بررسی مختصر و مفید مهم‌ترین لباس‌های زنانه

بررسی مختصر و مفید مهم‌ترین لباس‌های زنانه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب لباس مناسب برای همه اهمیت دارد؛ اما معمولا خانم‌ها در انتخاب لباسی که مناسب باشد و حس خوبی هم به آنها  دهد، اهمیت بیشتری قائل هستند. در ادامه ۳ پوشش زنانه پرکاربرد را بررسی و بهترین راه تهیه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پیراهن زنانه؛ یکی از مهم‌ترین اعضای کمد لباس خانم‌ها!

هر خانمی در کمد لباسی خودش به تعدادی پیراهن و لباس مجلسی زنانه نیاز دارد. بالاخره همه خانم‌ها در انواع مراسم رسمی و خودمانی، از عقد و عروسی گرفته تا یاد بود و تولد و… شرکت می‌‌کنند و به دنبال لباس‌‌هایی هستند که برای هر کدام از این مناسبت‌‌ها مناسب باشد.

در انتخاب پیراهن زنانه معمولا دست شما باز است. پیراهن‌های زنانه عموماً بیشترین کاربرد را در پوشش خانم‌ها دارند و از آن‌ها می‌توان در خانه، بیرون، محل کار یا هر جای دیگری استفاده کرد.

در انتخاب لباس مجلسی باید نوع مراسم و محل برگزاری آن را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، وقتی می‌خواهید در یک مراسم خودمانی شرکت کنید، می‌توانید لباس مجلسی شیک و کوتاه را انتخاب کنید. یا وقتی می‌خواهید به مراسم تولد یا جشن بروید، لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و عروسکی می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. ناحیه جغرافیایی و فرهنگ پوشش یک ناحیه هم تا حدودی تعیین کننده نوع لباس است. همچنین برای برخی از جشن‌ها تم خاصی انتخاب می‌شود که می‌تواند در انتخاب نوع و رنگ لباس موثر باشد.

برای شرکت در مراسم رسمی‌تری مانند خواستگاری هم بهتر است از لباس‌های رسمی‌تر استفاده کنید که پارچه‌های ساده‌ای دارند. جنس پیراهن‌های زنانه هم متنوع است و ممکن است برای دوخت آن‌ها از انواع پارچه‌های حریر، کرب، ساتن، لمه، شاین دار و… استفاده شود.

مسئله بسیار مهم دیگر در انتخاب پیراهن زنانه و لباس مجلسی، رنگ آن است. معمولا رنگ‌هایی مثل مشکی و سورمه‌ای برای دوخت لباس‌های شب پرطرفدار هستند و رنگ‌های زرشکی و سبز هم انتخاب‌های خوبی برای لباس مجلسی به حساب می‌آیند. همچنین رنگ‌های قرمز، صورتی و کرم هم جزو رنگ‌های پر طرفدار هستند.

در فروشگاه جافی شما می‌توانید بدون واسطه از برترین برندها و سایت‌های فروشگاهی ترکیه‌ای با تضمین اصالت کالا و در سریع‌ترین زمان ممکن، انواع پیراهن زنانه را تهیه کنید.

بررسی مختصر و مفید مهم‌ترین لباس‌های زنانه

پانچو و مانتو، پر کاربردترین لباس‌های زنانه

مانتو و پانچو هم جزء یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی هستند که استایل خانم‌ها را شکل می‌دهند. مانتو پوششی است که خانم‌ها اکثر مراحل زندگی از آن استفاده می کنند. از مدرسه که مانتو لباس فرم به حساب می‌آید، تا زمانی که فرد به محل کار می‌رود. از مانتوها حتی در مراسم هم به عنوان یک پوشش روی لباس اصلی استفاده می‌شود. بنابراین انتخاب یک مانتوی مناسب با این وسعتی که در سبد مصرف خانم ها دارد، بسیار مهم است.

مانتوها تنوع بالایی دارند. معمولاً برای استفاده روزمره از انواع مانتوهای اسپرت استفاده می‌شود. مانتوهایی که می‌توانید برای پیاده‌روی یا رفتن به سر کار از آن‌ها استفاده کنید و به صورت جلو باز و جلو بسته ارائه می‌شوند.

مانتوی اداری هم جزو مانتوهای پر استفاده است که معمولا به عنوان ست مانتو و شلوار و در رنگ‌های خنثی ارائه می شوند. طراحی این مانتوها معمولا برش‌های ساده‌ای دارد.

فصل، عامل مهمی در انتخاب نوع مانتو است. معمولا مانتوهای بهاری و تابستانی با پارچه‌های نخی دوخته می‌شوند تا خنک باشند. مانتوهای مجلسی هم معمولا جنسی از حریر، ریون و ژاکارد دارند. برای فصل‌های سرد سال هم می‌توانید از مانتوهای مخمل یا مانتو بافت استفاده کنید. رایج‌ترین رنگ مانتو، مشکی است. رنگ‌های طوسی، سرمه‌ای، آبی و کرم هم جزء پرطرفدارها هستند. رنگ‌های شادتری مثل نارنجی، زرد و خردلی هم انتخاب‌های جسورانه‌تری هستند. برخی از خانم‌ها هم به مانتو با پارچه‌های چهارخونه علاقمند هستند.

فروشگاه جافی با پاسخگویی ۲۴ ساعته و پشتیبانی از ۶ زبان فارسی، انگلیسی، روسی، ترکی، آلمانی و عربی، زیباترین و متنوع‌ترین انواع مانتو و پانچو را برای شما آماده کرده است و می‌توانید بدون واسطه و خیالی راحت لباس مورد نظرتان را سفارش دهید.

بررسی مختصر و مفید مهم‌ترین لباس‌های زنانه

تونیک؛ رمز و راز یک استایل شیک و جذاب

تونیک یکی از پوشش‌های پر استفاده خانم‌ها به خصوص در سنین جوانی است. مهم‌ترین تفاوت تونیک با انواع بلوز زنانه این است که معمولا قد تونیک‌ها بلندتر بوده و تا بالای زانو می‌رسد. از تونیک می‌توانید در موقعیت‌ها و مناسبت‌های متنوعی استفاده کنید. طراحان لباس معمولاً از خلاقیت و تنوع بالایی در طراحی لباس‌های تونیک استفاده می‌کنند، زیرا از این لباس می‌توان در خانه، مراسم و میهمانی‌ها استفاده کرد.

به صورت کلی، تونیک‌ها در انواع کوتاه، بلند، آستین حلقه‌ای، آستین کوتاه و آستین بلند در بازار عرضه می‌شوند. برخی از تونیک‌ها هم دارای انواع کمربندها و یقه‌ها هستند که زیبایی استایل شما را دو چندان می‌کند. همچنین جنس پارچه‌ها و برش‌های آن هم متنوع است و همین باعث شده بتوانید در انواع مراسم و موقعیت‌ها از تونیک استفاده کنید. برای دوخت تونیک از پارچه‌هایی مانند ویسکوز و ریون استفاده می‌شود. تونیک‌های راحت‌تر و مناسب فصل گرما هم معمولا نخی هستند. برای فصل سرما هم می‌توانید سراغ تونیک‌هایی از جنس پارچه‌های ضخیم مانند مخمل بروید. هرچند به صورت کلی، تونیک لباس چهارفصلی است.

تونیک یکی از لباس‌هایی است که هیچ نوع محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح پارچه آن وجود ندارد. البته رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید، کرم و طوسی که خیلی راحت با اکسسوری‌های مختلف و رنگ‌های دیگر ست می‌شوند، طرفداران بیشتری دارند. داشتن تونیک زنانه با رنگ‌های شاد و زیبایی مانند قرمز، سبز، آبی و هر رنگی که با پوست شما همخوانی خوبی داشته باشد هم می‌تواند یک استایل خاص به شما بدهد.

فروشگاه جافی بهترین جایی است که می توانید انواع تونیک ها را در آن پیدا کرده و مطابق با سلیقه خودتان سفارش دهید.

بررسی مختصر و مفید مهم‌ترین لباس‌های زنانه

یک پیشنهاد ویژه برای فروشندگان لباس!

در پایان، اگر فروشنده هستید و به دنبال یک سایت فروشگاهی معتبر در حوزه فروش انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه می‌گردید، وب‌سایت جافی را به آدرس jaficompany.com به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید در این وب‌سایت پرمخاطب، به عنوان همکار فروش درخواست همکاری داده و فروش بالایی را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر کافی است از سایت جافی بازدید نمایید و از مزایای ویژه فروش در جافی بهرمند گردید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود