توضیحات جدید شهره لرستانی درباره علت ازدواج نکردن و شایعه مهاجرتش

توضیحات جدید شهره لرستانی درباره علت ازدواج نکردن و شایعه مهاجرتش

شهره لرستانی به شایعات مطرح شده درباره ی ازدواج و مهاجرتش واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص روند تغییر جنسیتش ارائه کرد.

شهره لرستانی، هفته ی گذشته در پستی اینستاگرامی از تغییر جنسیت خود خبر داد و اعلام کرد نام خود را به مازیار تغییر داده است. پس از آن، با انتشار فایلی صوتی ضمن تأیید خبر تغییر جنسیت خود، مدعی شد که بر اساس قوانین و شرع اسلام دیگر زن نیست. او همچنین گفت که به زودی اقدامات دیگر مربوط به تغییر جنسیت خود را انجام خواهد داد و قصد دارد به عنوان یک مرد به حضور در سینما و تلویزیون ادامه دهد.

او دیروز همزمان با عید غدیر در پست اینستاگرامی جدیدی ضمن انتشار تصویری از حضرت علی (ع)، به ارائه ی توضیحاتی درباره ی برخی شایعات مطرح شده درباره ی خودش پرداخته است.

شهره لرستانی در این پست نوشت:

چند توضیح ضروری (برای دفع شایعات):

اول اینکه: من هرگز جلای وطن نکردم و ایران سرزمین پدری و مادری من است تا ابد الاباد …..

دوم: تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است

سوم: من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام ..چون اساسا شرایطش رو نداشتم

چهارم؛ شروع این تغییرات به سالها پیش برمی گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند

پنجم: من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم

و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم

ششم: لطفا به شایعات و پیج های فیک توجه نکنید

هفتم: عید بزرگ مردی و جوانمردی و آقایی و لوطی گری و مرام و معرفت به همه مبارک..امیر المومنین یارتون..این تصویر از کودکی در اتاق من بوده است

خواهر شهره لرستانی، شراره صالحی لرستانی نیز در یک استوری اینستاگرامی به خبر تغییر جنسیت او واکنش نشان داده است.

او در این استوری اینستاگرامی نوشت:

برادر گلم، با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود. اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس‌ وار مازیاریه که متولد شد. تولدت مبارک.

شهره بودی از شرر آکنده ای

همچو ققنوسی ز تن بالنده ای

مازیاری از پرت آمد پدید

چون ودودی هم چنان آن بنده ای

پس از انتشار خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی، بسیاری از بازیگران با انتشار پیام هایی در فضای مجازی به او تبریک گفتند و حمایت خود را از وی ابراز کردند.

این خبر واکنش های زیادی را هم در میان کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است. بسیاری از کاربران شجاعت شهره لرستانی را ستوده و این اقدام او را کمک بزرگی به تغییر دیدگاه جامعه نسبت به این پدیده دانسته اند.

از سویی دیگر روزنامه فرهیختگان در یادداشتی با توجه به مسأله ی تغییر جنسیت شهره لرستانی و تغییر نام وی به مازیار لرستانی، احتمال آرشیو فیلم‌ ها و سریال های وی را مطرح کرده است.

در بخشی از این یادداشت آمده است:

اخیرا موردی اتفاق افتاده که مقداری جامعه را دچار شک کرده، یکی از هنرپیشه‌های زن سینمای ایران تغییر جنسیت یا به تعبیر دقیق‌تر تطبیق جنسیت داده و نامش از شهره به مازیار عوض شده است.

اما چرا تا مخاطب ایرانی می‌شنود که چنین اتفاقی رخ داده، بلافاصله ممکن است بپرسد تکلیف فیلم‌ها و سریال‌هایی که او با نام شهره بازی کرده بود، چه می‌شود؟ مردم گذشته از قضاوت‌های عمومی راجع‌به اینکه چنین کاری درست است یا غلط، شرعی است یا نیست و امثال این مسائل، ممکن است بپرسند آیا دیگر تلویزیون آثار قبلی این هنرپیشه را پخش خواهد کرد یا نه؟

او خودش وقتی این خبر را رسمی اعلام می‌کرد، حرف‌هایی زد که مشخص بود بیشتر از هر چیز دغدغه آینده کاری‌اش را دارد؛ این‌که بتواند با هویت مازیار همچنان در سینمای ایران فعالیت کند؛ اما مردم نگرانی دیگری هم داشتند. خاطراتی هستند که روزی مشروع بوده و حالا ممکن است نامشروع قلمداد شوند؛ حتی با اینکه کار آن هنرپیشه قانونی و مشروع بوده!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود