اینستاگرام باز هم صفحه میثم مطیعی را بست + واکنش ها و ویدیو

اینستاگرام باز هم صفحه میثم مطیعی را بست + واکنش ها و ویدیو

مداحی میثم مطیعی، مداحل اهل بیت، به دلیل محتوای ضدصهیونیستی اش باعث شد تا اینستاگرام برای چندمین بار اقدام به بستن صفحه شخصی او کند.

رجز «الله اکبر، خامنه ای رهبر» که شب چهارم محرم در هیات آیین حسینی توسط حاج میثم مطیعی خوانده شد، بار دیگر باعث شد که اینستاگرام صفحه این مداح معروف کشورمان را از دسترس خارج کند. مضمون این رجز، سروده محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان  که سبب مسدود شدن حساب کاربری حاج میثم مطیعی شد، فتح و آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی بود.

پیش از این هم صفحات میثم مطیعی در اینستاگرام با دنبال کنندگان میلیونی اش توسط این شبکه اجتماعی مسدود شده بود.

اینستاگرام باز هم صفحه حاج مثیم مطیعی را مسدود کرد + ویدیو

در پی این اقدام اینستاگرام، حاج مهدی رسولی، از دیگر مداحان اهل بیت، در صفحه توییتر خود در حمایت از مطیعی، پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم را به راه انداخت تا کاربران فضای مجازی آثار او را با این هشتگ در شبکه های اجتماعی بازنشر کنند.

اینستاگرام باز هم صفحه حاج مثیم مطیعی را مسدود کرد + ویدیو

هیات آیین حسین نیز در پیامی، صفحه اینستاگرام هیئت آیین حسینی را به صورت موقت جایگزین صفحه میثم مطیعی معرفی کرده است.

اینستاگرام باز هم صفحه حاج مثیم مطیعی را مسدود کرد + ویدیو

واکنش شبکه ۳ سیما به اقدام اینستاگرام علیه میثم مطیعی

به دنبال مسدود شدن صفحه اینستاگرام میثم مطیعی، شبکه سه سیما روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد قطعه «الله اکبر، خامنه ای رهبر» را که موجب بسته شدن صفحه این مداح شد، به مدت پنج شب روی آنتن ببرد.

روابط عمومی شبکه سه سیما در این راستا اعلام کرد: «بعد از انتشار قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و استقبال کاربران فضای مجازی از این اثر، امروز اینستاگرام تمام صفحات مربوط به میثم مطیعی را مسدود کرده است. در واکنش به این اقدام خصمانه آمریکا، این اثر انقلابی به مدت پنج شب هر روز حدود ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.»

اینستاگرام باز هم صفحه حاج مثیم مطیعی را مسدود کرد + ویدیو

بیوگرافی میثم مطیعی

میثم مطیعی متولد ۱۳۶۷ در سمنان است. او فارغ التحصیل علوم قرآن و حدیث مقطع دکترا از دانشگاه امام صادق است و از سال ۱۳۹۵ با عضویت در هیات علمی دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد، به تدریس در این دانشگاه مشغول شد.

پدربزرگ و پدرش، حاج کریم و حاج محسن مطیعی نیز هر دو از مداحان قدیمی بودند و گویی مداحی ریشه در خون این خانواده دارد.

اینستاگرام باز هم صفحه حاج مثیم مطیعی را مسدود کرد + ویدیو

مطیعی در فاجعه منا سال ۱۳۹۴ که طی آن تعداد زیادی از هم‌وطنان ما به دلیل ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند، در مکه حضور داشت اما توانست از این فاجعه جان سالم به در ببرد.

بخشی از شهرت او مرهون شعری است که تیرماه ۱۳۹۶ پیش از نماز عید فطر خواند؛ شعری نقادانه که به نظر می‌رسید مخاطب آن رئیس جمهور و مسئولین کشور باشند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۱ نظر

ورود

  • زرشک مرداد ۱۵, ۱۴۰۱

    دم کاربران ایرانی گرم که صفحه اینها رو ریپورت می کنند. شما رو چه به اینستاگرام و توییتر برید توی شبکه های داخلی ای که مدام سنگش رو به سینه میزنید افکار مشعشع تون رو منتشر کنید. یک کاری کردین که معدود افرادی هم که هنوز علاقه ای به اسلام و ائمه دارن وقتی پای مداحی ها و روضه هاتون میشینند حالشون از سیاسی بازی هاتون بهم بخوره. الحق که دیانتتون عین سیاستتون هست.