محمود احمدی نژاد در زنجان: «حضرت ابراهیم یک کُرد و حضرت زرتشت آذری بود» + ویدیو

محمود احمدی نژاد در زنجان: «حضرت ابراهیم یک کُرد و حضرت زرتشت آذری بود» + ویدیو

حدود ۹ سال از پایان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد می گذرد و او همچنان مانند دوران حضورش در پاستور اظهارنظرهای جنجالی و متفاوت دارد. در طول ۹ سال گذشته که احمدی نژاد تقریباً دیگر قدرتی در عرصه سیاسی و اجرایی نداشته است، همواره با اظهارنظرهای خاصش خبرساز شده و موارد چنین خبرسازی هایی فراوان است. او علیرغم اینکه جز عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ سمت رسمی دیگری ندارد، هر از چند گاهی به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و در این سفرها سخنرانی می کند. در تازه ترین مورد، محمود احمدی نژاد به استان زنجان رفته و در جریان یک سخنرانی در شهر سلطانیه صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

محمود احمدی نژاد می گوید که حضرت ابراهیم یک کُرد و زرتشت آذری بوده است

محمود احمدی نژاد می گوید که حضرت ابراهیم یک کُرد و زرتشت آذری بوده است

محمود احمدی نژاد می گوید که حضرت ابراهیم یک کُرد و زرتشت آذری بوده است

وی در سخنرانی خود در روز عید غدیر خم در شهر سلطانیه مدعی شده است که حضرت ابراهیم (ع) یک کُرد و حضرت زرتشت نیز یک آذری بوده است و این موضوع مایه افتخار ایرانی هاست. احمدی نژاد در استان زنجان گفته است: «تاریخ بخشی از هویت ماست. تجربیات گذشته چراغ راه آینده است. مگر بدون هویت می شود زندگی کرد؟ مگر می شود نسبت را با محیط برقرار کرد؟ ایرانی ها در طول هفت هزار سال زندگی شان در این خطه، هفت هزار سال زندگی افتخارآمیز، ایرانی ها همیشه متمدن بوده اند یعنی شهرنشین بودند. آثاری که از هفت هزار سال پیش کشف شده است، آثار شهرسازی و معماری است».

محمود احمدی نژاد می گوید که حضرت ابراهیم یک کُرد و زرتشت آذری بوده است

رییس جمهور سابق در ادامه می گوید: «یعنی اگر یک روستا هم بوده، حساب کتاب داشته است، خیابان کشی داشته، خانه ها حساب داشته، با محیط سازگار بوده. هفت هزار سال ایرانی ها زندگی جمعی داشته اند، صلح جو بوده اند. ایران همواره مهد تمدن و فرهنگ بوده است. سرزمین دانشمندان، هنرمندان، نخبگان، فناوران بوده است. سرزمین ادیبان و شاعران بوده است. باید افتخار کنیم که پیامبر بزرگ الهی، بت شکن، پدر توحید، ابراهیم خلیل، یک کُرد از اقوام اصیل ایرانی است و حضرت زرتشت، آن پیامبر بزرگ الهی، یک آذری از ایران بزرگ است». ویدیو کامل سخنرانی محمد احمدی نژاد در جمع مردم سلطانیه، زنجان را در این لینک مشاهده کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • حمیدرضا مرداد ۳, ۱۴۰۱

    چمیدونم، بعد از صحبت‌های تقطیع شده و جعلی که از رائفی‌پور و عباسی گذاشتید، کلا خبرهاتون قابل باور نیست دیگه…

    • م ر مرداد ۳, ۱۴۰۱

      رائفی پور و عباسی و…غیر از پول گرفتن برای سخنرانی در هر موضوعی چه کار مفیدی انجام می دهند؟!اینها را ممنوع السخترلنی کنند کف خیابان ول گردی هم نمی توانند بکنند تا این حد بی عرضه اند.هی حرف مفت در هر زمینه ای می زنن و بعد شما و امثال شما می یان ماله کشی‌.

    • م ر مرداد ۳, ۱۴۰۱

      فقط رائفی پور بیاد ثابت کنه عدد ۶۶۶ مال شیطان است.من هر جایی که مطالعه کردم نوشته بود تمام اعداد و تمام رنگها برای و متعلق به خداست و جهنم محل حکمرانی شیاطین نیست بلکه محل عذاب‌هاشان است.این عدد ۶ و ۶۶ و ۶۶۶ رو برای طنز و کمدی در جاهای مختلف دیدم استفاده کنن ولی این رائفی پور بی سواد داره خودکشی می کنه که بگه عدد شیطان است.و واژه های دوئل و درون و اویل و اهریمن و شیطان و ابلیس و…هم با هم تفاوت دارن ولی این مردک بی سواد چیزی نمی دونه.اصلا چرا ۴۴۴ عدد شیطان نباشد؟!یعنی شیطان یک روز صبح از خواب بلند شده گفته که خب ۶۶۶ روز از وقتی که رژیم گرفتم گذشته و باید پاسداشت کنم اون روز رو؟!و این روایت ۳۱۳ یار امام زمان هم با عقل جور درنمی اید چون طبق عقل امام باید قدرت داشته باشد تا بتواند خودش به هر تعدادی که یار خودش می خواهد انتخاب کند بگذریم که برخی ها ادعا دارند از طرف امام زمان حکم دارند و…که هیچ وقت ثابت نکرده اند البته.و بنا به مطالعات و بررسی های من،تک چشم وقتی فقط خودش باشد نماد چیز بدی است چون معتقدند در همه ی ادیان که حضرت ابراهیم زده است یک چشم ابلیس یعنی شیطان رانده شده دا کور کرده و تک چشم شده ولی هیچ جا چیزی نیامده که اگر یک چشم در یک مثلث باشد نماد چیست و رائفی پور همه ی اینها را از خودش درآورده.به خدا یهودی ها پی‌ پول درآوردن و عشق و حالند و یک تعدادی نخاله دارن مثل دانش از میان مسلمانان دلیل نمی شه که هر چیز بدی رو به اونها نسبت داد.فقط یک چیز از زرنگی شان کافی است که اینها به شدت غرور حاضر به پذیرش حضرت عیسی مسیح نشدند ولی می دانستند هرچه می گوید راست،است پس وقتی گفت پیامبری از مکه ظهور می کند آمدند زمین های آنجا را خریدند که پیامبر از خودشان باشد که وقتی نقشه شان با شکست مواجه شد سر ناسازگاری گذاشتند.ولی قرار نیست هر بدی در جهان رو به همه یهودی ها نسبت داد.این رائفی پور اگر یک روز به جهت مزخرفات زیادی از ایرانی فراری شود گزینه هایش بعد از امریکا و انگلیس و فرانسه و بلژیک و هلند و …و کانادا و استرالیا قطعا رژیم صهیونیستی است و اونجا هم می گه که در ایران داشته تقیه می کرده!هههههههه .کلا به کسی که درآمدش و شهرتش از راه سخنرانی است نباید اعتماد کرد چون سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.و سعدی علیه الرحمه می گت که به نزد بزرگی رفت و گفت که چیزی بگه تا حکایتی بنویسه و ان بزرگ گفت چنان باش که از تو حکایت بنویسند نه که حکایت دیگران بنویسی .رائفی پور و عباسی و…هیچی نیستن هیچی هم بهش برمی خوره تازه.

      • لات مرداد ۳, ۱۴۰۱

        از دشمن پول میگیرن. وگرنه کدوم کشوری میاد میگه واکسن نزنین؟ اینا پول میگیرن تا سخنرانی کنن برا مردمی که جمع کردن. تو کل کشور کافیه ۲۰۰ تا از طرفداراشون واکسن نزنن. کل کشور هرچقدر واکسن بزنه اون ویروس هنوز هست و جهش پیدا میکنه. الانم اکثر بستریها به خاطر همین واکسن نزده ها هست که ماشالله تعدادشون زیاده. حتی میگن ادما رو کنترل میکنن با واکسن.

        یا مسواک نزنین؟

    • خسته مرداد ۳, ۱۴۰۱

      افرادی که نام بردی ارزش اون کارا رو ندارن

  • م ر مرداد ۳, ۱۴۰۱

    این اطلاعاتی که این آقای احمدی نژاد می ده هیچ منبع رسمی نداره فقط در یک جایی امده که پدر ژنتیکی حضرت ابراهیم ایرانی بوده که اون رو هم نگفته از کدام قوم ایرانی و در مورد زرتشت هم منبع رسمی و معتبری چیزی نگفته.الان یک عده می یان به نقل از فلان و فلان که هیچ اعتباری ندارن یک سری چیزهای بیهوده می گن.دقیق بحث کنید.اساتید و پروفسوری دانشگاه‌های امریکا می گن این خلیج فارس است قطعا چون در نقشه های باستانی و چند هزار ساله خلیج فارس است و می گن در دهه های اخیر سعی شده واژه اش عوض شود توسط برخی افراد که البته برای کسانی که تخت جمشید رو خراب می کنن زیاد فارس بودن خلیج مهم نیست،طبیعتا و اونها با نسبت دادن پیامبران مختلف به جاهای مختلف سعی در راضی کردنشان هستند ولی خب از نظر آیین مهم نیست پیامبران هر کدام در کجای جهان امده اند و پیامبران برای همه انسانها هستند.ای کاش این اراجیف این مدلی از قبیل حرفهای رؤسای جمهور فعلی سابق و باقی مقامات ایران تمام شود‌.

  • م ر مرداد ۳, ۱۴۰۱

    اصلا مهم نیست از نظر آیینی که پیامبران کجا بوده اند و با عقل جور در نمی یاد که بک گله جا خاورمیانه تمام پیامبران اینجا آمده باشند و این نسبتهای عجیب و غریب پیامبران به نقاط مختلف ایران و نسبتهای عجیب مهد تمدن به نقاط مختلف ایران را تمام کنید.خصوصا مقامات رسمی فعلی و سابق و از حالا هر کس هر حرفی زد تمام اسنادش به صورت دائمی در سایت رسمی آن نهاد قرار گیرد تا کسی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و مذهبی و ورزشی و…حرف مفت نزند.همه جای دنیا به فرهنگ و تمدن واقعی و دانش امروز و رفاه اقتصادی شان افتخار می کنند اینجا کسانی که نه قهرمان جهان شده اند نه آسیا می شوند قهرمان ملی چرا چون خوب پول گرفتن البته کاری به نظر حرفه ای اش ندارم ولی از نظر قهرمانی و غیر شغلی اصلا قهرمان نیستند چون قهرمان جایی نشده اند نه جهانی نه آسیایی و اینکه می گویند قهرمان ملی باعث توهمشان می شود که در همه ی مسائل حرف بزنند ولی فقط هر کس باید در رشته ی خودش و مطالعاتی که داشته حرف بزنند خصوصا وقتی رسمی است و از رسانه ی رسمی حرف می زند.تمام کنید این بر طبل شادانه بکوب با زدن یک گل یا بردن یک ست را.وقتی از نظر اقتصادی شدیم جزو پنج کشور اول دنیا آن وقت باید بر طبل شادانه کوبید نه برای فریب افکار عمومی.