عذرخواهی گرشا رضایی و واکنش ها به حواشی کنسرت زاهدان وی + ویدئو

عذرخواهی گرشا رضایی و واکنش ها به حواشی کنسرت زاهدان وی + ویدئو

حواشی کنسرت زاهدان گرشا رضایی، با واکنش تند دادستانی زاهدان رو به رو شده و این خواننده را به عذرخواهی واداشته است.

پس از انتشار ویدئویی از توهین گرشا رضایی، خواننده ی پاپ به یکی از تماشاچیان کنسرت اخیر خود در زاهدان که انتقادات زیادی را به دنبال داشت، ابوالفضل احمدزاده، سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار کرد: «متأسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.»

وی افزود: «نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.»

وی تأکید کرد: «پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.»

عبدالسلام بلوچ زاده، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد: «پاسخ طعنه‌آمیز گرشا رضایی به درخواست یکی از حاضران مبنی بر اینکه از پلی‌بک استفاده نکند، باعث بروز حاشیه‌هایی در مدت برگزاری کنسرت شد که به همین منظور موسسه کنسرت‌گذار برای ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفین فرا خوانده شده است.»

بلوچ زاده افزود: «مردم استان یقین بدانند درصورت ثابت شدن تخلف با هرگونه تخلفی توسط برگزار کننده و خواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.»

با بالا گرفتن انتقادات، گرشا رضایی دیروز با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش حواشی پیش آمده در کنسرت زاهدان خود را سوء تفاهم عنوان و در نهایت عذرخواهی کرد.

او در این ویدئو گفت: «مدتی است برخی اشخاص در فضای مجازی تهمت پلی بک بودن کنسرت ها را به خواننده ها می زنند که من می دانم تا حدود ۹۸ درصد این تهمت ها ناروا است. و به نظر من اگر نقدی قرار است صورت بگیرد باید در یک فضای کارشناسانه اتفاق بیافتد. مثلاً یک کارشناس موسیقی به سالن کنسرت بیاید و کنسرت را ببیند و بعد یک نقد درست بنویسد.»

او در ادامه درباره ی حواشی کنسرت زاهدان خود گفت: «آن روز یک دوستی در سالن از ابتدای برنامه شروع کرد به شیطنت کردن. من و نوازنده ها را دائم تحریک می کرد. داد می زد. نظم سالن را به هم ریخته بود که حتی حراست سالن هم می خواست ایشان را بیرون کند که روی صحنه بچه ها به من گفتند و من هم گفتم حالا خیلی مسأله ای نیست، ما وظیفه مان اینجا اجرای موسیقی است. کسانی که به کنسرت های من آمده باشند می دادند که من زیاد در کنسرت هایم شوخی می کنم. آن روز هم من با یک لحن توأم با شوخی و نسبتاً اعتراض، چون بالاخره داشتیم برنامه اجرا می کردیم و شاید آنجا فضای نقد نبود و می شد فضایی بهتری برای نقد درنظر گرفت، چند جمله ای صحبت کردم که عرض هم کردم بخشی از آن هم شوخی بود. اما گویا یک سری سوء تفاهم به وجود آمده که من می خواهم از همین تریبون بگویم که قویاً تکذیب می کنم و خاک پای همه ی مردم ایران و مردم ستم دیده ی سیستان و بلوچستان هستم. و به هیچ عنوان به خودم اجازه نمی دهم به مردمی که مرا به جایگاهی رساندند که صدا و موسیقی من شنیده شود، توهین کنم. اگر سوء تفاهمی در این زمینه پیش آمده خیلی معذرت می خواهم و باید بگویم که فقط یک سوء تفاهم بوده.»

در روزهای گذشته ویدئویی از کنسرت اخیر گرشا رضایی در زاهدان منتشر شد که نشان می داد یکی از تماشاچیان حاضر در سالن در میانه ی کنسرت فریادزنان از رضایی خواسته بود که پلی بک اجرا نکنند.

رضایی در پاسخ شروع به تحقیر این تماشاچی کرده بود. او پس از تمسخر تماشاچی معترض مدعی شده بود گروهش از بهترین موزیسین های ایران و دنیا در سبک پاپ هستند و گفته بود: «بعضی‌ ها می‌ خواهند بگویند ما هم بلدیم. همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سؤال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌ شود.»

پس از آن ویدئوی دیگری نیز از گرشا رضایی در کنسرتی دیگر منتشر شد که نشان می داد روی صحنه خطاب به منتقدان گفته بود: «حالا هی داستان خاله‌زنکی درست کنید؛ خاک تو سرتون! خیلی زشت است که به سرمایه‌های فرهنگی کشور حمله می کنید و می‌نویسید پلی‌بک خواندن خواننده فلان، خاک تو سرتون!»

 

بیشتر بخوانید:

توهین گرشا رضایی خواننده پاپ به تماشاچی کنسرتش + ویدئو

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود