده بود، که درون مایه اش این بود که اگر شکر نعمت هایت را به جا بیاوری، دچار عذاب الهی نمی‌شوی. موضوعی که خشم بیشتر مردم را برانگیخت. چرا که به اعتقاد بسیاری، او فخرفروشی اش را با رنگ و لعاب دین و مذهب انجام می‌دهد و این‌طور خود را توجیه می‌کند.

شایان مصلح و حواشی کوچک و بزرگ تنها در یک هفته

گفتگوی شایان مصلح در کلاب هاوس

تنها چند روز پس از حواشی انتشار عکس های تعطیلات لوکس این بازیکن در کشور مالدیو، نام این فوتبالیست پرحاشیه و نه چندان محبوب بار دیگر با حرف‌ هایی که در گروهی در کلاب هاوس زده باز هم بر سر زبان ها افتاد. شایان مصلح در این گفتگو گفت: «معتقد به حکومت اسلامی در زمان غیبت نیستم و به سکولاریسم اعتقاد دارم.»

پاسخ شایان مصلح به حواشی اخیر

این فوتبالیست روز گذشته در یک لایو اینستاگرامی سعی کرد درباره حواشی اخیر توضیح دهد. او اینطور گفت: «من اهل فخرفروشی نیستم. بچه شهرستانم و پدرم را در سه سالگی از دست دادم. مادرم زحمت های زیادی برایم کشیده و خودم هم خیلی تلاش کردم و زحماتم به نتیجه رسیده است.»

شایان مصلح و حواشی کوچک و بزرگ تنها در یک هفته

او ادامه داد: «در دنیایی که همه با شیعه مخالفت می‌کنند و او را بدبخت جلوه می‌دهند بچه شیعه باید موفق باشد، مال دنیا به دست بیاورد و عشق و حال دنیا را بکند و لذت ببرد و نشان بدهد که می‌توان معتقد بود و موفق.»

او در مورد صحبت هایش در کلاب هاوس گفت این صحبت‌ها مربوط به حدود یک سال و نیم پیش است، زمانی که در سپاهان بازی می‌کرد و افراد معلوم الحال آن را تقطیع کرده اند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • 7 تیر ۹, ۱۴۰۱

    این نشانه حسادت و عق افتادگی از افکار رو ب پیشرفت جهانی هستش ک چون ما زندگی لاکچری ای نداریم هیچکس حق نداره داشته باشه یا چون ما اقتصادمون خرابه و وضعیت معیشتی خوبی نداریم هیچکس حق نداره تفریح لاکچری کنه و عکس بگیره تمام این افکار پوسیده رو جمع کنید تمام این اعتراضات پوچ و جمع کنید و به جای این افراد سر دولت و حکومت خالی کنید ک این بلاهارو سر شما آورده

    • امیر تیر ۹, ۱۴۰۱

      حرفتون وقتی درسته که این بازیکنها پول سازی هم داشته باشن. توی کشورهای دیگه بازیکن بنا به درآمدی که برای باشگاه میسازه حقوق میگیرن، اما تو ایران فقط از بیت المال حقوق میگیرن بدون هیچ بازدهی برای باشگاه. البته عین همین تو جاهای دیگه هم هست. تقریبا هر جایی که بتونی نقبی به سیستم دولتی بزنی همین رو داره.

    • محمد تیر ۱۰, ۱۴۰۱

      چه دلیل داره زندگی لاکچری شو جلو دید فقرا بزاره؟
      چرا باید از همجنس بازی حمایت کنه؟