واکنش جدید الهام چرخنده به وایرال شدن حرکتش هنگام اجرای سرود سلام فرمانده + ویدیو

واکنش جدید الهام چرخنده به وایرال شدن حرکتش هنگام اجرای سرود سلام فرمانده + ویدیو

الهام چرخنده صحبت های جدیدی در مورد وایرال شدن واکنشش هنگام اجرای سرود سلام فرمانده در دزفول داشته است. در ویدیو جدیدی که از سخنرانی الهام چرخنده در یک گردهمایی منتشر شده، وی می گوید:

فرمانداری دزفول این فیلم را که دارای حرکات نمایشی بوده فیلمبرداری کرده است و از آنها خواسته‌ام آن را منتشر نکنند و نمیدانم چرا اینکار را کرده اند. من چشمانم اشکی بوده و برای بچه‌های ۴ ساله که در بالای جایگاه بودن آن حرکات را انجام دادم و فرمانداری فیلم گرفت و اینکه چرا فیلم را منتشر کرد به شما در ادامه دلیلش را میگویم.

امپراطوری رسانه در زمان صدر اسلام به گونه‌ای فعالیت میکرد که ابن ملجم که حافظ قرآن بود دست به قتل امیرالمونین زد و پس از شهادت ایشان این امپراطوری رسانه به گونه‌ای عمل کرد که باورشان نمیشد حضرت علی که داماد پیامبر و همسر حضرت زهرا بود ، نماز می خوانده است!

روایت الهام چرخنده از ماجرای حرکتش هنگام اجرای سرود سلام فرمانده

پیش تر و همزمان با همایش بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی، الهام چرخنده ویدیویی از خود منتشر کرده و در آن توضیح داده بود که از خبرنگاری که از مراسم شهر دزفول فیلمبرداری کرده بود خواسته بود تا فیلم را پخش نکند، اما این اتفاق افتاد. چرخنده گفته بود: «ما با افتخار به فرمانده جهانیان، مهدی موعود (عج)، سلام عرض می‌کنیم».

روایت الهام چرخنده از ماجرای حرکتش هنگام اجرای سرود سلام فرمانده

الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون بعد از جدایی از همسر اولش با یک روحانی ازدواج کرده و اکنون در کشور عراق زندگی می کند. وی در مورد ازدواج و زندگی جدیدش گفته است: «بنده به مدت سه سال است که همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم. اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که امام حسین (ع) پذیرای من در این شهر باشند».

بیشتر بخوانید:

توضیحات الهام چرخنده درباره حرکات عجیبش حین اجرای «سلام فرمانده» + ویدیو

الهام چرخنده خطاب به منتقدانش: الهی به دردم دچار شید! + ویدئو

الهام چرخنده: در کربلا زندگی می‌کنم و همسرم روحانی است

روایت ابوذر روحی از کودکی که هنگام خواندن «سلام فرمانده» امام زمان (ع) را دید + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود