طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی!

طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی و سئو سایت یکی از مسیرهایی است که معمولا برای شروع یک کسب و کار آنلاین و کسب درآمد از این طریق پیشنهاد می‌شود. اما از همین ابتدا باید بدانید که این مسیر نیاز به مداومت و تلاش زیادی دارد و برای پیروز شدن بر رقبا، باید استراتژی‌های جدیدی را در مسیر راه‌اندازی وب سایت و بهینه سازی آن اجرا کنید. یکی از جدیدترین رویکردهایی که در مسیر طراحی وب سایت و SEO کردن آن مطرح شده است، رویکرد لاک پشتی است. با ما همراه شوید تا چهارچوب‌ها و اصول این استراتژی را برای رسیدن به موفقیت و کسب درآمد بیشتر در تجارت آنلاین برای شما بیان کنیم.

اصل ۱: داشتن بیزنس پلن

اولین قدم برای رسیدن به موفقیت در مسیر طراحی و سئو سایت این است که یک برنامه مدون و دقیق داشته باشید. این برنامه می‌تواند به صورت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله نوشته شود. این شیوه برنامه‌ریزی را نوشتن بیزنس پلن می‌نامند که در آن لازم است شما اهداف کسب و کار خودتان را مشخص کنید.

به علاوه با تدوین چنین برنامه‌ای مخاطبان هدف خود را می‌شناسید و می‌دانید که باید برای چه کسانی تولید محتوا کنید. داشتن یک بیزنس پلن مشخص به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین شرکت را برای دریافت خدمات طراحی سایت اصفهان انتخاب کنید. زیرا همه چشم‌اندازها، نیازها و اهداف برای خودتان مشخص است و راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که رویکرد کدام گروه راحت‌تر می‌تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند.

اصل ۲: صرف زمان برای پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

اصل دوم در طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی این است که خوب بگردید و بهترین شرکت را برای دریافت این خدمات پیدا کنید. برای این کار نیاز به بررسی نمونه کارهای هر شرکت دارید. بهتر است برای این پروسه یک بازه زمانی تعیین کنید تا دچار وسواس نشوید و زمانتان را از دست ندهید.

پیشنهاد ما این است که عبارت طراحی سایت در اصفهان یا هر شهر دیگری را در گوگل جستجو کنید و وب سایت‌هایی را که در صفحه اول و دوم هستند، مورد بررسی قرار دهید. از این میان بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که خدمات طراحی سایت و SEO و بهینه سازی وبسایت را به طور هم‌زمان ارائه می‌دهد. به این ترتیب هزینه‌های شما تا حد زیادی کمتر خواهد شد. حالا لیست شما تنها دو یا سه گزینه دارد که می‌توانید یک جلسه حضوری با آن‌ها ترتیب دهید و در نهایت به یک جمع‌بندی برای همکاری برسید.

اصل ۳: نوشتن پروپوزال طراحی و سئو سایت

اصل سوم در واقع کاری است که باید توسط شرکت طراحی و SEO سایت انجام شود. به این ترتیب شما بیزنس پلن خود را در اختیار این گروه دیجیتال مارکتینگ قرار داده و آن‌ها بر اساس نیازها و اهداف شما و با بررسی رقبا یک پروپوزال می‌نویسند.

این پروپوزال شبیه به یک نقشه راه است که هزینه‌ها، زمان‌بندی، مراحل و نحوه اجرای پروژه راه‌اندازی وبسایت و بهینه سازی آن را برای شما مشخص می‌کند. به علاوه تعهدات شما و شرکت طراحی وبسایت هم در آن تعیین خواهد شد. در نتیجه از همان ابتدای مسیر یک برنامه‌ریزی مشخص خواهید داشت و می‌دانید که در طی پروژه، در چه مرحله‌ای هستید و چه انتظاراتی باید داشته باشید.

اصل ۴: داشتن صبر و حوصله

چهارمین و مهم‌ترین اصل در طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی این است که صبر و حوصله داشته باشید. باید بدانید که فرایند راه‌اندازی یک وبسایت حتی اگر با وردپرس و بدون کدنویسی باشد، حدود ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز دارد. از سمت دیگر فرایند سئو در اصفهان هم یک فرایند طولانی است که در بهترین حالت ۶ تا ۹ ماه تا رسیدن به نتیجه اولیه زمان نیاز دارد.

بنابراین داستان مسابقه خرگوش و لاک پشت را به خاطر بیاورید و برای رسیدن به هدف عجله نداشته باشید. آهسته و پیوسته پیش بروید و همه قدم‌هایتان را طبق برنامه بردارید. هیچ وبسایتی تا به حال یک شبه به رتبه یک گوگل نرسیده است؛ پس در صورتی می‌توانید در فرایند سئو سایت به موفقیت برسید که قدم‌های کوچک و مداوم را به سمت اهدافتان بردارید.

اصل ۵: فریب تبلیغات را نخورید

یکی از مفاهیمی که معمولا در مسیر راه‌اندازی وبسایت و بهینه سازی موتورهای جستجو با آن مواجه می‌شوید، سئو تضمینی است. چه در استراتژی لاک پشتی و چه در هر استراتژی دیگری، هیچ کس نمی‌تواند به شما تضمین دهد که در یک زمان مشخص رتبه یک گوگل را به دست می‌آورید. زیرا فرایند SEO سایت کاملا بستگی به آپدیت الگوریتم‌های گوگل، سختی کلمه کلیدی و فعالیت رقبای شما دارد. پس به جای اینکه به دنبال سئو تضمینی باشید و بخواهید برای این کار زمان مشخص تعیین کنید، به سراغ شرکتی بروید که بابت حسن انجام کار به شما تضمین می‌دهد.

اصل ۶: به دنبال آموزش باشید

یکی دیگر از اصول مهم در طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی این است که همواره دانش خودتان را در زمینه مدیریت وبسایت و اصول بهینه سازی آن به‌روز کنید. این موضوع باعث می‌شود که بتوانید همیشه در جریان کارهای سایتتان باقی بمانید و بدانید که شرکت طراحی وبسایت چه کارهایی برایتان انجام داده است.

از طرف دیگر یادگیری اصول سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می‌کند تا در درازمدت هزینه‌های خودتان را کاهش دهید و دیگر نیازی به دیگران برای انجام این کارها نداشته باشید. پس یک نفر را در شرکتتان برای شرکت در دوره آموزش سئو در اصفهان مامور کنید تا در مدت زمان ۶ تا ۹ ماهی که قرار است گروه دیجیتال مارکتینگ کارهای مربوط به بهینه سازی وبسایت را انجام دهد، اصول این کار را به طور کامل یاد بگیرد. بهتر است دوره‌ای را انتخاب کنید که پشتیبانی مادام العمر دارد تا هر زمان که به مشکل برخوردید، بتوانید ایرادهای سایتتان را با مشاوره استادتان برطرف کنید.

اصل ۷: حفظ ارتباط دائمی با گروه طراحی و سئو سایت

آخرین اصل از طراحی و سئو سایت با رویکرد لاک پشتی این است که دائما با این شرکت در ارتباط باشید و نیازها و خواسته هایتان را به آن‌ها بگویید. این موضوع باعث می‌شود که هیچ وقت کارهایتان ار زمان‌بندی عقب نیفتند و بتوانید همه چیز را بر اساس نیازهای مشتری‌هایتان و بازخوردی که از آن‌ها دریافت کرده‌اید، بهینه سازی کنید.

گروه لاک پشت؛ اولین مجری طرح لاک پشتی در ایران

آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت اولین جایی در ایران است که به اهمیت استراتژی لاک پشتی در طراحی و سئو سایت پی برده و چندین سال است که آن را برای مشتریان خود اجرا می‌کند. این مجموعه در حدود یک دهه است که انواع خدمات طراحی سایت و SEO، طراحی لوگو و تولید محتوا را به سرتاسر ایران ارائه می‌دهد.

اعتقاد گروه طراحی و سئو سایت لاک پشت این است که باید مصمم و پرقدرت در مسیر تجارت آنلاین قدم گذاشت تا بتوان تبدیل به یک برند شناخته‌شده در همه کشور و یا حتی جهان شد. به همین دلیل است که از همان ابتدا تلاش خود را برای استفاده از همه لحظه‌ها برای ارزش دادن به یک تجارت تا رسیدن به کمال صرف می‌کند و در این راه از هیچ پشتیبانی دریغ نخواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با رویکرد لاک پشتی در طراحی و سئو سایت می‌توانید به سایت lockposht.com مراجعه کنید.

یک نظر

ورود

  • زهرا داوری شهریور ۱۵, ۱۴۰۱

    مقاله جالبی بود و دید تازه ای به طراحی سایت و سئو داشت. این رویکرد لاک پشتی فکر کنم توی خیلی از جاهای زندگی میتونه برای ما کاربرد داشته باشه.