مجازات ارسال فیلم برای مسیح علینژاد بین یک تا ۱۰ سال حبس خواهد بود

مجازات ارسال فیلم برای مسیح علینژاد بین یک تا ۱۰ سال حبس خواهد بود

این روزها بحث حجاب و گشت ارشاد داغ ترین بحث روز است و حتی بر تورم و گرانی بی سابقه نیز سایه افکنده است. هر روز خبرها و اظهارنظرهای جدیدی در این زمینه به گوش می رسد و ویدیو یا عکسی خبرساز در مورد گشت ارشاد یا برخورد با بدحجابان منتشر می شود. مسیح علینژاد نامی است که هرگاه سخن از کشف حجاب و گشت ارشاد به میان می آید نامش را می شنویم. او همواره تصاویر و ویدیوهایی که ظاهراً از ایران برایش ارسال می شود را به عنوان سند و مدرک برای راه اندازی کمپین ها و هشتگ های توییتری استفاده می کند و در سال های اخیر بسیار جنجال آفرین شده است. اکنون علی خان‌ محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفته است که مجازات کسانی که برای مسیح علینژاد فیلم بفرستند بین یک تا ده سال زندان خواهد بود. سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این باره گفته است:

هرگونه همکاری و همچنین فیلم‌گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم [مسیح علینژاد] ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

با توجه به اینکه معصومه علینژاد معروف به مسیح علینژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است و البته علینژاد در سال‌های قبل هم با سرویس اطلاعاتی انگلیس MI ۶ همکاری داشته، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.

 

مجازات ارسال فیلم برای مسیح علینژاد یک تا ده سال زندان

خان محمدی با بیان اینکه از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم در دام عناصر خود فروخته‌ای، چون مسیح علی‌نژاد نیفتند، گفت: این افراد دشمنان ملت هستند و برای مقابله همه جانبه با تمامیت ارضی کشور و ایجاد تفرقه و دوقطبی بین آحاد مردم هستند و دشمن قسم خورده ما هستند.

به نقل از خبرگزاری فارس، سخنگوی ستاد امبر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه این عناصر خبیث همانانی هستند که نامه نوشتند که تحریم‌ها تشدید شود و به کودکان سرطانی هم رحم نکردند و نمی‌کنند. این‌ها همان‌هایی هستند که نامه نوشتند که به ایران حمله نظامی شود. این‌ها از ایجاد اختلاف و دوقطبی دلار‌های زیادی دریافت می‌کنند.

ما خوب می‌دانیم بودجه‌های میلیون دلاری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب توسط چه مجموعه و کشور‌های تأمین می‌شود. آن‌ها همانی هستند که در جریان حوادث آبان‌ماه مردم را تشویق به اقدامات خرابکاری و ایجاد آشوب می‌کردند. پس ضروری است، مردم عزیزمان با هوشیاری بیش از بیش هجمه‌ها و اقدامات خصمانه و فضا سازی‌های جریان‌های معاند را خنثی کنند.

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود