ماجرای دختر گریان کنسرت رضا صادقی چه بود؟ + ویدئو

ماجرای دختر گریان کنسرت رضا صادقی چه بود؟ + ویدئو

رضا صادقی، خواننده ی مشهور در روزهای گذشته ویدئویی از اشک های یک دختر جوان در یکی از کنسرت های اخیر خود منتشر کرد که واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.

صادقی که این روزها دور جدیدی از کنسرت های خود را آغاز کرده، چند روز قبل ویدئویی در اینستاگرامش از یکی از هواداران خود در یکی از همین اجراها منتشر کرد که در حالی که اشک می ریخت، با احساس زیادی با او همخوانی می کرد.

صادقی برای این ویدئو نوشت:

عموما و اصولا ادم حسودى نبودم و نیستم .

ولى به حال خوب و بغض عاشق این ادم حسودى کردم و بارها و بارها دیدم و غبطه خوردم که چرا خیلى وقته دچار این رهایى احساس نیستم ..

درست ، با دقت و چندبار و نهایت رهـایى و عاشقانگى رو توى حرکاتش ببینید . درود به قلبت دختر خوب که اینقدر بى پرواست و خوشبحال دلت که اینقدر عاشق و درسته .

دیدن این لحظه ها ، من و بابت تک تک ریش سفیدم ، مفتخرم میکنه ممنونم که نزدیک به ٣٠ سال یعنی سه دهـه ، اینقدر شریف و عاشق همراهم بودین و هستین

این ویدئو در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت و واکنش ها به آن در ابتدا عموماً مثبت بود. اما طولی نکشید که معلوم شد دختر حاضر در ویدئو در واقع یکی از بیوتی بلاگرهای اینستاگرام به نام آیدا فلاح است که پس از فراگیر شدن ویدئویش بیش از پیش شناخته شده و تعداد دنبال کنندگانش در عرض همین چند روز از ۳۶ هزار نفر به ۷۴ هزار نفر افزایش یافته است. فلاح نیز تصاویری از خود در کنسرت رضا صادقی و در کنار او منتشر کرده است.

پس از این اتفاق، نظرات برخی کاربران نسبت به او برگشت چرا که حالا احساس می کردند تمامی این اتفاقات صرفاً یک بازی رسانه‌ ای برای جذب فالوئر بوده و دچار فریب‌ خوردگی شده اند.

رضا صائمی، روزنامه‌ نگار حوزه فرهنگ و هنر در واکنش به این ویدئو نوشت:

رضا صادقی ویدیویی از واکنش احساسی یکی از طرفدارانش در کنسرت اخیرش منتشر کرده و از حسرتش نسبت به حال او نوشته….حسرت یک حال خراب که وضعیتی تراژیک را به نمایش می گذارد…عجیب است اما بیراه هم نمی گوید….فارغ از صدق یا صوری بودن واکنش این دختر، از خود می پرسم چرا این موقعیت تلخ، حسرت برانگیز است؟….در شرایط طبیعی تماشای حال بد دیگری نباید حسرت برانگیز باشد و حتی می تواند نشانی از مازوخیسسم باشد!….همچنان که دل غمخوار دال بر خودآزاری!….مسئله اما این است در جامعه ای که دستور زبان عشق، ناتوان از روایت قصه های عاشقانه شده، غصه های عاشقانه تماشایی می شود!….

در جامعه ای که گفتمان عشق شکست خورده، شکست عاشقانه با شکوه می شود!….حال و قال این دختر و متن ترانه ای که همخوانی می کند از جور و جفا و بی وفایی یار می گوید و وفاداری معشوقی که در حسرت وصال او اشک می ریزد!….آنقدر باور به عشق و باروری آن در جامعه پر از خشم و نفرت ما بی اعتبار شده که اشک حسرت یک عاشق، رشک برانگیز می شود…..مردمی که دیگر عاشق نمی شوند یا به سختی عاشق می شوند، از تماشای شکستن عاشقانه هم به شوق می آیند…این البته مدح شبیه به ذم است!….آنقدر بازار عشق کساد شده که حال خراب عاشقانه هم خریدار دارد!….ما سوگواران عشقیم.

نظرات کاربران هم در اینباره مختلف است. در ادامه نظرات برخی از آن ها را می خوانید:

– این خانم رنج دیده و درد کشیده در کنسرت رضا صادقی اسمش در اینستاگرام آیدا بیوتی هست و ۳۶k فالور داره. جالب شد نه؟

– من همه ترسم اینه فیلم این دختر خانوم تو کنسرت رضا صادقی رو همون آقای معشوق ببینه و از اول تا اخر، نیشخند بزنه و یا اسم دختره رو یادش نیاد……..

– خیلی از ماها همون حال و روحیه یِ اون دختر رو توی کنسرت رضا صادقی رو داشتیم و اون روزا ک لحظات رو گذروندیم و واسه ی همینه که اینقدر تحت تاثیر قرار گرفتیم…

– یعنی واقعا فکر میکنین اتفاقی از دختره تو کنسرت رضا صادقی فیلم گرفتن!؟بین هزار نفر جمعیت دوربین دو دقیقه زوم کرده روش!بعدم دختره پست گذاشته بعد کنسرت نشسته پیش رضا صادقی،کپشنم زده عمو به من گفت چرا انقد گریه میکردی!وسط هزار نفر جمعیت موقع اجرا،اون اصن چجوری باید بفهمه اینو!؟

– وقتی میگم شکست یه رابطه تبعات داره منظورم یه همچین چیزیه مراقب باشید به خاطر تنهایی اجازه ندین هر کسی وارد زندگیتون بشه

– من میخوام با مخاطبِ اون دختری که تو کلیپِ رضاصادقی بود چند کلامی حرف بزنم.

– خیلی عذر می‌خوام ولی من هربار فیلم این دختره توی کنسرت رضا صادقی رو می‌بینم پاره میشم از خنده=))))))))))))))

– درسته اون دختره خیلی خوب دم گرفته بود با آهنگ رضا صادقی،اما ازاین نکته ای که نباید نادیده گرفت این هست که آهنگهای رضا صادقی توی بیست سال گذشته هر نوع شکست عشقی رو پوشش داده:)یعنی شما شکست عشقی بخوری یکی از آهنگهاش‌جوابه:)

– خانمه بود توی کنسرت رضا صادقی نعره می زد و شکلک در می‌آورد، خیلی‌ تصادفی بیوتی بلاگر از آب در اومد، رسانه اینجوری شما رو راحت بازی میده

– این دختره که تو کنسرت رضا صادقی اونجوری گریه میکنه خیلی تو ذوق زنه اتفاقا، کجای ویدئو قشنگه که اینجوری اکلیلی شدن همه؟

– اون ویدئو که رضا صادقی گذاشته داره دست به دست میشه، خب؟ بگو خب. من ناراحت میشم از دیدنش حس میکنم یکی تو حال خودش داره گریه میکنه یکی دیگه بی اجازه فیلمش رو منتشر میکنه که بگه من اینجوری احساسیتون میکنم در صورتی که چیزی که من میبینیم اینه :ورود به حریم شخصی دیگری بی اجازه

۷ نظر

ورود

  • بازغی تیر ۲۹, ۱۴۰۱

    یعنی اون احمقهایی که توی شبکه های اجتماعی فیلم این دختره رو شیر کرده بودند و تحلیلهای مذخرفشون رو زیرش نوشته بودند اگر ذره ای عزت نفس داشته باشند باید کلا اکانتشون رو حذف کنند. ملت جوگیر مسخره ای داریم واقعا.

  • مهدی تیر ۲۹, ۱۴۰۱

    اگر مردم تو هیات مذهبی مثل این ودیو در کنسرت ، از ته قلب گریه می کردند و طلب بخشش از خدا میکردن .
    مشکل اینکه که مردم اینطور از ته قلب گریه نمیکنن و دعا نمیکنن و ظهوری آقا مهدی موعود (عج) را از خدا نمیخوان !!!!!!!!!!
    همین قدر ناشناسی مردم سبب این وضع شده !

    الان وضعیت اقتصادمون و حجاب این طور نبود .

  • ماهر تیر ۲۹, ۱۴۰۱

    روز اول وقتی این فیلم رو دیدم نوشتم الکیه، گفتم مشکلش یه جای دیگه س،حالا دیدین؟؟!!!!

  • رضا تیر ۳۰, ۱۴۰۱

    واقعا نفوذ موسیقی و چنین گریه هایی از یک دختر عمق فساد در موسیقی را نشان می دهد و دختری که اشک های خود را برای موسیقی هدر می دهد. تاسف ….

  • ندا تیر ۳۰, ۱۴۰۱

    چقدر ما دنبال دلیل پیداکردنیم!اگه کسی عاشق باشه و نرسیده باشه حال این دختر رو درک میکنه. البته که حرف رضا صادقی که نوشته بود غبطه میخورم رو من هم درک نکردم. ولی با تمام وجودم حس این دختر رو درک کردم.با تمام وجود اشک می‌ریخت و هیچ چیز این احساس تصنعی نبود. کاش یه نفر بهش میگفت عشق زیباست ولی فقط وهم و خیاله

  • کمالی مرداد ۴, ۱۴۰۱

    حال خوب ای دختر برای حضور در کنسرت رضا صادقی عزیز هست ن عشقی ن شکست عشقی منم در کنسرت رضا صادقی عزیزم باشم همین حال وو روز رو خواهم داشت جزوه علایق شخصیمون هستن و کاریش هم نمیشه کرد به این خانم تبریک میگم که واقعا خودشون بودن

  • کمالی مرداد ۴, ۱۴۰۱

    حال خوش این دختر رو بهش تبریک میگم ن عشقی و ن شکست عشقیه بخاطر حضور تو کنسرت رضا صادقی عزیزم من هست و منم اگه برم کنسرت همین حس و حال رو خواهم داشت چون علاقه مندآهنگ ها و صدای رضا صادقی عزیز هستم