لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا از سیاهی دور چشم خود خسته شده‌اید و به دنبال راهکاری موثر برای از بین بردن آن هستید؟ سیاهی دور چشم ناشی از دلایل مختلفی مانند افزایش سن، عوامل ژنتیکی، تغذیه و خواب ناکافی است که روش‌های متعددی برای رهایی از آن توصیه می‌شود. بهترین راه برای از بین بردن سیاهی دور چشم، استفاده از لیزر آر اف فرکشنال است. این لیزر باتوجه‌به عملکرد و تکنولوژی خاصی که دارد، باعث کاهش سیاهی دور چشم می‌شود و در جوان‌سازی پوست تاثیر بسزایی دارد.

در این مقاله بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم را به شما معرفی می‌کنیم و به عملکرد لیزر آر اف فرکشنال و نحوه تاثیر آن در رفع تیرگی دور چشم خواهیم پرداخت. اگر با این روش آشنایی ندارید و به دنبال معجزه ای برای تیرگی دور چشم هستید، مطالعه مقاله پیش رو را از دست ندهید.

آشنایی با نحوه عملکرد آر اف فرکشنال در از بین بردن سیاهی دور چشم

یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از سیاهی دور چشم، استفاده از لیزر آر اف فرکشنال است. به‌کارگیری امواج رادیویی در این لیزر باعث از بین رفتن سیاهی دور چشم می‌شود و به جوان‌سازی پوست نیز کمک می‌کند. پرتوهای نور مادون قرمز یا ماورا بنفش روی پوست به حرکت درآمده و انرژی آزاد می‌کنند. این انرژی باعث تولید کلاژن و گردش سلولی در لایه‌های عمیق پوست می‌شود. در نتیجه طراوت و شادابی را برای پوست به همراه می آورد.

جوان‌سازی پوست با استفاده از لیزر یک روش غیرتهاجمی است که در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده است. برای مثال استفاده از آر اف فرکشنال اسکارلت برای رفع چین‌وچروک، جای جوش و لیفتینگ تاثیر بسزایی دارد. در این دستگاه، ۲۵ عدد سوزن به صورت همزمان و با عمق‌های متفاوت، وارد پوست می‌شوند و عمل جوان‌سازی را انجام می‌دهند.

لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

تعداد جلسات لیزر؛ آیا رفع سیاهی چشم در سه روز امکان پذیر است؟

حتما تا به حال با تبلیغ‌هایی با مضمون رفع تیرگی چشم در سه روز با استفاده از کرم‌ها یا برخی روش‌های خانگی مواجه شده‌اید. اگر نگاه واقع‌بینانه‌ای داشته باشید، این روش‌ها در این مدت کوتاه اثر خود را نشان نمی‌دهند. برای رفع تیرگی دور چشم باید از روش‌های موردتایید پزشکان متخصص استفاده کنید و صبور باشید.

تعداد جلسه‌های استفاده از بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم اهمیت بالایی در نتیجه کار دارد. در این نوع درمان معمولا ۸ تا ۱۰ جلسه پیشنهاد می‌شود. البته این تعداد جلسات کاملا به میزان سیاهی دور چشم فرد بستگی دارد و ممکن است با تشخصی متخصص کمتر یا بیشتر شود. برای رفع تیرگی دور چشم حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

حالا که صحبت از جوان‌سازی پوست است، بهتر است با دستگاه هایفو دابلو گلد نیز آشنا شوید. این دستگاه از پرفروش‌ترین سیستم‌های هایفو در دنیا به شمار می‌رود و نقش ویژه‌ای در زیبایی و جوان‌سازی پوست دارد. قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد باتوجه‌به نوسان‌های ارز، تغییر می‌کند. اگر کمبود این دستگاه را در مجموعه زیبایی و درمانی خود احساس می‌کنید، همین حالا زمان خوبی برای خرید آن است.

مدت زمان بهبودی پس از انجام لیزر سیاهی دور چشم؛ حدود ۶ تا ۸ هفته

در درمان سیاهی دور چشم با استفاده از لیزر، باید مدت زمان کافی را برای بهبودی سپری کنید. بعد از هر جلسه، سیاهی‌ها به تدریج شروع به محو شدن کنند. برای کمک به تسریع بهبود سیاهی دور چشم می‌توانید از مقداری یخ یا ماسک ژل روی چشم‌ها استفاده کنید. حدود ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد تا بهبودی کامل حاصل شود. پس از بهبودی نیز حتما به توصیه‌های پزشک معالج خود عمل کنید.

امروزه لیزرها فقط برای جوان‌سازی استفاده نمی‌شوند و کاربردهای فراوان دیگری دارند. برای مثال  دستگاه co2 فرکشنال یکی از بهترین‌ها در زمینه بهبود جای زخم‌های قدیمی و جدید است و منافذ باز را از نیز کوچک می‌کند.

قیمت درمان سیاهی دور چشم با لیزر آر اف فرکشنال چقدر است؟

چشم ناحیه بسیار حساسی است و انجام هرگونه عمل یا لیزر روی آن به دقت بالایی نیاز دارد. قیمت درمان سیاهی دور چشم با لیزر آر اف فرکشنال به نوع لیزر و تعداد دفعات درمان وابسته است و از جمله عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود؛ ازاین‌رو بیمه‌های درمانی آن را تحت پوشش قرار نمی‌دهند. برای انجام این کار حتما به سراغ یک متخصص بروید و کیفیت کار را فدای قیمت‌های پایین مراکز زیبایی ناشناخته نکنید.

عوارض لیزر سیاهی دور چشم با استفاده از دستگاه RF؛ آیا خطری شما را تهدید می‌کند؟

اصلا نگران عوارض لیزر دور چشم نباشید. میزان فرکانس‌های ساطع‌شده در روش RF کاملا کنترل‌شده است و هیچ ضرری برای شما ندارد. این امواج در طیف امواج الکترومغناطیسی قرار می‌گیرند که همان امواج رادیویی و تلویزیونی هستند. در واقع لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای درمان سیاهی دور چشم است و پوست را بازسازی می‌کند. بیش از دو دهه است که این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد و موردتایید متخصصان در سراسر دنیا قرار دارد.

لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

آشنایی با سایر کاربردهای آر اف فرکشنال؛ از روشن کردن پوست تا درمان تعریق بیش از حد

کاربردهای آر اف فرکشنال فقط به رفع سیاهی دور چشم محدود نمی‌شود و این دستگاه تاثیر بسزایی در جوان‌سازی پوست دارد. در این بخش به تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای لیزر RF اشاره می‌کنیم.

  • روشن کردن پوست
  • رفع غبغب
  • رفع چین‌وچروک پوست
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • لیفت پوست
  • درمان جای بخیه، جوش و زخم
  • درمان تعریق بیش از حد

این دستگاه که بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم است، کاربردهای دیگری نیز دارد و می‌تواند در زیبایی و جوان‌سازی پوست و همچنین درمان آن موثر باشد.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال از آفا؛ معجزه ای برای تیرگی دور چشم

در این مقاله، لیزر آر اف فرکشنال، بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم را معرفی کردیم و نحوه عملکرد آن در رفع تیرگی دور چشم را شرح دادیم. با استفاده از این روش به‌راحتی می‌توانید علاوه بر از بین بردن سیاهی دور چشم، جوانی، شادابی و طراوت را نیز به پوست خود هدیه دهید.

مجموعه آفتاب فروزان آریا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه واردات انواع دستگاه‌های لیزر برای مصارف درمانی و زیبایی، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ضمانت اصالت کالا، پرداخت در محل، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارسال سریع از مزایای خرید از آفا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات این مجموعه به سایت afateb.com مراجعه کنید یا با شماره ۸۸۱۰۷۰۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود