بهاره رهنما فیلم زایمان خود را منتشر کرد + ویدئو

بهاره رهنما فیلم زایمان خود را منتشر کرد + ویدئو

بهاره رهنما به مناسب تولد دخترش پریا قاسمخانی ویدئویی از زایمان خود منتشر کرد.

رهنما دیروز با انتشار ویدئویی از زایمان خود در اینستاگرامش، تولد تنها فرزندش پریا قاسمخانی که حاصل ازدواج اول او با پیمان قاسمخانی، فیلمنامه نویس مشهور است را تبریک گفت. این ویدئو لحظاتی از ورود رهنما به اتاق زایمان و تولد دخترش را نشان می دهد و در بخش هایی از آن صدای پیمان قاسمخانی هم شنیده می شود. به گفته ی رهنما این ویدئو بخشی از مستندی به کارگردانی او و درباره ی مادران ایرانی است که به زودی به نمایش درخواهد آمد.

رهنما برای این ویدئو نوشته:

مهم‌ترین دستاورد همه عمرم همین بوده؛

مرداد ۱۳۷۷ مادر تو شدم

همین…

پی نوشت: این یک دقیقه بخشی از مستند من درباره مادران ایرانی است که بزودی اکران خواهد شد…

بهاره رهنما (متولد سال ۱۳۵۲) و پیمان قاسمخانی (متولد سال ۱۳۴۴) از زوج های مشهور سینما بودند و همکاری های سینمایی و تلویزیونی متعددی هم با یکدیگر داشتند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال ۹۴ سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی ای به دنبال داشت.

با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶ جنجال های تازه ای به پا شد. امیر خسرو عباسی متولد سال ۱۳۵۳، مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس را برعهده دارد. این ازدواج دوم امیر خسرو عباسی هم محسوب می شد و او از ازدواج قبلی خود یک دختر دارد. با این حال، فروردین ماه امسال پس از انتشار قسمتی از برنامه اینترنتی شباهنگی که بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی مهمان آن بودند، رهنما در اینستاگرام خود اعلام کرد این برنامه پیش از تغییرات اخیر زندگی او ضبط شده بود و تلویحاً از جدایی خود از امیرخسرو عباسی خبر داد.

پیمان قاسمخانی در سال ۹۹ با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

بیوگرافی پریا قاسمخانی

پریا قاسمخانی تنها فرزند زوج سابق ، بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی، متولد سال ۱۳۷۷ است.

برخلاف پدر و مادرش وارد عرصه ی سینما نشد و به دنبال علاقه ی خود یعنی موسیقی و آهنگسازی  فته است.

با این حال در کودکی تجربه های اندکی در زمینه ی بازیگری داشته، از جمله سریال «مرد هزارچهره» ساخته ی مهران مدیری (محصول سال ۸۷) که پیمان قاسمخانی سرپرست نویسندگان آن و بهاره رهنما از بازیگران آن بود.

پریا در فیلم سینمایی «دایره زنگی» به کارگردانی پریسا بخت آور (محصول سال ۸۶) هم حضور کوتاهی داشت.

او در حال حاضر در زمینه ی موسیقی و آهنگسازی فعالیت دارد و برای ادامه ی تحصیل در رشته ی موسیقی در بوداپست ِ مجارستان به سر می برد.

پریا تا به حال چند تک آهنگ هم با خوانندگی و آهنگسازی خودش منتشر کرده و مادرش بهاره رهنما چند سال قبل کلیپی از یکی از ساخته های او در اینستاگرام خود منتشر کرد که پریا را در حال آوازخوانی و نوازندگی نشان می داد.

پریا سابقه ی آهنگسازی حرفه ای برای تئاتر و فیلم را هم دارد.

در سال ۹۲ نمایشی با بازی مادرش بهاره رهنما و پژمان جمشیدی به نام «بادی که تو را برد مرا خشک کرد» به روی صحنه رفت که آهنگساز آن پریا قاسمخانی بود.

او آهنگسازی مستند همسر دوم پدرش، میترا ابراهیمی را هم برعهده داشت. ابراهیمی مستندی به نام «کامی» درباره ی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخته که تهیه کننده و سرمایه گزار آن پیمان قاسمخانی بود.

میترا ابراهیمی سال گذشته به مناسبت تولد پریا عکس صمیمانه ای از خود در کنار او در اینستاگرامش منتشر کرده بود که با دلنوشته ای برای فرزند همسرش، پیمان قاسمخانی همراه بود.

پریا قاسمخانی به گفته ی پدر و مادرش، علاقه ای به شهرت به ویژه از سمت پدر و مادرش ندارد. پیمان قاسمخانی یک بار در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: «چند سال پیش وقتی پریا اول راهنمایی بود، عکسش روی جلد مجله‌ای چاپ شد، مادرش به او گفت این را ببر مدرسه بچه‌ها ببینند اما پریا دوست نداشت کسی عکسش را ببیند. پریا چنین دختری است.»

دلنوشته ی اینستاگرامی میترا ابراهیمی برای پریا قاسمخانی

پریا قاسمخانی در کنار مادرش بهاره رهنما در سریال مرد هزار چهره

 

بیشتر بخوانید:

میترا ابراهیمی از نقشش در طلاق پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما گفت

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود