چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم

چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای داشتن شیک ترین استایل فقط خرید بوت چرم مردانه با بالاترین قیمت یا رفتن سراغ برندهایی مثل بوت نایک مردانه کافی نیست. بلکه باید بدانید چه چیزهایی را با یکدیگر ست کنید و بپوشید.

به عنوان مثال یک یقه اسکی ساده با شلوار و بوت مناسب می تواند شما را خوش تیپ تر از همیشه نشان دهد. در ادامه توضیح می دهیم که با انواع بوت و یقه اسکی چه لباس هایی را بپوشید تا نگاه ها را به سمت خود بچرخانید.

ست کردن بوت نایک مردانه با شلوار

خرید بوت نایک مردانه در ابتدا برای محافظت پاها از آب انجام می شد. اما بعدها طراحی این بوت تغییراتی کرد و پس از آن بود که وارد دنیای مد شد و به عنوان کفش زمستانی مورد استفاده قرار گرفت.

چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم

با گذشت زمان بوت نایک مردانه به دلیل طراحی های زیبایش مورد پسند واقع شد و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرد. طرح های این بوت به قدری زیبا بود و کیفیت تولید خوبی داشت که برای پیاده روی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

شاید برایتان پیش آمده باشد بخواهید در روزهای زمستان این بوت را بپوشید و ندانید کدام شلوار بیشتر مناسب آن است.

برای داشتن ظاهری جذاب بهتر است «بوت نایک مردانه» را با شلوارهای جین کلاسیک و رنگ آبی بپوشید. شلوارهای لگ، گشاد و راسته انتخاب خوبی نیستند. همچنین برای ست کردن بوت خود با شلوارتان باید مواردی را رعایت کنید. از جمله:

بلندی و قد شلوار

قد شلوار یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام پوشیدن بوت باید در نظر گرفت. شلوارتان نه باید آن قدر بلند باشد که روی کفش بیافتد و نه آن قدر کوتاه که جلوه زشتی داشته باشد. بلند بودن شلوار قدتان را کوتاه تر نشان می دهد.

تنگ یا گشاد بودن شلوار

موقع خرید شلوار به فرم بدن خود دقت کنید و ببینید آیا شلواری را که می خرید مناسب است یا خیر. به عنوان مثال اگر طراحی بوت شما ظریف است، توصیه می کنیم شلوارتان جذب باشد.

نحوه ست کردن بوت چرم

بوت برندهای مختلفی در بازار دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید تهیه کنید. البته بوت چرم مردانه همیشه پرچمدار عرصه مد و پوشاک زمستانی بوده است. جنس چرم به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد، مورد توجه افراد قرار می گیرد.

چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم

امروزه بوت های چرم برای داشتن استایلی منحصر بفرد به کار می روند. این بوت ها بین زنان و مردان بسیار محبوب هستند و کمتر کسی یافت می شود به بوت علاقه نداشته باشد. در ادامه ست کردن انواع بوت را توضیح دادیم.

ست کردن بوت های ساق بلند و شیپوری

بوت های شیپوری در ساق پا تنگ هستند و هر چه به طرف بالا می روند، گشادتر می شوند. آن ها برای خانم ها گزینه جذابی هستند و در مجالس نیز استفاده می شوند. بوت های  چرم و جیر را می توانید با دامن هایی که تا زیرزانو می آیند، بپوشید. به طوری که لبه بوت زیر لبه دامن برود و دیده نشود.

اما دامن کوتاه را با بوت های زیر زانو نپوشید، چون قدتان را کوتاه نشان می دهد. البته اگر دوست داشته باشید، می توانید جوراب شلواری مشکی را با چکمه و دامن به رنگ مشابه بپوشید. سعی کنید بلوزتان رنگی متفاوت داشته باشد.

ست کردن بوت و اکسسوری ها

برای داشتن ظاهری متفاوت سعی کنید رنگ یا جنس بوت با اکسسوری هایتان یکی باشد. برای مثال بوت چرم مردانه را با کمربندی از همین جنس استفاده کنید. اگر رنگشان نیز با هم متناسب باشد، بسیار جذاب تر است. برای مثال بوت و کمربند چرم قهوه ای تیره بسیار ظاهرتان را خوشتیپ تر خواهد کرد.

ست کردن جنس بوت و لباس

استایل لباس بهتر است با جنس بوت هماهنگ باشد. اگر بوت طرحداری دارید، شاید با هر لباسی جور نباشد. بنابراین سعی کنید جنس و طرح بوت را هماهنگ با لباستان انتخاب کنید. برای مثال بوت پلنگی با هر لباسی شکیل و زیبا نیست.

ست کردن بوت و جوراب شلواری

بوت را باید با جوراب شلواری ضخیم پوشید تا ظاهری کلاسیک به شما بدهد. حتی اگر هوا خیلی سرد نباشد پوشیدن جوراب شلواری استایلتان را جذاب تر می کند.

نحوه ست کردن بافت یقه اسکی

یکی از بهترین خرید ها در پاییز و زمستان خرید بافت یقه اسکی مردانه است. یقه اسکی ها به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارند، به سادگی با هر لباسی ست می شوند. با پوشیدن این لباس بدنتان را گرم نگه می دارید و همچنین استایلی شیک خواهید داشت.

یقه اسکی در ابتدا توجه ملوانان و دریانوردان را به خود جلب کرد. پس از آن مردم به آن علاقه مند شدند و دنیای مد به آن توجه کرد.

ست کردن یقه اسکی با لباس های دیگر

یقه اسکی با بیشتر لباس ها ست می شود و زیبایی و جلوه متفاوتی دارد. در ادامه نحوه ست کردن آن را با بعضی لباس ها یاد می گیرید:

ست کردن یقه اسکی با شلوار

یک روش ست کردن یقه اسکی پوشیدن آن با شلوار جین گشاد و کت پشمی است. از طرفی زمان زیادی لازم نیست صرف این استایل کنید تا ظاهر خوبی داشته باشید.

چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم

یقه اسکی های گشاد و مدرن را با شلوار چسبان بپوشید. به  این  ترتیب می توانید استایلی به روز داشته باشید.

یقه اسکی با کت چرم

یقه اسکی تک رنگ با کت چرمی و اسپرت بسیار جذاب خواهد بود. رنگ کت بهتر است خنثی باشد و یک جلیقه و شلوار جین را نیز با آن بپوشید. این تیپ غیررسمی است و می توانید از آن در فضاهای دوستانه و صمیمی استفاده کنید.

یقه اسکی با ژیله بافتنی

ژیله یکی از لباس های بسیار ترند سال است که می توانید آن را روی یقه اسکی بپوشید. با پوشیدن یک ژیله طرحدار روی یقه اسکی می توانید استایل خود را به پاییزی یا زمستانی تغییر دهید.

ست کردن یقه اسکی با دامن

هر دامنی را می توانید با یقه اسکی بپوشید. از دامن کوتاه گرفته تا بلند، همگی با یقه اسکی جذاب هستند. حتی می توانید از «بوت چرم مردانه» هم استفاده کنید. برای دامن کوتاه، بوت های بلند و برای دامن های بلند، نیم  بوت بپوشید که تا مچ پایتان را پوشش دهد.

چطور با یقه اسکی استایلی رسمی داشته باشیم؟

اگر دوست دارید در اداره و محل کار یقه اسکی بپوشید هیچ اشکالی ندارد. این لباس با کت و شلوار حالت رسمی و اداری دارد. پس خود را محدود نکنید و تیپی متفاوت داشته باشید.

نکاتی در مورد پوشیدن یقه اسکی

  • هرگز یقه اسکی را با روسری نپوشید.
  • لباس های یقه گرد و یقه هفت را روی یقه اسکی استفاده نکنید.
  • با یقه اسکی های چسبان شلوار تنگ نپوشید.

چه زیورآلاتی را با یقه اسکی استفاده کنید

استفاده از گردنبند با بافت یقه اسکی بسیار جذاب است. یک گردنبند بلند روی آن بیاندازید. برای گوشواره نیز می توانید از گوشواره های بزرگ حلقه ای استفاده کنید.

چه لباس هایی با یقه اسکی بیشتر هماهنگی دارند؟

همان طور که گفتیم یقه اسکی با بیشتر لباس ها ست می شود. می توانید بافت یقه اسکی را با کت اسپرت، جلیقه، سارافن، بارانی و انواع شلوارها بپوشید.

کسانی که به یقه اسکی حساسیت دارند چه کار کنند؟

اگر به پوشیدن یقه های پشمی بلند عادت ندارید و اذییتان می کنند، جنس های نازک و ظریف را انتخاب کنید. سعی کنید یقه بازتری داشته باشد تا اصطکاک کمتری با بدنتان ایجاد کند.

یکی از بهترین معیارها برای خرید بوت، توجه به سبک و استایل لباس پوشیدن و فرم بدن و هیکل خودتان است. حتما به موقعیتی که قرار است آن را بپوشید دقت داشته باشید. ببینید چه مدلی با سبک لباس پوشیدنتان بیشتر همخوانی دارد و سپس خرید کنید. به  این طریق می توانید بهترین مدل را بخرید و از استایلتان همچنان راضی باشید.

در مطلب بالا نحوه ست کردن بوت نایک مردانه و بافت یقه اسکی مردانه را توضیح دادیم تا استایل متفاوتی داشته باشید. این کفش و لباس ها می توانند تیپ زمستانه شما را بسیار زیباتر کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود