چرا باید کار طراحی داخلی را به شرکت دکوراسیون داخلی سپرد؟

چرا باید کار طراحی داخلی را به شرکت دکوراسیون داخلی سپرد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به کار گیری یک طراح داخلی برای کار طراحی داخلی تصمیم هوشمندانه ای است. پس اگر هنوز خانه خود را جوری که می خواهید نچیده اید و آن را دکور نکرده اید، می توانید با سپردن پروژه خود به یک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی مجرب، خانه خود را به بهترین شکل ممکن از هر جهت ارتقا دهید.

یک طراح داخلی چه می کند؟

مسئله رایج و مهم میان جامعه امروز نسبت دادن معماران و طراحان داخلی به کسانی است که تنها فضا را به زیبایی چیدمان می کنند؛ اما نکته قابل تامل و بسیار مهم در چیدمان و عواملی که طراحان و معماران به کار می برند رعایت استاندارد ها و ساختن فضاها متناسب با نیاز ها برای عملکرد مناسب می باشد، در واقع قوانین دکوراسیون داخلی علاوه بر زیبایی فضا می بایست به تناسبات فضا اهمیت داده و همزمان با بهترین استفاده از فضا و مبانی زیباشناسی با استانداردهای متناسب با ابعاد انسانی و جنبه های احساسی انسان همراه و هم جهت باشد و برای کارایی بالاتر به متریال ها، بافت ها، رنگ ها ونور چه از نظر بصری و چه کیفیت و مکان بکارگیری توجه کرده و در عین حال در هنگام طراحی با برنامه ریزی و مدیریت مناسب با بودجه مورد نظر بهترین انتخاب ها را انجام دهد.

آیا می توانیم خودمان طراحی داخلی انجام دهیم؟

سپردن کار طراحی به متخصص و مشورت با او مسلما نتایج موثرتر و همینطور استانداردتری را به ارمغان خواهد آورد اما در صورت علاقه به هنر چیدمان و یا به دلایل مختلف می توانید برای ایجاد تغییر در منزل یا محل کار خود از تصاویر و مقاله ها و مطالب تخصصی دکوراسیون بهره گیرید و با احساس هنری و به کارگیری خلاقیت، چیدمان و دکوراسیونی زیبا بیافرینید اما در قسمت هایی که نیاز به خرید یا طراحی می باشد برای مثال کارهایی تخصصی نظیر طراحی کابینت ها یا معماری داخلی فضاها و یا بازسازی، لازم است کار را به کاردان سپرده تا علاوه بر انجام اصولی کارها، در آینده به دلیل عدم آگاهی و اشتباهات طراحی مجبور به تقبل هزینه بیشتری نشویم.

چرا باید کار طراحی داخلی را به شرکت دکوراسیون داخلی سپرد؟

بدلایل نامشخصی در بیشتر اذهان عمومی چنین باوری وجود دارد که طراح داخلی و یا معمار داخلی تنها مربوط به قشر غنی و ثروتمند جامعه و نیز افرادی که نمی دانند با پول زیاد خود چه کنند، می باشد. اما درواقع باید به این نکته مهم اشاره کنیم که یک طراح داخلی و یا دکوراتور داخلی به شما هدایای ارزشمندی چون زمان، تجربه، دانش و پول را ارزانی می دهند و کار شما را با ضمانت به بهترین شکل انجام می دهند.

دلایلی قانع کننده برای استخدام یک طراح داخلی خوب!

صرفه جویی اقتصادی با کمک با طراح داخلی

ممکن است عجیب باشد که با کمک گرفتن از یک فرد برای مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما باعث شود که شما در میزان بودجه خود صرفه جویی کنید. چون طبیعی است که می بایست هزینه حق الزحمه طراحی طراحان داخلی را بپردازید. اما در واقع توجه به این نکته ضروریست که شما با استخدام یک معمار و یا طراح داخلی می توانید از اشتباهات گران قیمت و پرهزینه بعدی جلوگیری کنید که این امر به شما کمک می کند که در آینده هزینه هایتان را کاهش دهید. و در عین حال شما با این کار ارزش خانه خود را چندین برابر و بیش از قبل افزایش می دهید.

این ایده خصوصا هنگام فروش خانه، به کار شما می آید. که این امر می تواند به تجدید نظر خریدار منحصرا در رابطه با خانه شما کمک کند. و خریدار، خانه شما را در اولویت بالاتری نسبت به بقیه خانه ها قرار دهد. امروزه طراحی داخلی در فهرست ضروریات هر خانه ای قرار گرفته است و جز موارد انکارناپذیر هر فضایی به شمار می رود که بی توجهی نسبت به این امر ضروری، برای شما در دراز مدت و البته کوتاه مدت ضرر هنگفتی به بار می آورد.

ارزیابی حرفه ای طراح داخلی

یک طراح و معمار داخلی می تواند به شما ارزیابی حرفه ای از وضعیت کنونی خانه تان بدهد، که به طرح جامعی از اقدام منجر شود. مواردی که در یک پلان طراحی وجود دارد، تعیین کننده این است که چه چیزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد یا باید ویرایش شود. این نه تنها بر کاهش هزینه شما تاثیر می گذارد، بلکه به شما کمک می کند تا بودجه خود را به طور موثرتری صرف فضای زندگیتان کنید. یک طراح و معمار داخلی از مجموعه ای از چشم های آگاه مجهز است که آنها را به شما ارائه می دهد. اما این چشم ها آموزش دیده اند تا مواردی را مشاهده کنند که ممکن است تا به حال شما به آن توجه نکرده اید.

بودجه بندی و برنامه ریزی اصولی

یک طراح و معمار داخلی می تواند به شما در حفظ و صرفه جویی بودجه، زمان و انرژیتان برای سامان دهی فضای زندگی شما کمک شایانی نماید. طراحان و معماران داخلی می دانند برای تهیه مبلمان و وسایل مربوط به خانه تان باید به کجا مراجعه شود و یا از کجا محصولات مرغوب تری باید خریداری شود. این به شما کمک می کند تا مقدار قابل توجهی از زمان خود را برای گشت و گذار و تحقیق محصولات، مارک ها و قیمت ها هدر ندهید. طراحان و معماران داخلی همه اینها را به راحتی در اختیار شما قرار می دهند.

دانش با طراح داخلی

به طراحان و معماران داخلی آموزش داده میشود که در مورد مسایل و نکاتی که برای عموم ممکن است نادیده گرفته شود، فکر کنند. بسیار مهم است که به نکات کلیدی و مهم دانش طراحی، دکوراسیون و معماری داخلی برای دستیابی به فضایی ایده آل دسترسی داشت. مواردی همچون نورپردازی، چیدمان فضا، انتخاب درست وسایل و مبلمان و… که می بایست قبل از شروع طراحی و ساخت و ساز هر خانه ای مورد توجه مالکان و صاحبان خانه قرار گیرد.

دسترسی به منابع روز دنیا

مواردی برای طراحان و معماران داخلی موجود است که برای عموم و مردم قابل دسترس نیستند. مواردی همچون ارتباطات، منابع، ابزار، مصالح و متریال، اجناس و محصولات و مبلمان و غیره با دستیابی به این منابع، طراحان می توانند به شما کمک کنند تا فضای خود را منحصر به فرد، زیبا و خاص خودتان طراحی و دکور کنید.

ارتباطات قوی

علاوه بر منابع فروشندگان و خرده فروشان، طراحان و معماران داخلی ارتباط گسترده ای در زمینه متخصصین فن و صنعت ساختمانی دارند. به طور کل یک طراح و معمار داخلی قادر است، پل قویتری را بین شما و اهالی فن و مجریان صنعت ساختمان بسازد. و بسیار سریعتر از هر فردی می تواند این کار را ایجاد کند که در نتیجه این تاثیر، شما می توانید مدیریت زمان و بودجه خود را به راحتی به دست بگیرید.

چرا باید کار طراحی داخلی را به شرکت دکوراسیون داخلی سپرد؟

طراحان با توجه به شناختی که از حرفه خود دارند می توانند به شما که در تلاش برای یافتن افرادی قابل اعتماد مانند مجریان، لوله کش ها، نجاران، الکتریکی و غیره برای پروژه خود هستید، کمک فراوانی کنند. تا به این ترتیب زمان بسیاری را برای شما ذخیره کنند.

طراحی سفارشی و شخصی سازی شده

طراحان داخلی می توانند به شما که به دنبال ویژگی های منحصر به فرد و خاص بودید، کمک کنند. آنها آموزش دیده اند که به طور متفاوتی در مورد مسایل فکر کنند. ونیز به صورت فضایی، هر پروژه ای را بررسی کنند. یعنی تصویر کلی و پایانی پروژه را در ذهن خود تجسم کنند. چیزی که افراد عادی، اغلب از آن بی خبرند.

کمک به فروش خانه با یک طراح داخلی

یک طراح داخلی و دکوراتور، بالقوه توانایی این را دارد که سطح زیبایی شناسی خانه شما را افزایش دهد، که به نوبه خود می تواند در زمان فروش ارزش و اعتبار خانه شما را چندین برابر کند. این افزایش می تواند به میزان قابل توجهی سرعت فروش را به همین ترتیب افزایش دهد. مزیت این کار، زمان چرخش سریعتر و بیشتر در جیب شما و همچنین افزایش سود شما می باشد. این اتفاق را می توانید در فروش خانه ها و فضاهای طراحی شده اصولی و به دست یک طراح و معمار داخلی، در قیاس با خانه های طراحی نشده و پرداخت نشده به طور واضحی در اطراف خود مشاهده کنید؛ که کدامیک از ارزش بالاتری در نزد خریدار برخوردار بوده است.

تجربه بالای یک طراح داخلی

یک طراح و معمار حرفه ای، دارای چشمی قوی و آموزش دیده است که به طور خودکار می تواند به شما بگوید که آیا چیزی در فضا اشتباه است یا درست. داشتن مشاوره، مهمترین مزیت در تصمیم گیری های زیبایی شناختی است. این نتیجه سال ها تجربه یک طراح و معمار داخلی است. اغلب افراد و صاحب خانه ها سعی می کنند که به حیطه کاری طراحان و معماران وارد شوند و همه کارها را خود انجام دهند ولی متاسفانه در ادامه ناامید می شوند.

دکوراسیون داخلی یک مهارت و هنر است که منحصرا فضا و کیفیت زندگی را در فضا افزایش می دهد و بهبود می بخشد. یک طراح و معمار حرفه ای، قابلیت این را دارد که سطح این تجربه را افزایش دهد و فضای اقامت شما را تبدیل به یک خانه دنج و مورد انتظار شما یعنی همان انتظاری که از یک فضای خانه ایده آل می رود، نماید.

یک طراح و معمار داخلی می تواند در داستان نویسی و سناریو سازی بصری به شما کمک کند. یک طراح داخلی می تواند تمامی انتظارات شما را به طور خاص برآورده کند، اگر تنها به او اعتماد کنید. با توجه به تمام این اطلاعات، آیا شما هنوز قصد دارید که خودتان طراحی و دکوراسیون داخلی فضای خود را در دست بگیرید؟ یا اینکه تمایل دارید از مشاوران و متخصصان این امر که تجربه کافی دارند، کمک بگیرید؟

استخدام طراحان داخلی مجرب در ایران

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در سال ۱۳۸۹ در تهران تاسیس شده است و با کادری مجرب با سابقه درخشان با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی در زمینه طراحی و اجرا از صفر تا صد در خدمت شما هموطنان و کار فرمایان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و در صورت نیاز بازدید رایگان در محل می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ – ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ و یا ۰۲۱۲۶۵۴۹۱۷۳ تماس بگیرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود