روایت مریم امیرجلالی از سختی های زندگی در کانادا + ویدئو

روایت مریم امیرجلالی از سختی های زندگی در کانادا + ویدئو

مریم امیرجلالی ، بازیگر مشهور که این روزها در کانادا به سر می برد، در لایوی اینستاگرامی از سختی های زندگی در این کشور گفت.

مریم امیرجلالی در مصاحبه ای که سال گذشته پیش از سفر به کانادا داشت گفت تنها چند ماه به طور موقت پیش دخترش به کانادا می رود و قصد مهاجرت ندارد و حتماً به ایران بازخواهد گشت. او گفت اسمش در لاتاری کانادا درآمده و به همین دلیل فعلاً برای مدتی به آنجا می رود تا بتواند پاسپورت کانادا را دریافت کند.

مریم امیرجلالی طی ماه های گذشته در اینستاگرامش تصاویری از خود در تورنتوی کانادا منتشر کرده است. او چندی قبل در لایوی اینستاگرامی با خنده گفته بود: «برخلاف ایران که مردم حتی به آب خوردن همدیگر هم کار دارند، در کانادا هیچ کس کاری به کار دیگران ندارد و برای همین حوصله ی آدم اینجا سر می رود.» او همچنین دوباره تأکید کرده بود که عاشق وطن خود است و حتماً به ایران بازخواهد گشت.

امیرجلالی حالا در لایو مشترک جدیدش با یکی از ایرانیان ساکن کانادا، از سختی های زندگی در این کشور گفته است.

او در این لایو گفت که در کانادا همه سخت مشغول کارند و مجبورند هزینه ی زیادی برای مالیات و قسط بپردازند. او در ادامه گفت: «در این چهار پنج ماهی که در کانادا بوده ام دیده ام که دختر و دامادم از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر یکسره مشغول کارند. بعد از آن دیگر انرژی ای برای تفریح کردن ندارند. در ایران ولی همه چیز سر جایش است. ساعت کار تا ۲ نهایتاً ۴ بعدازظهر است و مردم فرصت تفریح هم دارند.»

او در ادامه از تجربه ی توفان اخیر در کانادا و مشکلات پس از آن گفت: «چند روز قبل اینجا توفان شدیدی شد و برق ها رفت. تا ساعت ها برق نداشتیم و مجبور شدیم بعضی غذاهای داخل یخچال را دور بریزیم. هر قدر هم که برای وصل شدن برق تماس می گرفتیم هیچکس جوابگو نبود. هنوز بعد از چند روز برق خیلی از مناطق وصل نشده.»

امیرجلالی همچنین در بخش دیگری از لایو خود به شایعه ی مهاجرتش به کانادا واکنش نشان داد.

او دراینباره گفت: «شاید یک ماه و نیم پیش باید به ایران برمی گشتم ولی به خاطر حال بدم مجبور به لغو بلیتم شدم تا حالم کمی بهتر شود و بعد از آن به ایران برگردم. بی صبرانه منتظر برگشت به ایران هستم. من برای مهاجرت به کانادا نیامده ام. تمام شایعاتی که درباره ام گفته شده که مهاجرت کرده ام و بعضی ها هم گفتند بیت المال را خورده و برده ام، دروغ است. من اهل خوردن بیت المال نیستم. ۳۰ سال کارمند بوده ام و حالا بازنشسته هستم. همیشه با مبلغی ناچیز زندگی کرده ام و به آن قانع بوده ام. پول کسی را نخورده ام. از دیوار کسی بالا نرفته ام. در حق کسی اجحاف نکرده ام. اگر در خانواده ام انسانیت را به من یاد دادند، آن را به تمام معنا معنی کرده ام. حالا هم روزشماری می کنم که به وطنم برگردم. بارها گفته ام اینجا قشنگ است اما خانه ی من نیست. من صرفاً برای دیدن دختر و داماد و نوه هایم و دوستانم به اینجا می آیم.»

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • ساکن کانادا شهر همیلتون تیر ۲۶, ۱۴۰۱

    خودم ساکن کانادام.
    ۱. کانادا اصلا لاتاری نداره
    ۲. کانادا اینقدرام بد نیست. فقط خرید مسکن اره خیلی گرونه نسبت به تمام کشورای دنیا.یه جورایی اینجا مثل تهران شده اما بازم خیلی بهتره. تو همیلتون که خودمون هستیم یه اپارتمان ۳ خوابه تو محله ی خوب قیمتش حدودا ۱۲ میلیارد تومنه. با ۱۲ میلیارد تومن مثلا تو کشورای اروپایی میشه یه ویلای قشنگ و خوشگل خرید تو یه محله ی هم سطح.
    ولی ایشون هم دست پیشو گرفته هم دست پس رو.
    چون با اسپانسری خانواده اومده و الانم برنگشته برا اینه که داره برا pr یا اقامت دائم اقدام میکنه.

  • ساکن اهواز تیر ۲۶, ۱۴۰۱

    میگم حالا که اینقدر شرایط اونجا بده و نمیشه تفریح کرد، پیشنهاد میکنم به همراه داماد و دختر خانومشون
    از راه زمینی و کوهستانی ودر قسمتهای دریایی با قایق بادی به ایران پناهنده بشن واز مواهب وتفریحات ودرآمدهای بالا وکم زحمت بهره مند بشن.

  • مینو تیر ۲۷, ۱۴۰۱

    من ساکن کانادا هستم کانادا لاتاری نداره.حداقل میخوای دروغ بگی تحقیق کن که مچت باز نشه

  • صاذق تیر ۲۷, ۱۴۰۱

    والا این خانم از زندگی کردن چیزی نمیدونه آرامش و راحتی کانادا با جنگ اعصاب زندگی در ایران قابل مقایسه نیست