با بررسی مقداد آی تی می توانید به روزترین گوشی های هوشمند را خریداری کنید

با بررسی مقداد آی تی می توانید به روزترین گوشی های هوشمند را خریداری کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

می‌دانیم که همه ساله گوشی‌های هوشمند جدید بسیاری روانه بازار می‌شوند. این گوشی‌ها می‌توانند در دسته محصولات بالارده، میان رده یا پایین‌رده قرار بگیرند. رقابت بزرگ در بازار گوشی‌های هوشمند سبب شده است که تعداد این گوشی‌ها روز به روز بالاتر رفته و حتی بازه زمانی تغییر نسل هم کاهش پیدا کند. به‌طور مثال، سامسونگ و شیائومی سالیانه چند گوشی روانه بازار می‌کنند که گاهی اوقات آپدیتی برای گوشی‌های قبلی بوده و گاهی هم کاملا گوشی‌های جدیدی محسوب می‌شوند.

گوشی سامسونگ را می‌توانیم طلایه‌دار پلتفرم اندروید بدانیم. جایی که در صف اول رقابت با سری آیفون اپل قرار دارد و با طراحی و ارائه مشخصات فنی برتر، می‌تواند در بازار با گوشی‌های پرچم‌دار آیفون رقابت کند. مقداد آی تی به‌عنوان یک فروشگاه به‌روز و مدرن، تنوعی عالی از گوشی‌های جدید بازار را در کمترین زمان ممکن موجود کرده و با قیمتی مناسب آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید در پیکربندی‌های مختلف به سراغ خرید این گوشی‌ها رفته و اولین کسانی باشید که در کشور از این گوشی‌های برتر استفاده می‌کنند.

خرید گوشی برای هر قشری از کاربران تبدیل به یک نیاز اساسی شده است و به‌همین دلیل است که کمپانی‌ها نیز اهمیت زیادی به تامین این نیازها می‌دهند. یک کاربر فعال در کسب و کارهای مختلف، به گوشی هوشمندی نیاز دارد که باتری قدرتمندی داشته و امانات ساده‌ای در حد تماس و ارسال پیامک را در کنار امکان گشت و گذار فراهم کند. کاربران دانشگاهی را هم داریم که نیاز به گوشی هوشمندی جهت اجرای برنامه‌های مختلف دارند و باتری هم برای‌شان پر اهمیت است. در نهایت به کاربران گیمر می‌رسیم که نیاز به بهترین مشخصات فنی داشته و معمولا به سراغ گوشی‌های پرچم‌دار می‌روند. گوشی‌هایی هم وجود دارند که کاملا با کاربری گیمینگ روانه بازار می‌شوند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

گوشی هوشمند اس ۲۲ اولترا هم‌اکنون به‌عنوان بهترین گوشی اندرویدی بازار شناخته می‌شود که با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی روانه بازار شده و می‌تواند ررزولوشن معادل ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل را برای شما فراهم کند. این گوشی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌عنوان سنسور اصلی استفاده کرده و می‌تواند عکس‌برداری عالی در روز و شب را برای شما فراهم کند. حافظه رم دستگاه هم در دو پیکربندی ۸ و ۱۲ گیگابایتی ارائه شده است و می‌توانید از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ که با فناوری ۴ نانومتری تولید شده است هم استفاده کنید. این گوشی روی اندروید ۱۲ اجرا شده و رابط کاربری اختصاصی One UI 4.1 هم تامین کننده امکاناتی بیشتر برای شما است.

این گوشی از گواهی IP68 استفاده می‌کند که مقاومت کافی در برابر فرو رفتن در عمق ۱.۵ متری آب و ضربات و شوک را فراهم می‌کند. سنسور اصلی دوربین این گوشی دارای دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و در کنار آن هم یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی قرار دارد. دو دوربین دیگر هم ۱۲ مگاپیکسل و ۱۰ مگاپیکسل قدرت داشته و می‌توانند امکاناتی در راستای عکس برداری و فیلم‌برداری با کیفیت را برای شما داشته باشند. دوربین سلفی هم ۴۰ مگاپیکسلی بوده و امکان فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به واسطه آن خواهید داشت.

شیائومی ۱۲ پرو

با خرید گوشی شیائومی ۱۲ پرو می‌توانید به صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی دسترسی پیدا کنید که رزولوشن معادل ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را برای‌تان فراهم می‌کند. این گوشی هم روی اندروید ۱۲ اجرا شده و MIUI 13 تامین کننده امکانات مختلف برای آن است. تراشه این گوشی اسنپ دراگون ۸ نسل اول بوده و با فناوری ۴ نانومتری ساخته می‌شود. این گوشی از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در ماژول دوربین استفاده می‌کند که به‌ترتیب واید، تله فوتو و اولترا واید هستند و کیفیتی بی نظیر را برای علاقه‌مندان پلتفرم اندروید فراهم می‌کند. این سنسورها می‌توانند قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را هم فراهم کنند.

دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی بوده و می‌تواند از قابلیت پانوراما و HDR هم استفاده کند. این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت بوده و می‌توانید از سنسورهای معمول دیگر گوشی‌ها هم استفاده کنید. باتری آن ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و از جنس لیتیوم پلیمر تشکیل یافته است. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات استفاده می‌کنند که ۱۰۰ درصد شارژ را تنها در ۱۸ دقیقه فراهم می‌کند. شارژر سریع بی‌سیم ۵۰ واتی را هم داریم که شارژ سریع را در عرض ۴۲ دقیقه برای شما فراهم خواهد کرد. فناوری‌های شارژ برتر ارائه شده در این گوشی، تاکنون در هیچ کدام از گوشی‌های پرچم‌دار دیگر وجود ندارد.

آیفون ۱۳ پرو مکس

با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به برترین امکانات برند اپل در سال ۲۰۲۱ دسترسی داشته باشید. این گوشی تا زمان معرفی سری آیفون ۱۴، بهترین گوشی اپل است و می‌توانید به فناوری پروموشن صفحه نمایش که فراهم کننده نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است، دسترسی پیدا کنید. باتری این گوشی ۲.۵ ساعت عمر باتری بهتری نسبت به سال ۲۰۲۰ دارد و ابعاد دوربین‌ها هم بزرگ‌تر شده‌اند تا بتوانند نور بیشتری را وارد سنسور کنند.

با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به تراشه ۵ نانومتری A15 هم دسترسی پیدا کنید که قدرت و سرعت بیشتری نسبت به بهترین اسنپ دراگون گوشی‌های اندرویدی داشته و کمک می‌کند که مصرف انرژی کمتری هم برای صفحه نمایش و اجرای برنامه‌ها فراهم شود. این گوشی همچنان طراحی منحصربه‌فردی داشته و یک خرید ارزشمند در بازار تلقی می‌شود. علیرغم اینکه گفته می‌شود این گوشی ارتقای کمتری نسبت به آیفون ۱۲ تجربه می‌کند، اما با ریز شدن در تغییرات و آپدیت‌ها، کاملا به ارزش خرید آیفون ۱۳ پرو مکس در بازار پی خواهید برد.

خرید از مقداد آی تی

علاقه‌مندان به خرید به‌روزترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌توانند به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کرده و یک خرید ارزشمند را تجربه کنند. مناسب‌ترین قیمت‌ها در این سایت ارائه شده و تمام مدل‌های گوشی سامسونگ مانند سری A و سری S را می‌توانید پیدا کنید. برای خرید گوشی شیائومی با کمترین قیمت هم کافی است که مقایسه‌ای بین مدل‌های مختلف داشته و سپس برحسب نیاز و میزان بودجه خود، یک گزینه عالی را انتخاب کنید. با معرفی سری آیفون ۱۴ هم می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن این گوشی‌های جدید را با کمترین قیمت بازار در فروشگاه مقداد آی تی خریداری کنید.

بدون نظر

ورود