مجری ورزشی سرشناس صدا و سیما از ابتلای خود به سرطان خون خبر داد

مجری ورزشی سرشناس صدا و سیما از ابتلای خود به سرطان خون خبر داد

مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده ورزشی که بیشتر به خاطر مجری گری برنامه لیگ یک شناخته می شود در پستی اینستاگرامی فاش کرده است که از دو سال پیش به بیماری سرطان خون مبتلا بوده و این موضوع را تاکنون از همه، جز معدودی از نزدیکانش پنهان کرده است.

ابتلای مجتبی پوربخش به سرطان خون + بیوگرافی

پوربخش در این پست اینستاگرامی چنین نوشته است:

سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم میگذره… تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت. یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم بازگوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم. یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه وکلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم. بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمیتونی دلیل درستی برای خستگیهای غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از ادمهای عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی وخیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت میشد مخفی کردنش برام. امشب اما تصمیم گرفتم این اتفاق رو با شما در میان بزارم و اینم بگم که این بیماری بهم یاد داد تا وقتی که خدا بهت فرصت نفس کشیدن میده باید از هر روزش استفاده کرد. به دوستام محبت کنم. تو کارهام تلاش کنم. تا میتونم خاطرات خوب بسازم که یادگار بمونه و تا میتونم دل بدست بیارم. پشت مردمم باشم از هیچی جز خدا نترسم. توکلم بخداست و سعی میکنم از روزهایی که خدا بهم داده درست استفاده کنم الکی هم ادا در نمیارم که من به مبارزه با سرطان میرم و شکستش میدم اما به تقدیر الهی احترام میزارم هر چی خیره همون میشه. دمتون گرم

ابتلای مجتبی پوربخش به سرطان خون + بیوگرافی

بیوگرافی مجتبی پوربخش

مجتبی پوربخش در ۸ آبان ۱۳۶۱ در شهر رشت به دنیا آمده و مدرک دکترای مدیریت رسانه های ورزشی دارد. او همچنین در زمینه فوتبال نیز مدرک مربیگری c آسیا را اخذ کرده است. او همچنین در زمینه خوانندگی هم فعالیت دارد و مدتی نیز مدیر روابط عمومی هئیت فوتبال بوده و علاوه بر مجری گری، در زمینه تهیه کنندگی برنامه های ورزشی نیز لعالیت کرده است. پوربخش فعالیت خبرنگاری خود را با فعالیت در باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کرد و در سال ۸۳ در سن ۲۳ سالگی با اجرای برنامه گیلان ما به شهرت برسد. مجتبی پوربخش مدتی با روزنامه نسیم همکاری داشته و در ادامه یک برنامه تخصصی فوتبال در شبکه استانی گیلان به نام سکو راه اندازی کرد.

ابتلای مجتبی پوربخش به سرطان خون + بیوگرافی

ابتلای مجتبی پوربخش به سرطان خون + بیوگرافی

وی در سال ۱۳۹۱ بود که برای اولین بار با چهره های شاخص عرصه مجری گری ورزشی صدا و سیما یعنی پیمان یوسفی و مزدک میرزایی در برنامه لیگ یک آغاز کرد. او ازدواج کرده و یک پسر به نام کیان و دختری به نام کیاناز دارد. او همچنین در سال ۱۳۹۸ فیلم کوتاهی به نام «خداحافظ المپیک» با بازی رامین راستاد و طاهره عمو زاده ساخت در مورد دختر قایقرانی که برای رسیدن به المپیک تلاش کرده اما با مشکلاتی روبرو می شود. همچنین پوربخش در سال ۱۳۹۶ به عنوان بهترین تهیه کننده های برنامه های ورزشی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

شوخی زننده و رکیک مجری شبکه ورزش که باعث اخراج او شد + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود